• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

מחפשת את עצמי בקריירה- אשמח לעזרה

מגלה עולם

משתמש רשום
הצטרף ב
8/4/24
הודעות
2
דירוג
1
שלום לכולם,
קודם כל מעריכה מראש את הזמן שאתם מקדישים לי, תודה!

אז ככה אני יספר קצת על עצמי ואשמח להכוונה, עצה, כל תשובה תתקבל בברכה,

למדתי הנה"ח חשבות שכר וייעוץ מס,
עבדתי כמנה"ח על תוכנת פריוריטי 5 שנים,
הגעתי עד תפקיד של מנה"ח וחשבת שכר ראשית ויחידה (כולל תזרימים, תקציבים וכו)
ראיתי שאין לי עתיד במקצוע מכמה סיבות העיקרית בניהם זה שזה שיעמם אותי מאד
והסיבה הנוספת- שאין לאיפה להתפתח בשכר יותר מידי.
הצעתי את עצמי לחברה שעוסקת ביישום והטמעה של תוכנת פריוריטי (בגלל שעבדתי על התוכנה במודול הכספים שלה)
הם נתנו לי צ'אנס וקיבלו אותי ללא ניסיון כלל
אני עובדת בחברה קרוב לשנה, די נהנית מהעבודה, הם מרוצים ממני.
אבל אני מרגישה שהיא לא ממצה את היכולות שלי, וכן תקרת השכר גם כן די מוגדרת.
אני כן מרגישה שאני לומדת הרבה על האינטראקציות מול לקוחות, אפיונים ופרויקטים גדולים.
מתחילה לחשוב על הדבר הבא, לימודים/עבודה
החוזקות שלי: זה יכולת קליטה מאד מאד מהירה, הבנה חדה, ראש גדול ויצירתיות, הבנת דבר מתוך דבר.
לצורך הדוגמא המתכנת שהתחיל לעבוד פה שואל אותי שאלות על התוכנה בתחום הפיתוח ואני עוזרת לו רק דרך לנסות להבין את ההיגיון שעומד מאחורי מה שהוא רוצה.
אני מסתדרת טוב עם אנשים, לקוחות מאד אוהבים אותי.
בזמני החופשי אני עוזרת לאנשים להתקבל למקומות עבודה (עי" תיקון ושיפור קו"ח שלהם, והכוונה מה ואיך להגיד בראיונות, זה בד"כ עובד...) גם אני התקבלתי כמעט לכל מקום שרציתי בגלל היכולת שלי להעביר מסר למעסיק שהוא ירוויח אם הוא ייקח אותי.
החולשות שלי: בעיות ריכוז- קשה לי להתרכז במטלות השחורות והלא מעניינות בתפקיד, אוהבת ריגושים ופרויקטים מעניינים, צריכה דד לינים ואנשים סביבי, אנגלית ברמה נמוכה.
רוצה להגיע לתפקידים ניהוליים, בתחומים של מערכות מידע והייטק, חושבת שיש לי יכולות גבוהות קשה קצת להגדיר אותם, מבינה שצריך איזה שהיא דרך להגיע אליהם, רוצה הכוונה...
איך להתחיל.
לאיפה לכוון?
מה כדאי לי ללמוד?
רוצה לשמוע על נישות אפשריות, מעדיפה בלי לימודים ארוכים או בלי לימודים בכלל (דברים שאפשר ללמוד במקום עצמו- בגלל יכולת הקליטה המהירה מדביקה פערים מאד מהר)

הדרייב שלי זה כסף.

חשבתי על:
מנהלת מוצר
חווית משתמש UX
 
לא מכיר את התחום ולא יודע מה הביקוש בתחום בכלל, אבל מהדברים האלו אני מבין:
מרגישה שהיא לא ממצה את היכולות שלי
וקיבלו אותי ללא ניסיון כלל
הם מרוצים ממני
מרגישה שאני לומדת הרבה על האינטראקציות מול לקוחות, אפיונים ופרויקטים גדולים
יכולת קליטה מאד מאד מהירה, הבנה חדה, ראש גדול ויצירתיות, הבנת דבר מתוך דבר
אני מסתדרת טוב עם אנשים, לקוחות מאד אוהבים אותי.
היכולת שלי להעביר מסר למעסיק שהוא ירוויח אם הוא ייקח אותי
אוהבת ריגושים ופרויקטים מעניינים
צריכה דד לינים ואנשים סביבי

אולי תהיי פרילנסרית שעוסקת ביישום והטמעה של תוכנת פריוריטי?

שוב, אני לא מכיר את התחום בכלל. אני בעד להיות שכיר/ה ולא לצאת להרפתקאות מסוכנות. אני בכלל בעד ההמלצות הבאות שאנשים אחרים יציעו.
אבל אני בכל זאת מרגיש שאולי הכיוון שלך יהיה להיות עצמאית בתחום. בהצלחה!
 
אם את מסתדרת טוב עם אנשים, אוהבת ריגושים, ראש גדול, יצירתית, יודעת להעביר מסר ולקוחות אוהבים אותך, אז הייתי מציע לחפש תפקיד מנהלת מכירות. רצוי בהייטק אבל גם בפיננסים וחברות תקשורת ובכל מקום שמקבלים תגמול כספי משמעותי על הצלחה. תהיי טובה ותרוויחי המון.
 
לא מכיר את התחום ולא יודע מה הביקוש בתחום בכלל, אבל מהדברים האלו אני מבין:










אולי תהיי פרילנסרית שעוסקת ביישום והטמעה של תוכנת פריוריטי?

שוב, אני לא מכיר את התחום בכלל. אני בעד להיות שכיר/ה ולא לצאת להרפתקאות מסוכנות. אני בכלל בעד ההמלצות הבאות שאנשים אחרים יציעו.
אבל אני בכל זאת מרגיש שאולי הכיוון שלך יהיה להיות עצמאית בתחום. בהצלחה!
אני לא מתחברת כ"כ לקטע של עצמאית, רוצה הלתפתח בגדול, זה מרגיש לי שזה מצמצם אותי...
ועוד דבר משמעותי כתבתי שיש לי ריכוטז קצר במיוחד לדברים משעממים, עסק זה המוןן עבודה שחורה מאחורה..
והתעסקות עם בירוקרטיה...
אם את מסתדרת טוב עם אנשים, אוהבת ריגושים, ראש גדול, יצירתית, יודעת להעביר מסר ולקוחות אוהבים אותך, אז הייתי מציע לחפש תפקיד מנהלת מכירות. רצוי בהייטק אבל גם בפיננסים וחברות תקשורת ובכל מקום שמקבלים תגמול כספי משמעותי על הצלחה. תהיי טובה ותרוויחי המון.
לא יודעת כמה אני מתחברת למכירות... מרגיש לי גם שלא צריך ראש טוב לזה...
מה זה כולל מכירות בהייטק? איך מגיעים לשם? מה התפקיד אני אשמח ליותר פירוט..
תשקיעי בזה דבר ראשון.
חיכתי לראשון שיגיד את זה!! זה נכון ממש
בבית ספר היה לי קשה עם המקצוע הזה ויש לי קצת ראקציה ממנו, אבל אני יודעת שאני חייבתתת לעשות את זה
יצא לי המון להתעסק עם לקוחות אמריקאיים, עבדתי תקופה בחברה שאנשים שם לא יודעים עברית...
הסתדרתי, אבל ברור לי שאני חייבת ללמוד אנגלית כדי להסתדר בעולם.
יש לכם אולי המלצה אישית איפה ואיך ללמוד, אני יבהיר שהאנגלית שלי באמת ברמה נמוכה.

תודה על כל תגובה, מעריכה!

אשמח לתשובות נוספות!
 
