• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מבקש המלצה לבנק/סניף ספציפי בארץ לתושב חוץ

alon700

משתמש רגיל
הצטרף ב
15/4/15
הודעות
248
דירוג
115
היות שלא תושב ישראל החשבון בנק הרגיל שלי בארץ סוגר לי את החשבון.
אני רוצה לפתוח חשבון בנק בישראל לתושב חוץ, להבנתי רק סניפים ספציפיים מטפלים בזה.
אשמח ממי שיש לו נסיון בנושא להמליץ לי על איזה בנק כדאי ואולי גם סניף ספציפי שנותן שירות טוב.
דגשים:
כרטיס אשראי/דביט עם עמלות המרה נמוכות. שיהיה גם אפשרות לכרטיס $/EUR.
אפשרות לפעילות מלאה בחשבון מחו"ל.
שירות מעולה וזמין, אם יש בנקאות פרטית בכלל מצויין.
עמלות העברת Swift סבירות.
תודה!
 
תבדוק את הפועלים סניף 602 ואולי מזרחי סניף החשמונאים ת"א.
 
טוב מאוד בנק דיסקונט נתניה סמילנסקי
 
גם בעיות של AML
מה זה?
אני מדבר על לקוח ותיק של הבנק, מוציא ומכניס סכומים גדולים.
למה שייחשב שכבעיית זיהוי?
וגם בעיות של ניכוי מס במקור.
למה בעצם שהוא לא יהיה חייב מס על קרן ישראלית?

למעשה, אין בנק שמאפשר לאזרח זר (תושב ישראל) לקנות קרן כספית (למשל)?
 
AML - תהליך למניעת הלבנת כספים
KYC - הכר את הלקןח (כמו מקור הכספים)
בקיצור, תושב חוץ שפעיל מדי בפעילות פיננסית בישראל יעלה חשד לניצול המערכת והלבנת כספים.
הבנקים בישראל צריכים לצמצם את הסיכון שבזה - ולכן מעדיפים לחסום פעילויות
 
אני מדבר על לקוח ותיק של הבנק, מוציא ומכניס סכומים גדולים.
למה שייחשב שכבעיית זיהוי?
זה לא אישי. לקוחות מסווגים לפי קטגרויות. ברגע שסטטוס שלך שונה לתושב חוץ, אתה אוטומטית משויך לקטגוריה חדשה, עם סט כללים, סיכונים ובדיקות חדש. להבנתי אפילו ההיסטוריה שלך בבנק כבר לא רלוונטית.
 
AML - תהליך למניעת הלבנת כספים
KYC - הכר את הלקןח (כמו מקור הכספים)
בקיצור, תושב חוץ שפעיל מדי בפעילות פיננסית בישראל יעלה חשד לניצול המערכת והלבנת כספים.
הבנקים בישראל צריכים לצמצם את הסיכון שבזה - ולכן מעדיפים לחסום פעילויות
זה לא אישי. לקוחות מסווגים לפי קטגרויות. ברגע שסטטוס שלך שונה לתושב חוץ, אתה אוטומטית משויך לקטגוריה חדשה, עם סט כללים, סיכונים ובדיקות חדש. להבנתי אפילו ההיסטוריה שלך בבנק כבר לא רלוונטית.
לא הבנתי את שניכם, כנראה שפספסתי משהו.
אני מדבר על אזרח חוץ מיום הולדתו, שמתגורר בישראל כבר 20 שנה.
יש לו פה חשבונות בנק, והבנקים ומדינת ישראל מרויחים עליו לא רע.
איזה סיבה יש להם, שהם לא מאפשרים לו מסחר בניי"ע?
 
לא הבנתי את שניכם, כנראה שפספסתי משהו.
אני מדבר על אזרח חוץ מיום הולדתו, שמתגורר בישראל כבר 20 שנה.
יש לו פה חשבונות בנק, והבנקים ומדינת ישראל מרויחים עליו לא רע.
איזה סיבה יש להם, שהם לא מאפשרים לו מסחר בניי"ע?
מדברים פה על תושב חוץ, לא אזרח חוץ.
גם לאזרחי חוץ מסומים יש בעיות לפעמים אבל זה סיפור אחר.
 
אני מדבר על אזרח חוץ מיום הולדתו, שמתגורר בישראל כבר 20 שנה.
תחליט, תושב חוץ או אזרח חוץ?
בהודעה הראשונה פות"ש דיבר על מישהו שאינו תושב ישראל. כלומר שלא מתגורר בארץ.
עכשיו אתה מדבר על מישהו שכן גר בארץ ופשוט אין לו אזרחות?
אלו שני דברים שונים לגמרי
 
@אורי ג. @roneng
ראשית כל קבלו את התנצלותי, פיספסתי את הנקודה הזו.

בכל מקרה, הוא לא זכאי להצביע גם לא למקומיות, וחי על ויזה.
להבנתי זה לא מוגדר כתושב ישראל.
 
בכל מקרה, הוא לא זכאי להצביע גם לא למקומיות, וחי על ויזה.
כי הוא לא אזרח.
להבנתי זה לא מוגדר כתושב ישראל.
אני די בטוח שזה מוגדר תושב. ההגדרה הרשמית שמצאתי אומרת משהו בסגנון "יחיד שמרכז חייו בישראל".
כלומר אם הוא גר בישראל ולא רק בא לפה לביקור הוא מוגדר תושב, בין אם הוא אזרח ישראלי או לא.
לחלופין, אם מרכז חייו לא בישראל (כלומר הוא לא גר בישראל) אז הוא תושב חוץ (או לא תושב ישראל), בין אם הוא אזרח ישראלי או לא. ובמקרה של פות"ש אני די בטוח שהוא כן אזרח ישראלי.
 
כי הוא לא אזרח.
לרשות מקומית רשאי להצביע גם 'תושב קבע'.
אין לי מושג האם קיים גם שלב אמצע של 'תושב שאינו קבע'.
די בטוח שזה מוגדר תושב. ההגדרה הרשמית שמצאתי אומרת משהו בסגנון "יחיד שמרכז חייו בישראל".
כלומר אם הוא גר בישראל ולא רק בא לפה לביקור הוא מוגדר תושב, בין אם הוא אזרח ישראלי או לא.
לחלופין, אם מרכז חייו לא בישראל (כלומר הוא לא גר בישראל) אז הוא תושב חוץ (או לא תושב ישראל), בין אם הוא אזרח ישראלי או לא. ובמקרה של פות"ש אני די בטוח שהוא כן אזרח ישראלי.
מחיפוש גוגל, תושב קבע אינו נדרש לויזה.

כך שמדובר באזרח חוץ המתגורר בפועל בישראל, אך אינו תושב ישראל.
 
לרשות מקומית רשאי להצביע גם 'תושב קבע'.
אין לי מושג האם קיים גם שלב אמצע של 'תושב שאינו קבע'.

מחיפוש גוגל, תושב קבע אינו נדרש לויזה.

כך שמדובר באזרח חוץ המתגורר בפועל בישראל, אך אינו תושב ישראל.
תושב קבע בישראל = תושב ישראל.
תפריד בין אזרחות לתושבות, 2 דברים שונים לגמרי.
 
אין לי מושג האם קיים גם שלב אמצע של 'תושב שאינו קבע'.
כמובן שקיים.
כמו שאמרת בעצמך - תושב קבע לא צריך ויזה בעוד תושב ארעי צריך ויזה.
תחשוב על תושב קבע (שאינו אזרח) כמו על גרין קארד בארה"ב.
כך שמדובר באזרח חוץ המתגורר בפועל בישראל, אך אינו תושב ישראל.
אתה מתכוון שהוא לא תושב קבע אלא תושב ארעי.
תושב קבע בישראל = תושב ישראל.
לא נכון.
תושב קבע אינו זקוק לויזה.
תושב שנמצא על ויזה זמנית הוא לא תושב קבע.
 
לא נכון.
תושב קבע אינו זקוק לויזה.
תושב שנמצא על ויזה זמנית הוא לא תושב קבע.
אני מדבר מבחינת הבנקים.
בזמנו שבדקתי איתם (פועלים) אתה מצהיר שאתה תושב ישראל ושוהה בישראל מעל מחצית מהשנה, ובדיוק ההפך אם אתה רוצה להחשב בתור "תושב חוץ".
אני לא יודע אם יש להם דרישות נוספות כמו תעודת תושב או ויזה מסוג כזה או אחר (מניח שיש), בהנחה ואין לך אזרחות מקומית.
 
