• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

עידן פוסט-נתניהו

מצב
הנושא נעול.
התייחסתי ל superset - התערבות בג"צ בעינייני הרשות המבצעת. לא לנושא השולי שנקרא מירי רגב.


1. לציבור לא צריכה להיות זכות עמידה בנושא.
2. לממשלה, ולכנסת יש כלים להתמודד עם זה בלי בג"צ ובלי בצלם. אין סיבה לערב את בג"צ
אין שום כלים, אלא בדיעבד, מי אתה רוצה שיע ור נגד השרה רגב לבגץ ? שר מהקואליציה ?
אתה.רוצה לצמצם את זכות העמידה ? אז רק חברי כנסת יוכלו להגיש בג"ץ מנהלי ?

משעשע שבזמן ממשלת רבין/פרס הבגץ כולל בגצים מנהליים היו בהת עין הימין, כנראה שכשאתה מרגיש מיעוט נרדף יש ערך לזכות זכות עמידה והגנה על המיעוט מעריצות הרוב
 
לפי מקורות זרים:
"
שחיתות. חצי מהקיר שלי זועק "שחיתות!", והפגנות. אז חשבתי: הבא אצטרף לפסטיבל.
הנה מקרה שחיתות חמור בהרבה מכל מה שנתניהו מואשם* בו (ויותר משמעותי מביטן). ואחריו קריאה מזעזעת למעשה שחיתות נוראי:

1. אבי גבאי. גבאי, התחיל את הקריירה שלו כרפרנט לנושאי תקשורת במשרד האוצר. כלומר, הוא היה אחראי לחלק מהרגולציה הממשלתית על תחום התקשורת. ומשם הוא דילג לבזק, בתחילה מונופול ממשלתי, ולאחר ההפרטה חברה ציבורית. שם הוא ידע לעכב, לטרפד, ולהקשות, על כל ניסיון של הממשלה לפתוח את שוק התקשורת לתחרות. בנוסף, הוא ידע למשוך משכורת עתק מחברה שרוב מניותיה הוחזקו בידי הציבור או הממשלה (תלוי מתי). כלומר, אבי גבאי ניצל את הקשרים והידע, שצבר במשרד האוצר, בשביל להעלות את יוקר המחייה של כולנו (כל מי שהיה לקוח של בזק, פלאפון או יס), וגזר מזה קופון עצום לעצמו.

2. עמיר פרץ. אשר על אף היותו מוקיון, עד לפני רגע היה המועמד המוביל לרשות מפלגת העבודה, קרא שבוע שעבר לדרוס את הזכות לקניין, מיסודות הדמוקרטיה הליברלית, ולשדוד את בעלי המניות בחברת טבע מרכושם. מלבד הטרוף, והאלימות, אין ספק שזה, יחד עם יו"ר הוועד שמאיים לפוצץ את ירושלים, יביא השקעות, ופעילות חברות זרות לארץ.

* לא כולל צוללות. אבל שם הוא טרם הואשם במשהו...
"
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001196651

https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.4223345

https://mobile.twitter.com/amirperetz/status/943183908740456449
גבאי בשרות תשובה
 
אשכרה הלכת לעמוד 12 בשרשור הזה כדי לצטט את עצמך ולהגיב? מה יש לך מגבאי? לפחות תעשה עבודת תחקיר מלאה ותכתוב ליד כל פוליטיקאי את
מי מאנשי ההון הוא משרת. אז גבאי הוא כמו נתניהו ואחרים בעניין- חתיכת שוס הבאת לכאן.
 
אשכרה הלכת לעמוד 12 בשרשור הזה כדי לצטט את עצמך ולהגיב?
חיפשתי בכלל בשביל למצוא את השרשור.
מה יש לך מגבאי?
אלרגיה לסוציאליסטים במיוחד לנכלוליים בינהם.
מי מאנשי ההון הוא משרת. אז גבאי הוא כמו נתניהו
באמת? אני לא ראיתי שביבי משרת בעלי הון. בעבר הרחוק שלו כשר אוצר ראיתי את ההפך.
 
באמת? אני לא ראיתי שביבי משרת בעלי הון. בעבר הרחוק שלו כשר אוצר ראיתי את ההפך.
ברצינות? ואתה תומך באדם שהמדיניות הכלכלית שלו היא נגד בעלי הקפיטל? הוא בעצם אנטי קפיטליסט לשיטתך?
 
אלרגיה לסוציאליסטים במיוחד לנכלוליים בינהם.
אני די סוציאליסטית, ואשתדל לא להזיק לבריאותך, אבל גבאי? מה לו ולסוציאליזם? הוא אפילו לא היה כזה בצעירותו. סתם חיפש פראיירים
שיסכימו להעמיד אותו בראשותם והצליח למצוא.
 
