היי יעקב, מבחינת פתיחת חשבון כמובן שזה חובה על מנת להשתמש בשירותים שלהם, יש מדריכים באתר כיצד לבצע את כל התהליך. בעיקרון לאחר ההרשמה אתה יוצר קמפיין ומעלה אליו את פרטי המוצר ופרטי החלוקה. לאחר מכן משתמשים יכולים להציע את עצמם לקמפיין, ואתה יכול במקביל גם להזמין משתמשים בעצמך.
לאחר מכן אתה בוחר את המשתמשים שאתה רוצה לאשר (כל המידע עליהם מופיע בתוך הקמפיין שלך) ולאחר האישור נשלח להם קופון לרכישת המוצר.
מבחינת אמזון כיום אסור לתת קופון של 100٪ הנחה לכן נותנים 95٪, ובנוסף אסור לחייב את הקונים להשאיר ביקורת בתמורה לקבלת המוצר.
מה שקורה בפועל שאתה יוצר קמפיין שהמטרה שלו היא חלוקה לבלוגרים ומובילי דעה עבור סיקור של המוצר בבלוג/אתר/פייסבוק וכ'. אין התחייבות להשארת ביקורת, אך כפי שאני מכיר את הפלטפורמה אני מאמין שרוב גדול מהמשתמשים ישאירו גם ביקורת.
בדיוק מהסיבה הזו אגב צריך להירשם למערכת שתשלח מיילים אוטומטיים ללקוחות, ביניהם גם בקשה להשארת ביקורת.