• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

הסיפור שלי - מכירות באמזון

  • פותח הנושא AF1k
  • פורסם בתאריך
אכן השיטה הזאת נקראת דרופשיפינג ופירטתי עליה בתחילת הדיון.
שיטה מצוינת שאינה מצריכה הון עצמי, אבל דרך ארוכה מאוד לרווחים משמעותיים וסיכונים רבים שאינם תלויים בך.
לא ברור לי אם הגבת להודעה שלי, לא דיברתי על דרופשיפינג אלא על Amazon FBA תוך שימוש ב PREP CENTERS וכו'.
זו שיטה שכן מצריכה הון עצמי אבל לא גדול במיוחד, שאיתו אתה קונה כמות מועטה של מוצרים שנמצאים באתרים אחרים בהנחות ענק כרגע, ושולח אותם למחסני אמזון כדי שהם ימכרו אותם ויטפלו בשילוח ללקוח. (ההנחה צריכה להיות ממש גדולה, כיוון שאמזון מורידים כ 40% ממחיר המכירה על מיסים ועל הטיפול והשילוח ללקוח, וגם אתה משלם על האריזה המוקדמת ועל השילוח למחסנים של אמזון... יחג עם מיסי קנייה שמשלמים על כל קנייה בארה"ב ברוב המדינות.
זה לא דרופשיפינג. כאן אתה לא יודע מי הלקוח שלך בכלל, מלבד במקרה שהוא מתלונן על טיב המוצר.
בדרופשיפינג אתה יודע טוב מאוד מי הלקוח שלך.
 
המוצר עדיין נמכר באמזון, מצליח להחזיר עוד חלקים מההשקעה. כפי שכתבתי החלטתי להמשיך עם מוצר אחר, לכן כרגע אני לא עושה יותר מדי שינויים (רק משנה מדי פעם את תקציב הפרסום) אלא פשוט נותן למוצר למכור את עצמו. נמכר כרגע באיזור ה5-7 יחידות ביום.
במהלך חודש הבא אני וחבר נחפש מוצר חדש להביא, ונחלק את העלויות בינינו ככה שנוכל לעמוד בזה יותר טוב עם פחות סיכון. כמובן שאעדכן בהמשך על התהליך של איתור המוצר הבא.
 
לאחר מכן עברתי לעשות דרופשיפינג מאמזון לאיביי, הרעיון אותו רעיון רק שכאן גם יש כבר תוכנות אוטומטיות שמאפשרות לך לבצע כמעט הכל באופן עצמאי. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להכין את עמוד המוצר בהתחלה, ומשם הכל רץ בצורה אוטומטית. התוכנות עוקבות אחרי שינויים במחירים, ומשאירים לך רווח קבוע מסוים. החיסרון אבל שהרווח היה 1-2 דולר למוצר, והיה צריך כמות גדולה מאוד של מכירות בשביל להגיע לרווחים משמעותיים.
היי, קודם כל סיפור מעניין מאוד ומעניין לדעת איך הולך.
דבר שני, באיזה תוכנות השתמשת כדי לקשר בין המוצר באמזון למוצר באיביי ואיך הן היו?
יש לך המלצה על תוכנה מסוימת? למה כדאי לשים לב וממה כדאי להיזהר?
 
שלום @Danidani,
יש מספר רב של תוכנות שבהם ניתן להשתמש (רובן אגב ישראליות) כך שאני לא יכול להמליץ על אחת או יותר. התוכנה שבה השתמשתי כבר פחות עדכנית, וישנן תוכנות הרבה יותר מפותחות. חשוב להדגיש שהתוכנות הם בעצם אתר אינטרנט שמתחבר לחשבון האיביי והאמזון שלך, ולא תוכנה שאתה מוריד למחשב. אתה מוזמן לחפש דרופשיפינג בפייסבוק ולמצוא שלל קבוצות שעוסקות בנושא ולשאול שם.
אין לי המלצה על תוכנה מסוימת, אבל חשוב לבדוק שהמחיר החודשי על השימוש במערכת לא יקר מדי (הרי בהתחלה יש לך מעט רווחים ולוקח מספר חודשים עד שזה גדל), שיש לך תמיכה (רצוי בעברית) זמינה ומהירה, וקהילה גדולה של אנשים שמשתמשים בזה שניתן להיעזר בהם.
 
