קיבלתי דוח שנתי של מנורה מבטחים שם יש לי ביטוח מנהלים חדש עם מקדם לא מובטח. ביטוח מנהלים חדש שנפתח השנה.
מרוב עצבים על כך שגבו לי יותר דמי ניהול מאשר תשואה שקיבלתי על ההשקעה קרעתי את הדו"ח השנתי לחתיכות.
לאחר מכן הבנתי שזה מפגר כי אני רוצה לדעת פרטים משם על מנת לעבור למוצר אחר.
התקשרתי לשירות לקוחות ביקשתי שישלחו לי את הדוח שוב. אחרי שבועיים לא התקבל.
התקשרתי שוב בבקשה שישלחו לי את הדוח. אמרו שאין בעיה וישלח לי גם במייל. במייל התקבל קובץ ריק. השירות לקוחות טענו שהם לא תומכים בפתיחת קובץ הpdf במחשב נייד. עליי לנסות מחשב נייח.
אני מתבייש לומר שבדקתי זאת גם במחשב נייח.
הדוח השני בדואר גם כן לא הגיע.
ביקשתי שישלחו לי קוד גישה לאתר. משם אני אדפיס לבד את הדוח השנתי.
הגיע!
לא עובד.
מתקשר לתמיכה הטכנית.
מייקל: אני לא מצליח להיכנס לאתר עם הסיסמה שנשלחה לי. אני מכניס את הסיסמה והוא מבקש ממני לאשר את תנאי הפרטיות. לאחר שאני לוחץ 'אשר' הוא טוען את העמוד שוב.
נציגה: אההה. בטח אתה טועה בסיסמה.
מייקל: אבל אם אני טועה בסיסמה אז הוא רושם לי שהסתיימה לא נכונה. והוא לא עושה את זה כשאני חושב שאני מכניס סיסמה נכונה.
נציגה: כן זה כי אתה בדפדפן הלא נכון.
מייקל: ניסיתי בכרום, סאפארי, פיירפוקס ואקספלורר.
נציגה: זו הבעיה. אנחנו תומכים רק באקספלורר.
מייקל: טוב אני אנסה באקספלורר. לא עובד.
הנציגה מדריכה אותי לשנות הגדרות בדפדפן ההדרכה היא לפי גרסה אחרת של הדפדפן.
מייקל: יש לי תפריטים רק אם אני לוחץ על גלגל שיניים.
נציגה: אתה מתבלבל. זה לא אקספלורר.
מייקל: אז את טוענת שיש עוד דפדפן שב'אודות' רשום בו דפדפן אקספלורר 11?
נציגה: לא יודעת. אין גרסה כזו אקספלורר 11.
מייקל: אולי אתם לא תומכים בגרסת הדפדפן הזו.
נציגה: נכון. איזה גרסה יש לך?
מייקל: 11
נציגה: אנחנו לא תומכים בגרסה 11. תיאלץ לשנמך את הגרסה.
מייקל: לאיזו גרסה לשנמך?
נציגה: גרסה נמוכה יותר.
מייקל: אז ב10 אתם תומכים?
נציגה: נראה לי שכן.
מייקל: מתקין מכונה וירטואלית עם מערכת הפעלה ישנה שיש עליה אקספלורר 8. לא עובד. בדיוק אותה הבעיה.
נציגה: טוב אולי יש בעיה באתר אבדוק עם המפתחים ואחזור אליך.
היום ב9 בבוקר הנציגה מתקשרת ומעירה אותי ואומרת שהייתה תקלה והיא רוצה להודיע לי שהם תיקנו אותה ואנסה שוב.
מייקל: בסדר. אבדוק. חוזר לישון.
קם. בודק. לא עובד. מתקשר לשירות לקוחות לקוחות.
נציגה 2: למה אתה מתקשר אלינו שוב עם הבעיה הזו? אנחנו עדיין עובדים על זה.