הוא בעצם אנטי קפיטליסט לשיטתך?
לשיטתי, המדיניות העיקרית שלו היא הישרדות פוליטית, ומשהו על אירן.
ואתה תומך באדם שהמדיניות הכלכלית שלו היא נגד בעלי הקפיטל?
זה דיון לינגוויסטי על אטימולוגיה?

ביבי, בעברו הרחוק, ניסה לפעול נגד מונופולים וקרטלים במשק הישראלי, ולהקטנת המגזר הציבורי, ומדיניות הקצבאות.

לא ראיתי אותו פועל לטובת בעלי הון, וודאי לא בצורה בלתי סבירה.

קפיטליזם, למרות השם, להבנתי לפחות, עניינו העיקרי הוא חירות (שלילית), ולא מעמדות כאלה או אחרים. למרות הפופוליזם, אלה שמרוויחים הכי הרבה מהשיטה הם דווקא המעמדות הבינוניים, והנמוכים.
 
בעבר הרחוק שלו כשר אוצר ראיתי את ההפך.
איפה ראית פעולות שלו נגד בעלי ההון?
למרות הפופוליזם, אלה שמרוויחים הכי הרבה מהשיטה הם דווקא המעמדות הבינוניים, והנמוכים.
איך אתה מודד דבר כזה? יש לך שיטה שאתה משווה אליה?
 
ובקשר לקפיטליזם - אפשר לנהל ויכוחים פילוסופיים על מהותו ותכליתו. ת'כלס ברור שהוא, כמו כל שיטה כלכלית, נבחן בעיניים של "מי מרוויח".
בדיוק כמו הויכוחים התיאורטיים על שינויים בשיטת הבחירות, כשברור לכל המתווכחים שהמטרה העיקרית היא לדפוק את הערבים.
 
ברצינות? ואתה תומך באדם שהמדיניות הכלכלית שלו היא נגד בעלי הקפיטל? הוא בעצם אנטי קפיטליסט לשיטתך?
קפיטליסט לא חייב לתמוך בבעלי הקפיטל, סמית תוקף את בעלי הקפיטל לא מעט.
 
איפה ראית פעולות שלו נגד בעלי ההון?
בעלי הון - לא ראיתי, אלא נגד ריכוזיות במשק.
איך אתה מודד דבר כזה? יש לך שיטה שאתה משווה אליה?
רמת חיים, הכנסה פנויה. מהנתונים אין ספק שבמדינות עם כלכלה חופשית יותר למעמדות הבינוניים והנמוכים יותר טוב.
 
פורסם היום : אמל"ק = נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.
הכדור אצל הפרקליטות, המשטרה עשתה את שלה.

דוברות המשטרה ורשות ניירות ערך: סיום חקירת תיק 4000


משטרת ישראל ורשות ניירות ערך סיימו את חקירת הפרשה המכונה "תיק 4000".

"תיק 4000" עוסק בעיקרו בחשד לכאורה לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים שבוצעו על ידי ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ועל ידי מר שאול אלוביץ', בעל השליטה בקבוצת בזק ואתר "וואלה".

החשד המרכזי הינו שראש הממשלה לקח שוחד ופעל תוך ניגוד עניינים, בכך שהתערב ופעל בהחלטות רגולטוריות המטיבות עם שאול אלוביץ' ועם "קבוצת בזק", ובמקביל דרש במישרין ובעקיפין, להתערב בתכני אתר "וואלה" באופן שיטיב עמו.

ראשיתה של הפרשה בחקירה שניהלה מחלקת חקירות ברשות ניירות ערך בעניינה של "קבוצת בזק". במסגרת חקירה זו אותרו ראיות משמעותיות, אשר הצביעו על חשדות לעניין התנהלותו והתערבותו הפסולה של מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, בענייני חברת בזק ושאול אלוביץ' בסוגיות רגולטוריות שונות. כל זאת, תוך הסתרת פעילותו זו מעיניהם של גורמים מקצועיים ומשפטיים במשרד האוצר, במשרד התקשורת ומשרד המשפטים, ותוך העדפת האינטרסים של שאול אלוביץ' ובזק על פני האינטרס הציבורי.

לאחר העברת תיק החקירה בעניינה של קבוצת בזק לפרקליטות ובמסגרת השלמת חקירה שבוצעה על ידי חוקרי הרשות לניירות ערך, אותרו ממצאים ראייתיים משמעותיים שבעקבותם המליצו פרקליטות מיסוי וכלכלה ופרקליט המדינה ליועץ המשפטי לממשלה להרחיב את החקירה ובכלל זאת לפתוח בחקירה גם נגד ראש הממשלה. היועץ המשפטי לממשלה קיבל ההמלצה והורה על פתיחה בחקירה משותפת של המשטרה והרשות לניירות ערך.

