שלום לכולם, אני חוזר שוב לצערי עם תלונות על שרות הלקוחות של מיטב דש, לאחר שקיבלתי דמי נהול סבירים והבטחתי להעביר קופות גמל ,קרנות השתלמות ,קופות גמל להשקעה וקרנות פנסה שלי של אשתי ושל שלושת ילדי למיטב דש. (סה"כ סכום גדול של כמה מיליוני שקלים) , הצמידו לי יועץ פנסיה בשם ֿ[נמחק] ממיטב דש שיעזור לי בתהליך.
אני העברתי את קופות הגמל וההשתלמות שלי למיטב,ילדי העבירו את קופות הגמל וההשתלמות שלהם ונשארו קרנות הפנסיה של ילדי, ולפתוח קרנות השתלמות לביתי ולנייד את קרן הפנסיה שלה. נשארו עוד כספים רבים שלא הועברו וכפי הנראה גם לא יועברו, כי לנציג של מיטב דש נמאס לתת שרות והוא טען שהוא עמוס ולא יכול לתת לי את השרות, והוא העביר אותי לשרות לקוחות שאי אפשר ליצור איתם קשר והתהליך תקוע,
אין לי כח לעבור את הטרטור שוב ולעבור לעוד בית השקעות.
מצד אחד לנהל במקום אחד הרבה מהחסכונות לטווח ארוך מקל, מצד שני עם שרות לקוחות כזה מי בכלל רוצה לעשות איתם עסקים