שבוע טוב
יש לי קרן פנסיה בהפניקס,
קבלתי הצעה ממיטב דש והפניקס לאותם דמי ניהול,
א. יש המלצה איזה חברה מהם עדיפה, או לחפש חברה אחרת?
ב. האם כדאי לשים את שתיהם באותו חברה או כדאי לפצל?
הפניקס נמצא במנגנון איזון אקטוארי חיובי
לא יודע לגבי מיטב דש תצטרך לבדוק
מה שכן שתיהן הניבו תשואה יפה למשקיעים במסלול המניות בשנים האחרונות .
(מה שהיה זה לא מה שיהיה אין הבטחה )
אם אתה מקבל שירות טוב מהפניקס תישאר
*** לא המלצה תמיד עדיף לבדוק להשוות להתייעץ עם בעל רישיון ואז להחליט