מה זה כולל מכירות בהייטק?
המנעד רחב (אפשר למכור חומרה, אפשר למכור תוכנה, אפשר למכור לישראלים, לאמריקאים, ליפנים... וכל אחד זה תרבות אחרת ושיטות מכירה שונות).
אבל תחשבי שאת צריכה למכור למישהו את התוכנה הזאת שדיברת עליה- לקוח שהוא בתחום הזה אבל לא משתמש בתוכנה הזאת. איך את גורמת לו להבין שזה *ה*דבר שהוא צריך לעסק, כמה כסף זה יחסוך לו וכו'.

(אם נרצה לצחוק קצת על ההייטק אז בשיחת המכירה שלך את גם מבטיחה ללקוח יכולות שבכלל לא קיימות בתוכנה, ואז רצה למנהל המוצר ולמנהל הפיתוח ומספרת להם שהתחייבת כבר ללקוח, והם צריכים לממש את היכולת הזאת כבר אתמול :lol:).

ועוד משהו קטן, ובאמת אלף אלפי התנצלויות:
אני יספר אספר
אני יבהיר אבהיר
הסיבה היחידה שאני מרשה לעצמי להעיר על זה היא כי הכרתי אנשים (עולים חדשים או לא דוברי עברית שפת אם) שביקשו שנתקן אותם אם הם שוגים, כי הם רוצים ללמוד. אז אני מניח שזה נכון לעוד הרבה אנשים.
סליחה על זה, באמת.

ובאופן כללי סליחה שאני לא יכול לסייע יותר, אבל ממש נהניתי לקרוא את הפוסט שלך, ועל זה שזה חשוב לך ושאת עושה מאמצים להתפתח ולהצליח, וזה ראוי להערכה. (הלוואי ואני יכלתי להגיד ככה מה מפריע לי ולאן אני רוצה להתפתח). ומלא מלא בהצלחה!
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בעיות ריכוז- קשה לי להתרכז במטלות השחורות והלא מעניינות בתפקיד
צר לי לאכזב אבל זה חלק ממציאות החיים. בכל תחום יש את הדברים האלה. לא תמצאי תחום שהוא לא משעמם לפחות חלק מהזמן.
מהנדסי תוכנה צריכים ללכת לישיבות.
רופאים צריכים להתעסק מול משרד הבריאות וכל מיני ביורוקרטיה של איפה שהם עובדים.
טייסים צריכים לעבור על רשימות משעממות ולשמור על כשירות...
הדרייב שלי זה כסף.
בעיני, זה דרייב לגיטימי ביותר. הייתי אפילו אומר הכי חשוב שיש.
כנסי נא לפרסומי השכר הממוצע במשק לפי תחום ותנסי לקבל השראה אולי משם - אם יש משהו שיש בו כסף ושאת גם חושבת שאת מסוגלת לעשות בהצלחה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Cleo מחפשת את הספר "כספך או חייך" בעברית אוף טופיק 1
H מחפשת את הדרך הנכונה להתחיל את החיים בשביל להגיע לעצמאות כלכלית יומני מסע אישיים 49
ר איזה יועץ אני מחפשת?(השקעות בני"ע עם היבט מיסויי של מגורים באירופה וחיים ביורו) שוק ההון 2
N מחפשת מקור טוב לראות מידע על קרנות סל או קרנות מחקות שוק ההון 3
N מחפשת קרן אירית שלא חשופה לתנודות מטח שוק ההון 3
א מחפשת יועץ השקעות - לא משווק מוכר וכו' אפילו פגישת יעוץ בתשלום שוק ההון 1
ת מחפשת המלצה לעו"ד טוב מוכשר ואמין לצורך טיפול בכספים שניתנו כהלוואה נושאת ריבית ליזם נדל"ן נדל"ן 5
N מחפשת המלצה לקופת גמל לעצמאי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
ר בת 25, מחפשת כיוונים תעסוקתיים יומני מסע אישיים 13
R מחפשת יועץ השקעות עם רישיון של הרשות לניירות ערך פוסטים מאיכות נמוכה 1
ס מחפשת כיוון התפתחות אישית 3
M מחפשת תובנות שוק ההון 30
נ מחפשת "מנוע צמיחה" לתיק שלי... שוק ההון 61
ט מחפשת שרשור על השקעה לטווח קצר שוק ההון 4
L מחפשת פתרון לפקס (שליחה וקבלה) יש יותר זול מ-50₪ לשנה? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 27
א מחפשת השוואה של עוקבי S&P לS&P שוק ההון 2
מ מדינת ישראל מחפשת סולידיות וסולידים! שוק ההון 25
T מחפשת , למסירה או השאלה , עגלת אחים: מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
חסכונית מחפשת שרשור לגבי הורים וכסף אוף טופיק 1
האופטימית מחפשת עצמאים כלכלית אוף טופיק 64
ר מחפשת יועצ/ת השקעות לאירוח בפורום נשואים טריים אוף טופיק 16
דעתנית מחפשת ייעוץ עסקי בליווי אימון אישי התפתחות אישית 20
Stardust מחפשת אפילקציה שתחסום כל דרכי ההתקשרות איתי מקונטקט מסויים ובשעות מסויימות אוף טופיק 7
שרון מחפשת פלאגין של ענן תגיות אמין ומעודכן שתומך בעברית אוף טופיק 0
ק מחפשת רעיונות למתנות זולות, שיתפסו ע'י המקבלים כלא זולות מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 24
H מחפשת מחשב נייד ללימודים אוף טופיק 14
efrat מחפשת אפליקציה לניהול הוצאות בנייד אוף טופיק 5
ה במסגרת פינתנו, נוסו על נפשותיכם, או למה לא לתת לגופים מוסדיים לנהל את הכסף שלכם שוק ההון 9
A מחזור משכנתא - האם לכלול את מסלול הפריים? נדל"ן 3
מ ברוקר שאפשר להעלות אליו קובץ אקסל עם פקודות או להשבית את המערכת ליום יומיים שוק ההון 15
A האם עדיף לקנות חברה (או מדד) שמחלק דבידנדים, צובר את הדבידנדים שחילק או לא מחלק כלל? שוק ההון 15
ס צריך את עזרתכם – קניית דירה למגורים נדל"ן 25
י האם למכור את הדירה ולהשקיע פאסיבית במדדים שוק ההון 47
A רציתי לבדוק האם שער הדולר\שקל תואם את האינפלציות שוק ההון 7
U דוח שנתי למס הכנסה 1301 ליחיד - באיזה שדה להזרים את החשבונית של יועץ המס? מיסים 3
G איך להשתיק את ההתראת חירום "האירוע הסתיים" ב S23? אוף טופיק 9
C הפציעה קטעה לי את הקריירה, ובגיל 30 אתחיל לימודים אקדמאים התפתחות אישית 10
א העלו לי את הפרמיה ב־50% צרכנות פיננסית 10
A איך מחשבים את הכסף הנחוץ לפרישה בהתחשב בכך שיש מס הכנסה על שוק ההון 32
א קבוצת הייטקיסטים, בהובלת אסף רפפורט, רכשה את השליטה בערוץ 13 פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 10
T איפה באתר של IBKR אני מוצא את החשבון שאליו מעבירים שקלים (לא דרך IBAN) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
O האם משיכה חלקית של המשכנתא מבטיחה את יתרת הסכום? נדל"ן 7
Williamsburg איפה אתם רואים את מדד המעוף בסוף 2026 בהנחת החלשה מהותית של האיראנים ואופק מדיני חדש לישראל? שוק ההון 12
ד מחפש את הספר המשקיע הנבון בעברית פוסטים מאיכות נמוכה 13
ה פנסיה לשכירים אפשריות נוספות למי שרוצה להגדיל את הצבירה וגם את האובדן כושר עבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
מ מישהו בבקשה יכול להסביר לי את ההבדל בין RSI ל ממוצעים נעים שוק ההון 1
א מתלבט אם לבטל את חברותי בשב"ן צרכנות פיננסית 22
מ מנורה לא משחררת את הפנסיה - יש מקום יעיל להתלונן? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
ע אירוע מס - איך למזער את זה? שוק ההון 2
Dr Spock הביטקוין איבד את סיבת קיומו ? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 89

נושאים דומים

Back
למעלה