מייקל: כי נציגה שלכם התקשרה אליי ואמרה לי שזה תוקן! למה אתם מבזבזים את הזמן שלי???
מרוב עצבים על כך שגבו לי יותר דמי ניהול מאשר תשואה שקיבלתי על ההשקעה קרעתי את הדו"ח השנתי לחתיכות.
לאחר מכן הבנתי שזה מפגר כי אני רוצה לדעת פרטים משם על מנת לעבור למוצר אחר.
התקשרתי לשירות לקוחות ביקשתי שישלחו לי את הדוח שוב. אחרי שבועיים לא התקבל.
התקשרתי שוב בבקשה שישלחו לי את הדוח. אמרו שאין בעיה וישלח לי גם במייל. במייל התקבל קובץ ריק. השירות לקוחות טענו שהם לא תומכים בפתיחת קובץ הpdf במחשב נייד. עליי לנסות מחשב נייח.
אני מתבייש לומר שבדקתי זאת גם במחשב נייח.
הדוח השני בדואר גם כן לא הגיע.
ביקשתי שישלחו לי קוד גישה לאתר. משם אני אדפיס לבד את הדוח השנתי.
הגיע!
לא עובד.
מתקשר לתמיכה הטכנית.
מייקל: אני לא מצליח להיכנס לאתר עם הסיסמה שנשלחה לי. אני מכניס את הסיסמה והוא מבקש ממני לאשר את תנאי הפרטיות. לאחר שאני לוחץ 'אשר' הוא טוען את העמוד שוב.
נציגה: אההה. בטח אתה טועה בסיסמה.
מייקל: אבל אם אני טועה בסיסמה אז הוא רושם לי שהסתיימה לא נכונה. והוא לא עושה את זה כשאני חושב שאני מכניס סיסמה נכונה.
נציגה: כן זה כי אתה בדפדפן הלא נכון.
מייקל: ניסיתי בכרום, סאפארי, פיירפוקס ואקספלורר.
נציגה: זו הבעיה. אנחנו תומכים רק באקספלורר.
מייקל: טוב אני אנסה באקספלורר. לא עובד.
הנציגה מדריכה אותי לשנות הגדרות בדפדפן ההדרכה היא לפי גרסה אחרת של הדפדפן.
מייקל: יש לי תפריטים רק אם אני לוחץ על גלגל שיניים.
נציגה: אתה מתבלבל. זה לא אקספלורר.
מייקל: אז את טוענת שיש עוד דפדפן שב'אודות' רשום בו דפדפן אקספלורר 11?
נציגה: לא יודעת. אין גרסה כזו אקספלורר 11.
מייקל: אולי אתם לא תומכים בגרסת הדפדפן הזו.
נציגה: נכון. איזה גרסה יש לך?
מייקל: 11
נציגה: אנחנו לא תומכים בגרסה 11. תיאלץ לשנמך את הגרסה.
מייקל: לאיזו גרסה לשנמך?
נציגה: גרסה נמוכה יותר.
מייקל: אז ב10 אתם תומכים?
נציגה: נראה לי שכן.
מייקל: מתקין מכונה וירטואלית עם מערכת הפעלה ישנה שיש עליה אקספלורר 8. לא עובד. בדיוק אותה הבעיה.
נציגה: טוב אולי יש בעיה באתר אבדוק עם המפתחים ואחזור אליך.
היום ב9 בבוקר הנציגה מתקשרת ומעירה אותי ואומרת שהייתה תקלה והיא רוצה להודיע לי שהם תיקנו אותה ואנסה שוב.
מייקל: בסדר. אבדוק. חוזר לישון.
קם. בודק. לא עובד. מתקשר לשירות לקוחות לקוחות.
נציגה 2: למה אתה מתקשר אלינו שוב עם הבעיה הזו? אנחנו עדיין עובדים על זה.
מייקל: כי נציגה שלכם התקשרה אליי ואמרה לי שזה תוקן! למה אתם מבזבזים את הזמן שלי???
נערך לאחרונה ב: