לא משתמש הרבה במדפסת, אבל מאוד חשוב שתהיה אחת בבית, לכל מקרה.
אחרי שנים עם מדפסות דיו צבעוניות, כשברגע האמת מגלים שאחת המחסניות התיבשה/נגמרה עברתי למדפסת לייזר אלחוטית פשוטה וקטנה pantum (לא ממליץ על הסוג הישן שיש לי, לא איכותית במיוחד).
כבר שנים שהיא עובדת בלי בעיות מיוחדות, לא מדפיס הרבה, אבל תמיד עובדת כשצריך, הטונר מספיק להרבה הדפסות ולא מתייבש.