היי, קודם כל סיפור מעניין מאוד ומעניין לדעת איך הולך.
דבר שני, באיזה תוכנות השתמשת כדי לקשר בין המוצר באמזון למוצר באיביי ואיך הן היו?
יש לך המלצה על תוכנה מסוימת? למה כדאי לשים לב וממה כדאי להיזהר?
יכול להמליץ לך על DSMtool
 
שלום
נשמע מעניין. יש לי כמה שאלות בתור מתחיל בתחום שמחפש השלמת הכנסה:
האם במקרה של דרופשיפינג באיביי ועליאקספרס עליי להוציא עוסק פטור\מורשה? או עצם זה שמדובר במכירת פריטים בודדים לא חלה עליי חובה זו? ועוד שאלה עליאקספרס זול יתר אם כך מה מונע מאנשים לקנות מאיביי ולא משם? האם גם במקרה זה כמו באמזון זמן המשלוח שונה?
וכן באופן כללי איך היית מציע לי להתחיל בסוג מכירה כזה? יש לי היכרות עם מערכת איביי כקונה. האם זה מספיק לעסקאות כאלו ..?
תודה מראש
 
היי @ofir33 ,
אני לא רואה חשבון או יועץ מס אבל למיטב ידיעתי ברגע שאתה מתחיל פעילות עסקית אתה צריך לפתוח עוסק (פטור/מורשה/בע"מ), אני באופן אישי עוסק פטור. מעבר לסיבה החוקית, עוסק פטור מאפשר לך להזדכות על הוצאות שאין לך אפשרות להזדכות עליהם (מבחינת מיסוי) בתור אדם פרטי: חשבון סלולר, מים, חשמל, רכישת ציוד מחשוב ועוד.
לגבי אליאקספרס כמו הרבה דברים זה עניין של מודעות. כמו שבארץ משתמשים בעיקר בפייסבוק, ובארה"ב בעיקר בטוויטר. המוצר שלי עולה 15$ ואפשר להזמין אותו באליאקספרס בגרושים, אבל אנשים מעדיפים להזמין אותו מאמזון בגלל שהוא מגיע אליהם תוך יום וביחס למחירים בארה"ב זה אפילו נחשב זול. לגבי זמן המשלוח באליאקספרס לרוב זה נשלח מסין, וזמן המשלוח יכול להתארך בקלות עד חודש. ניתן לעשות דרופשיפינג גם משם (זה מה שעשיתי בהתחלה) אבל קשה מאוד לקבל פידבקים טובים מלקוחות כאשר זמן המשלוח כל כך ארוך.

לגבי דרופשיפינג אני לא מומחה ואני הרבה זמן לא עסקתי בתחום, אני יכול להמליץ בשלב הראשון להצטרף לקבוצות פייסבוק (מספיק לחפש דרופשיפינג ומוצאים המון) ולשאול שם שאלות, לקרוא פוסטים של אנשים אחרים, וללמוד. לא הייתי משלם על קורס או ליווי אישי למיניהם, כי אני לא יודע מה הרמה המקצועית של מי שעומד מולי והאם זה שווה את אלפי השקלים שאותם אני משקיע. לרוב זה לא.

בהצלחה!
 
שלום לכולם! הרבה זמן לא עידכנתי פה, ויש התפתחויות מעניינות.