אז אני מבין מדבריכם שככל הנראה ההגדרה שלו היא תושב עראי.
יש סיבה למה הבנק לא מאפשר לו מסחר בניי"ע?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
יש סיבה למה הבנק לא מאפשר לו מסחר בניי"ע?
את זה צריך לשאול את הבנק.
יכול להיות שהבעיה היא לא החוסר באזרחות/תושבות קבע ישראלית אלא באזרחות האחרת שיש לו. אני יודע למשל שיש בנקים שלא מוכנים לעבוד עם אמריקאים, גם אם הם תושבי ישראל ובעלי אזרחות ישראלית.
ויכולות להיות עוד מליון סיבות אחרות.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Count Olaf מבקש המלצה בפרטי לבנק אמריקאי פוסטים מאיכות נמוכה 1
B חשבון מסחר בבורסת ארה"ב - מבקש המלצה לברוקר שוק ההון 0
ח מבקש המלצה לעו"ד מקצועי לעינייני חוזה שכ"ד אוף טופיק 0
ITS מכשיר להכנת שייקים - מבקש המלצה מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 25
ע מבקש המלצה על סרט/סרטון/כתבה על מינימליזם/פשטות מרצון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
ח מבקש חו"ד על משכנתא קיימת + האם לסגור מסלול פריים? נדל"ן 10
D משכנתא - מבקש עזרה נדל"ן 10
S מקבל ירושה, מבקש יעוץ פיננסי שוק ההון 16
S רו"ח מבקש אישור יתרה ארנק דיגיטלי KRAKEN קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 1
V ברוקר ישראלי מבקש המון פרטים בהרשמה, הגיוני? צרכנות פיננסית 10
A היי מבקש עצה בבקשה התפתחות אישית 17
Level מבקש עזרה להבין למה האג"ח השקלי של חברת החשמל בחשבון שלי מראה הפסד חריג שוק ההון 2
E מבקש עזרה. לשכור או לקנות נדל"ן 1
S בהעברה בנקאית לKraken הבנק מבקש מהות העברה קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 3
A רכישה מקבלן - הצעות לנספח שינויים להסכם (חוזה)- מבקש עצתכם בנושא נדל"ן 5
B מבקש עזרה לגבי קרן מחקה אג"ח שוק ההון 2
ח מבקש המלצות ליועץ השקעות עצמאי וישר צרכנות פיננסית 5
הנולד סכסוך גבולות עם שכן - מבקש עצה אוף טופיק 17
D איך לחשב ערך של דירה מהעבר עד לימינו (עשרות שנים לאחור)- מבקש שיטה פרקטית לחישוב פוסטים מאיכות נמוכה 12
E הרבה פעמים צד שלישי מבקש ממני צילומים מהאירוע. מה לעשות? אוף טופיק 16
Z אם נישום הרוויח בשנה 4x בארץ ונוכה מס במקור 1x. כמו כן מציג הנישום טופס רווח/הפסד שנתי מברוקר זר המראה שמימש הפסדים נטו בסך 2x. הנישום מבקש החזר 0.5x. מיסים 6
E מבקש טיפים לקניית נכס מכונס ושאלה נדל"ן 13
D מבקש לקבל חו"ד בבניית תיק ההשקעות והפנסיה שלי (מעט מורכב) שוק ההון 10
A אלטשולר שחם מבקש לרכוש את הלמן אלדובי צרכנות פיננסית 12
amit רגע לפני שאני מבקש דחיית משכנתא. שוק ההון 1
A בעיה עם כסף ש"נעלם" בהעברה ל Interactive Brokers- מבקש עצה צרכנות פיננסית 13
ר מבקש פידבק על תיק השקעות שוק ההון 38
Wolfman מבקש פידבק על תיק ההשקעות שהרכבתי שוק ההון 54
ק מבקש חוות דעת על תיק בהשראת Four pillars of investing שוק ההון 135
סול אבא מבקש עצה שוק ההון 9
ל מבקש עזרה - שיקולי כדאיות בבחירת קרן בנוסף לד.נ שוק ההון 12
H אסטרטגיית השקעה - מבקש חוות דעת שוק ההון 23
L יעוץ בנושא משכנתא מבקש עצה מהמומחים נדל"ן 25
ח מבקש רעיונות לקורס שיכול לקדם מקצועית בתחום מערכות המידע התפתחות אישית 3
R רכישת דירה להשקעה במדריד, מבקש להתייעץ עם משקיע פרטי שכבר עשה זאת נדל"ן 12
E בפתח הדרך, מבקש להתייעץ יומני מסע אישיים 27
F עצמאי, סוף שנה... מבקש הכוונה בבחירת קרן השתלמות מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 14
ביולוג ירושלמי מבקש עזרה בהעלאת שיר של גבריאל בלחסן ל- YouTube. אוף טופיק 11
S מבקש עזרה/הכוונה עם השקעה ופנסיה שוק ההון 8
ITS קניית מטבעות זהב בספרד (בוליון, לא לאספנות) - מבקש עצות קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 34
L נטחן אבל מבקש עזרה, לא מוצא, פתיחת חן ארה"ב EIN בלבד בלי נוכחות שוק ההון 0
L מבקש עזרה בנושא משיכת הפנסיה צרכנות פיננסית 4
ש מבקש חוות דעת על תיק ההשקעות הבא שוק ההון 5
חדש בשוק מבקש קצת הסבר לגבי IB שוק ההון 32
O מבקש חוות דעת לגבי קולמקס. שוק ההון 45
אל ניניו כשהילד מבקש להתחיל להשקיע בעצמו.. אוף טופיק 37
א מבקש הסבר להודעה של הבנק "הסדר פשרה ללקוחות הבנק" אוף טופיק 7
ק מבקש לשמוע דעות על תיק ההשקעות שלי שוק ההון 10
Henchman34 צריך המלצה על רואה חשבון שיודע לעבוד עם ברוקרים בחו"ל מיסים 2
א תכירו אותי - פרוגרסיביות (המלצה על פודקאסט ובעיקר הביקורת עליו) אוף טופיק 5

נושאים דומים

Back
למעלה