על-פי החלטת ר' אח"מ ור' להב 433 החקירה הוטלה על היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433, ולוותה מקרוב ע"י צוות פרקליטים מפרקליטות מיסוי וכלכלה.

החשדות חייבו חקירה מקיפה, מורכבת ומאומצת, שבוצעה על ידי צוות חקירה משותף ליאל"כ ולרשות לניירות ערך.

עם התפתחות החקירה בוצעו מאות פעולות חקירה, וכן נחתמו הסכמי עדי מדינה עם שני חשודים – שלמה פילבר וניר חפץ, אשר חשפו התנהלות פסולה בין נתניהו לאלוביץ' בשני צירים מרכזיים: הטיית הסיקור התקשורתי תמורת רגולציה מיטיבה.

מממצאי החקירה עולה, כי רוה"מ פעל לקידום ענייניו של שאול אלוביץ' בתחום הרגולציה, ובין היתר בסוגיית מיזוג בזק-יס תוך כריכת קידום עניינים אלה בסיקור החיובי בוואלה.

בסיכומה של חקירה ענפה זו, אשר התנהלה מפברואר 2018 עד נובמבר 2018, נחקרו תחת אזהרה 13 חשודים, חלק מן החשודים מעורבים, על פי החשד, במנגנון השוחד וחלקם מסייעים לעבירות השוחד. חלק מהחשודים נעצרו לפרקי זמן כאלה ואחרים על פי צורכי החקירה.

במהלך החקירה נגבו עדויותיהם של 60 עדים (ב- 176 הודעות), בוצע חיקור דין מחוץ למדינת ישראל, ונאספו ונותחו חומרי חקירה רבים, לרבות הקלטות ומסמכים.

במהלכה של החקירה על שלביה השונים נתפסו נכסים וכספים המיועדים לחילוט מקרב מי מהמעורבים בפרשה, בסך הנאמד ב – 118 מיליון ₪.

פעולות החקירה בוצעו כמקובל בכפוף לאישורים שניתנו על ידי פיקוד להב 433, ר' אח"מ, פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה בהתאם להתקדמות החקירה וממצאיה.


תמצית הראיות והחשדות:

הראיות בתיק מצביעות על כך, כי מערכת היחסים בין ראש הממשלה ומקורביו למר שאול אלוביץ' הייתה מערכת יחסים שוחדית.

מממצאי החקירה עולה, כי בין השנים 2012 - 2017 ראש הממשלה ומקורביו התערבו באופן בוטה ומתמשך ולעתים אף יום יומי בתכנים שפורסמו ע"י אתר החדשות "וואלה", וכן ביקשו להשפיע על מינויים של נושאי משרה באתר (עורכים וכתבים) וזאת תוך כדי שימוש בקשרים שהיו להם עם שאול ואיריס אלוביץ'.

התערבות ראש הממשלה ומקורביו בתכנים ובמינויי נושאי משרה באתר "וואלה" נועדה לקדם את האינטרסים האישיים שלו, וזאת באמצעות פרסום כתבות ותמונות מחמיאות, הסרת תכנים ביקורתיים כלפי ראש הממשלה ובני משפחתו וכדומה.

עוד עלה מן הממצאים, כי בני הזוג אלוביץ' השפיעו על הפרסומים באתר "וואלה", וזאת בעד החלטותיו הרגולטוריות של רה"מ לטובת שאול אלוביץ' וקבוצת בזק, ומתוך רצון להמשיך ולקדם את האינטרסים העסקיים של קבוצת בזק בכלל, ובעל השליטה בה בפרט.


סיכום תיק 4000- ממצאים ומסקנות:


עם סיום החקירה עמדת משטרת ישראל והרשות לניירות ערך היא, כי נתגבשה בתיק זה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות נגד המעורבים העיקריים בפרשה כמפורט להלן:

• נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

• נגד שרה נתניהו התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של לקיחת שוחד (בצוותא), מרמה והפרת אמונים (בצוותא), ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

• נגד שאול אלוביץ' התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של מתן שוחד, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, עבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך ועבירות לפי חוק איסור הלבנת הון.

• נגד איריס אלוביץ' התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של מתן שוחד, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט ועבירות לפי חוק איסור הלבנת הון.

• נגד עמיקם שורר, נושא משרה בכיר בחברת בזק, התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של מתן שוחד (מסייע), עבירות מנהלים בתאגיד, עבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך ועבירות לפי חוק איסור הלבנת הון.

• נגד זאב רובינשטיין, איש עסקים המקורב למשפחות נתניהו ואלוביץ המכהן כסגן יו"ר הבונדס, התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של תיווך במתן שוחד, ולקיחת שוחד (בצוותא).

• נגד סטלה הנדלר, מנכ"לית חברת בזק, התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד ועבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך.

•נגד אור אלוביץ', התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד ועבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך.

