אני מכיר מישהו שהוא סוחר יומי דרך ברוקר ישראלי.
הוא עבר בשנת המס הנוכחית מחזור של 2.5 מיליון ש"ח בשנה ולפי הידוע לי הוא צריך להגיש דוח שנתי למרות שהברוקר מנכה לו את המס(הוא לא מגיע למס יסף). אמרתי לו את זה אבל הוא טוען שכל עוד הברוקר שלו לא אומר לו שהוא צריך להגיש דוח וגם רשות המיסים לא פנתה אליו אז כנראה שהוא לא צריך. הוא לא רוצה להגיש דוח בין היתר כי הוא לא רוצה שיגדירו אותו כסוחר בעקבות זה, כרגע משלם מס רווחי הון.
האם יש משהו ריאלי במה שהוא אומר? האם יש השלכות לכך שהוא לא מגיש? האם הוא אמור לקבל מכתב מרשות המיסים בשלב מאוחר יותר? האם יש צורך לשאול את הברוקר?
הוא עבר בשנת המס הנוכחית מחזור של 2.5 מיליון ש"ח בשנה ולפי הידוע לי הוא צריך להגיש דוח שנתי למרות שהברוקר מנכה לו את המס(הוא לא מגיע למס יסף). אמרתי לו את זה אבל הוא טוען שכל עוד הברוקר שלו לא אומר לו שהוא צריך להגיש דוח וגם רשות המיסים לא פנתה אליו אז כנראה שהוא לא צריך. הוא לא רוצה להגיש דוח בין היתר כי הוא לא רוצה שיגדירו אותו כסוחר בעקבות זה, כרגע משלם מס רווחי הון.
האם יש משהו ריאלי במה שהוא אומר? האם יש השלכות לכך שהוא לא מגיש? האם הוא אמור לקבל מכתב מרשות המיסים בשלב מאוחר יותר? האם יש צורך לשאול את הברוקר?