לגבי המוצר עצמו את המלאי הנותר (כ-250 יחידות) העברתי למבצע של אמזון שנקרא liquify. לאחר חצי שנה של אכסון הסחורה במחסנים של אמזון, אמזון גובים "עמלת אכסון ארוך טווח" שיכולה להגיע למאות דולרים. לכן נאלצתי לעשות חושבים עם עצמי ולבדוק מה רווחי עבורי (עם סדר גודל המכירות הנוכחי)- להשמיד את המלאי (בעלות של 0.5 ליחידה) או לשלם את העמלה ולהמשיך למכור את המוצרים (ולקוות שיכסה את העמלה+עלויות הפרסום השוטפות).
למזלי אמזון יצאה במבצע זמני שבה היא מוותרת על העמלה למי ששולח את המלאי שלו ל-liquify. מה שזה אומר בעצם שאמזון מעבירה את המלאי לצד שלישי ומנסה למכור את המוצרים שלי דרכו. במידה ואמזון מצליחה, אני מקבל אחוז מסוים מהרווחים. במידה ולא, המלאי חוזר אליי (לאחר 90 ימים) ואני יכול למכור אותו בשנית. היתרון הוא שהמלאי שלי יכול להימכר במהירות ובכמויות גדולות ובינתיים אני לא משלם עמלות, החיסרון הוא שאמזון לא מפרטת מה בדיוק אחוז הרווחים ומתי בדיוק אני אקבל אותם. אז מבחינת המוצר הוא כרגע "בהמתנה" במשך 90 יום עד שאני אראה תוצאות.

אפשרות נוספת שנפתחה עבורי באמזון נקראת Amazon Merch. זוהי תוכנית חדשה של אמזון שנפתחה בערך לפני כחצי שנה, שמאפשרת למכור חולצות מעוצבות מבלי להשקיע הון ראשוני. התוכנית הזאת מתפקדת כחשבון נפרד לחלוטין מחשבון המוכר באמזון, כך שגם מי שאינו מוכר באמזון יכול להירשם לתוכנית. חשוב לציין שמי שמעוניין כדאי לו להירשם כמה שיותר מוקדם לתוכנית כיוון שאמזון צריכים לאשר את ההצטרפות לתוכנית, וזה לוקח הרבה מאוד זמן. לי לקח חצי שנה עד שאישרו אותי. למיטב ידיעתי אין תנאים מקדימים, פשוט הם לא רוצים "להציף" את התוכנית.
אז איך זה עובד? אתם צריכים ליצור באופן עצמאי (או על ידי מעצב) עיצוב לחולצה בפורמט PNG (שכמובן חשוב שיהיה מקורי ושלכם) שאותו אתם מעלים לחשבון Merch שלכם באמזון. לאחר מכן אתם יכולים לבחור איזה סוגי חולצות אתם רוצים למכור (גברים/נשים/נוער) ועד 5 צבעים, ולהוסיף מידע לעמוד המוצר על החולצה (כותרת, פירוט וכ'). אמזון דואגים לכל הלוגיסטיקה של הדפסת העיצוב על החולצה והמשלוח, וכמובן גובים עמלה על כך. היתרון הגדול שאין עלויות ראשוניות (חוץ מאולי תשלום למעצב חיצוני) אלא רק עמלות שאמזון גובים מהתשלום הסופי. מחיר החולצה שלי נכון לעכשיו הוא 20$ כאשר מתוך זה (ואמזון מציגים לכם כמה אתם אמורים לקבל) אני מקבל בערך 7$. ככל שתמכרו יותר, אמזון יעבירו אחוזים גדולים יותר מהסכום אליכם.
כרגע העלתי את החולצה שלי למערכת של אמזון ואני ממתין לקבל את התוכן שאני אוסיף לעמוד המוצר (מישהו חיצוני כותב אותו עבורי) על מנת שאני אוכל להתחיל למכור. אעדכן גם בהמשך.
 
הי @AF1k ,

קראתי את כל השרשור שלך בעיון. נחשפתי לפני כמה חודשים לנושא של מכירות באמאזון דרך הפרסום של bestsellermastery, זה עניין אותי אבל עיצבנה אותי צורת התקשור והפרסום שלהם - בגדול הרגשתי שהם משווקים את הקורס יותר מידי (תוך כדי הבטחות ללמד הכל בסרטון הבא...).
הבנתי שאתה לא עשית את הקורס וקראת הכל באינטרנט.
תוכל אולי כשירות לציבור :) לרשום פוסט עם לינקים לעמודים רלוונטיים מלבד הפודקאסט שפירסמת בתחילת השרשור?
מה התהליכים שצריכים לעבור, הזמנות, מדבקות, שיווק,אמאזון וכו'.

