שלום לכל ממקסמי העל,
יש לי כמה שאלות בתור אחד שנזכר באיחור מה שכסף ששוכב לו כאבן שאין לה הופכין הוא כסף שהולך ונעלם, וישמח לדעתכם.
1. יש לי שתי קרנות השתלמות ישנות ונזילות. לאחרונה ביקשתי להעביר את שתיהן למסלול עוקב סנופי. האם יש סיבה להחזיק בשתיהן או שכדאי לאחד ביניהן?
2. האם כשמאחדים קרנות השתלמות מדובר למעשה בהפקדה? (אני שואל כי טרם הפקדתי השנה אז לא ארצה לעבור את המקסימום לפטור ממס)
3. ביררתי על תנאי המינימום למעבר למסלול ira, וראיתי שצריך לצבור לפחות 300 אלף ש"ח, יותר ממה שיש לי. האם לנסיונכם מדובר בתנאי שנתון למשא ומתן והתמקחות? במידה ולא, יש לינק להשוואת תנאי הסף במקומות אחרים?
תודה וסופש נחמד
יש לי כמה שאלות בתור אחד שנזכר באיחור מה שכסף ששוכב לו כאבן שאין לה הופכין הוא כסף שהולך ונעלם, וישמח לדעתכם.
1. יש לי שתי קרנות השתלמות ישנות ונזילות. לאחרונה ביקשתי להעביר את שתיהן למסלול עוקב סנופי. האם יש סיבה להחזיק בשתיהן או שכדאי לאחד ביניהן?
2. האם כשמאחדים קרנות השתלמות מדובר למעשה בהפקדה? (אני שואל כי טרם הפקדתי השנה אז לא ארצה לעבור את המקסימום לפטור ממס)
3. ביררתי על תנאי המינימום למעבר למסלול ira, וראיתי שצריך לצבור לפחות 300 אלף ש"ח, יותר ממה שיש לי. האם לנסיונכם מדובר בתנאי שנתון למשא ומתן והתמקחות? במידה ולא, יש לינק להשוואת תנאי הסף במקומות אחרים?
תודה וסופש נחמד