•נגד אלי קמיר לא נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות.

•נגד עו"ד איתן צפריר לא נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות.

•נגד יאיר נתניהו לא נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות.
 
לא היה כלום כי אין כלום. ואם היה משהו, אז הנה יאיר נתניהו ...
 
  • אהבתי
Reactions: Roi
מכיר את הציטוט כמובן :)
התכוונתי שמבחינה לוגית כשאומרים שאין כלום זה אומר שיש משהו.
עם ישראל אוהב דברים לא-לוגיים, עמומים ועממיים ככל הניתן...
ובנימה של רצינות, ביבי איתנו לעוד שנים רבות.
 
מצב
הנושא נעול.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
מ האם אנחנו חיים בתום עידן הבעלות הפרטית על נדל"ן? נדל"ן 6
P תעודה פאסיבית מחקה מדד - האם תם עידן? שוק ההון 40
yossik עידן+ T2 אוף טופיק 7
amidar מחפש אנשים עם ניסיון ב"עידן פלוס". אוף טופיק 11
T מסיים תואר בהנדסת חשמל. מדוכא, מפוחד, ומוטרד מהעתיד, צריך עצות. (פוסט ארוך) התפתחות אישית 16
O פוסט משקיע מתחיל גנרי P: שוק ההון 2
ה עריכת פוסט אוף טופיק 4
T מקרו מחזוריות (פוסט שיתוף) אוף טופיק 1
E מתי כבר יגיע הזעזוע לפה? (הייטק/נדלן בארץ) פוסט תסכול פוסטים מאיכות נמוכה 534
ב פוסט עם יד על הלב - חיסכון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 22
M אופטימיזציה של הפרשות לפנסיה - עוד פוסט עם טוויסט? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
M עוד פוסט של איך להתחיל, דומה אבל אולי קצת שונה שוק ההון 12
deussex מה עוד חסר לי לאושר ? פוסט שיתוף התפתחות אישית 20
כ פוסט ראשון, היו עדינים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
ס פוסט קורונה == ירידות שערים? שוק ההון 10
פ דיון פוסט - אז אתם רוצים “להשקיע” בביטקוין? דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 143
S תוכנית ההשקעה שלי - פוסט ראשון! שוק ההון 14
לא חשוב שמות דיון - איך לייצר הכנסה פסיבית ממניות דיבידנד (פוסט מ-25.11) דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 28
נ הפעם זה אחרת - פוסט מהמשבר הבורסאי של הגל הראשון דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 5
נ ניודים, התנתקויות, ביטולים - פוסט עידוד מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 8
ב למה פוסט נמחק? נדל"ן 5
S לבנות אתרים או לבנות באתרים ? (או עוד פוסט הסבה להייטק ) התפתחות אישית 10
S יש לסולידית פוסט שמראה את כל האופציות של קרנות מחקות מדדים עולמיים? שוק ההון 2
א פוסט ראשוני- דירה לצורך השקעה נדל"ן 17
Cleo אז מה ערך התיק בנקודת הסיום? (אזהרה - פוסט מורבידי) פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 32
ג חיפוש פוסט- כל צורות ההשקעה באגח האפשריות שוק ההון 1
ה מחפש פוסט על ריבית דריבית דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 5
A שאלה בעקבות פוסט "קרנות ריט" שוק ההון 0
Kintsukuroi מעבר לארהב לצורך פוסט דוק אוף טופיק 6
M פוסט בכורה חופר, שוק ההון 46
משה פוסט בבלוג שלי שבו אני מציג חלק מהעקרונות בספר אנטי שביר אוף טופיק 5
R מתנות - אני יודעת שהסולידית כתבה פוסט על זה אבל - תמיכה נפשית מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 23
Benjamin W עולם חדש נורא? [פוסט בבלוג] דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 67
ד פוסט מעניין: איך לא לאבד כסף בהחלפת עבודה אוף טופיק 5
ד שאלה לסולידית: פוסט "נתינת נייר ערך כמתנה" שוק ההון 3
ד פוסט שפורסם בעבר על מתנת יום הולדת לילדים שוק ההון 2
ס פוסט שננעל אוף טופיק 1
Waler "הכנסה בסיסית" - אם כבר יש על זה פוסט אוף טופיק 38
הסולידית הזמנה לכתיבת פוסט אורח אוף טופיק 0
DiverGirl פוסט מוטיבציה: הרגלים ומשמעת התפתחות אישית 42
איליה פוסט של MMM לראשון באפריל מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
R פוסט/תגובה אבודה אוף טופיק 0
oferM נתניהו דרש מראש השב"כ להזהיר את לפיד: בלי פשרה על עילת הסבירות הסכנה למלחמה תגדל פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 47

נושאים דומים

Back
למעלה