נכנסתי לשתי קבוצות פייסבוק אבל לא התרשמתי שאפשר ללמוד מהן תכל'ס מה לעשות.

כן הבנתי משם שאמאזון שינו את שיטת ה REVIEWS ככה שלא ניתן לחלק יותר לבלוגרים כמו שאתה עשית. האם אתה מכיר את זה? האם בכלל עדיין כדאי לנסות להכנס לאמאזון?

תודה וסליחה על החפירה :)
 
היי @אלעד ר ,כמו שאמרתי אני למדתי מהסרטונים של האורים ומהפודקסטים של The Amazing Seller. הקישורים לשניהם מופיעים בפוסט.
באתר של The Amazing Seller יש בתפריט כפתור שנקרא Start Here שמוביל לעמוד שבו תוכל למצוא את ששת הפודקסטים הראשונים שלו שמסבירים בפירוט כיצד להתחיל למכור באמזון, אילו שלבים בדיוק צריך לעבור, באילו מערכות משתמשים, מה חשוב לשים לב. אחרי שתאזין לפודקסטים האילו אתה כבר יכול להתחיל לצאת לדרך, וכמובן יהיה לך את הידע הבסיסי לשאול משם שאלות בקבוצה.
אני לא חושב שלמכור באמזון זהו תהליך מורכב מדי, יש כמה שלבים בסיסיים ובכל שלב יש דברים שצריך לדעת להשתמש בהם ולחפש מערכות וחברות תומכות. קישור לחברות ומערכות מומלצות תוכל למצוא בקבוצות השונות, לחקור אותם, ולבחור לפי העדפתך.

לגבי השינויים שאמזון עשו, הם קבעו בעצם שתי תנאים. התנאי הראשון שמי שעושה ביקורת למוצר החשבון שלו בכלליותו צריך לקנות מעל 50$ בשנה (אם אני לא טועה). המטרה שלהם היא למנוע מתן ביקורות על ידי משתמשים פיקטיבים שפותחים חשבון רק לצורך מתן ביקורות, ולא באמת קונים את המוצר. תנאי נוסף הוא שלא ניתן לדרוש מתן ביקורת עבור חלוקה של המוצר (בהנחה/בחינם). היום יכולת לחלק את המוצר במערכות שהדרישה שלך היא מתן ביקורת באמזון (ביקורת כנה כמובן ולא משוחדת), והיום כבר לא ניתן לעשות את זה.
בפועל אין פגיעה כלשהי במוכרים שמתנהלים כשורה, אלא זה אומר שפשוט במערכות שמשתמשים בהם לחלוקה לא ניתן לדרוש יותר מתן ביקורת, אז יכול להיות שיהיו כאלו שפשוט יקבלו את המוצר ולא ייתנו ביקורת. בתכלס? אני לא מאמין שהם יהיו חלק ניכר.
 
המוצר שלי כרגע נמכר בקצב של בערך 8-10 יחידות ביום. הוא רווחי פר יחידה,
כמה בערך הרווח נטו פר יחידה (אחרי עמלות אמאזון)?
 
באזור 1-1.5 דולר ליחידה, כאשר בפועל זה נמוך יותר כי יש גם עלויות פרסום.
 
באזור 1-1.5 דולר ליחידה, כאשר בפועל זה נמוך יותר כי יש גם עלויות פרסום.
כלומר הרעיון הוא למכור כפי שאמרת כ-5 יחידות ביום תמורת כ-2 דולר, סה"כ כ-300 דולר לחודש - כ-1000 שקל? סך הכל הכנסה צדדית חביבה במיוחד שאתה אומר שאתה כמעט לא משקיע בזה זמן.
 
הרעיון הוא יותר, המוצר שלי לא היה מוצלח מדי עקב בחירות לא נכונות שעשיתי.
המטרה היא למצוא מוצר טוב (לא הכי טוב ולא מספר 1 בקטגוריה) שימכור בצורה יציבה 10 יחידות ביום ב-2$ רווח. לאחר מכן אתה יכול למכור יותר מהמוצר, להעלות את המחיר, להביא מוצרים נוספים, ולהגדיל את ההכנסה שלך, כאשר השיקול העיקרי הוא תזרים יציב.
 
AF1K תודה זה מאוד מעניין
 
AF1K תודה על שיתוף הידע הרחב שלך בתחום.
אני מתחיל לבנות את העסק שלי באמזון ואני מחפש חדשים כמוני לשיתוף ידע הדדי לאינטרס משותף (קידום).
אם יש מישהו שמומחה בתחום ומוכן להיות המאמן האישי שלי עבור ליווי בתהליך, אין לי בעיה לשלם כספית.
 
  • אהבתי
Reactions: MMM
אני רוצה להתחיל גם כן. התחלתי לראות את הסרטים של האורים ואחכ אשמע את הפודקאסט השני שאפיק המליץ עליו.
 
בהצלחה לכולם!
אם למישהו יש שאלות בנושא מוזמנים לפנות אליי בפרטי, מחר נפגש עם חבר להתחיל לתכנן את המוצר הבא שנביא ביחד.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א קרן כספית, מה הסיפור של זה שוק ההון 6
S הסיפור של מעמד הביניים עם הנדל"ן נדל"ן 30
maverick אילון מאסק וטוויטר - מה הסיפור בעצם? שוק ההון 150
ש הסיפור של שביל יומני מסע אישיים 10
dorian סולידים ובני/בנות זוג - הסיפור שלכם אוף טופיק 4
Omri. מה הסיפור של קל גמל? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 45
בעז לויתן דיור מוגן באנגליה - מה הסיפור? אנא עזרתכם נדל"ן 33
M החלום והדילמות - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 97
ש מנסה להבין מה הסיפור של תשואות האגחים האמריקאיים שוק ההון 3
פ מכירה או שכירת דירה - הסיפור שלי נדל"ן 13
מ עובד הייטק - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 78
M הסיפור של רובוט השקעות או RoboAdvisors שוק ההון 14
M אז מה הסיפור של קרן החירום שוק ההון 14
י נופל וקם - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 6
Koby Paris הסיפור של הישראלי בפריז יומני מסע אישיים 84
צ הסיפור שלי/שלנו יומני מסע אישיים 14
A מכירת ESPP ללא מידע על סכום מכירות מיסים 5
AlexNOSAM רוצה ללמוד פרסום, מכירות ו/או שיווק התפתחות אישית 0
F מכירות בהייטק התפתחות אישית 2
U ימי מכירות רכב אוף טופיק 0
ס מיסוי על מכירות של מוצרים דיגטיליים באינטרנט מיסים 1
ס מיסוי על מכירות של מוצרים דיגטיליים באינטרנט מיסים 0
A איך נראת מחלקת מכירות בהייטק אוף טופיק 0
A מכירות בהייטק התפתחות אישית 7
F דוח מס שנתי מקוון - הגשה ללא מכירות מיסים 1
c881 כשנציג מכירות אומר לך "אולי לא מגיע לך"... פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
F עולמות הפיתוח העסקי/מכירות/שיווק/ בהייטק- חייב עזרה מהייטקיסטים. התפתחות אישית 9
1337justme משמעות של מחזור מכירות מני"ע בדוח השנתי מיסים 8
S מחזור מכירות מעל 2.5 מיליון ש"ח בשנה מיסים 15
A שאלה לגבי נספח 1322 כאשר אין מכירות בשנת המס מיסים 6
Lemonade כמה שאלות בנושא עבודה בהייטק מכירות התפתחות אישית 1
ג עזרה - נתונים על מכירות בקרנות אמריקאיות שוק ההון 0
DiverGirl מתי מכירות באי ביי חייבות במס? אוף טופיק 8
מ Rant קטן על מכירות ומיקוחים אוף טופיק 29
amit איך אתם מתמודדים עם אנשי מכירות? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 83
V קניה באמזון ומיסים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 4
פסיוני קריסה של 'חברת השקעות באמזון'- השקעות אלטרנטיביות 23
ש איך משלמים בפייפאל באמזון? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
N המלצות על רכישת מוצרי צריכה בסיסיים באמזון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 93

נושאים דומים

Back
למעלה