• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

פוסט ראשון, היו עדינים

  • פותח הנושא פותח הנושא כספיאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

כספיאל

משתמש סולידי
הצטרף ב
11/3/21
הודעות
145
דירוג
17
שלום לכל ממקסמי העל,
יש לי כמה שאלות בתור אחד שנזכר באיחור מה שכסף ששוכב לו כאבן שאין לה הופכין הוא כסף שהולך ונעלם, וישמח לדעתכם.
1. יש לי שתי קרנות השתלמות ישנות ונזילות. לאחרונה ביקשתי להעביר את שתיהן למסלול עוקב סנופי. האם יש סיבה להחזיק בשתיהן או שכדאי לאחד ביניהן?
2. האם כשמאחדים קרנות השתלמות מדובר למעשה בהפקדה? (אני שואל כי טרם הפקדתי השנה אז לא ארצה לעבור את המקסימום לפטור ממס)
3. ביררתי על תנאי המינימום למעבר למסלול ira, וראיתי שצריך לצבור לפחות 300 אלף ש"ח, יותר ממה שיש לי. האם לנסיונכם מדובר בתנאי שנתון למשא ומתן והתמקחות? במידה ולא, יש לינק להשוואת תנאי הסף במקומות אחרים?
תודה וסופש נחמד
 
ברוך הבא לפורום,
1. ממש אין סיבה.
2. לא, זה לא נחשב ארוע מס.
3. אין לי מידע, אבל בטוח חיפוש בפורום שלנו יעלה לך מספר דיונים בנושא.

בהצלחה
 
ברוך הבא לפורום,
1. ממש אין סיבה.
2. לא, זה לא נחשב ארוע מס.
3. אין לי מידע, אבל בטוח חיפוש בפורום שלנו יעלה לך מספר דיונים בנושא.

בהצלחה
מסכים למה שכתבת, אבל מעניין איך מחשבים ותק באיחוד קרנות שנפתחו במועדים שונים.
 
  • אהבתי
Reactions: Roi
מסכים למה שכתבת, אבל מעניין איך מחשבים ותק באיחוד קרנות שנפתחו במועדים שונים.
שאלה, לא בטוח, אבל היות והוא טוען שהן נזילות, אני מניח שבכולן הותק מעל 6 שנים, לכן במעמד של איחוד לדעתי הותק נשמר....לא?
 
1. יש לי שתי קרנות השתלמות ישנות ונזילות. לאחרונה ביקשתי להעביר את שתיהן למסלול עוקב סנופי. האם יש סיבה להחזיק בשתיהן או שכדאי לאחד ביניהן?

עדיף לא לאחד אם אחת מהן עדיין פעילה. כך אפשר להמשיך להפקיד בפעילה (הפטורה לפחות חלקית ממס), ולמשוך מהאחרת אם יהיה צריך בעתיד.
ואם כבר, בגלל זה, כדאי לפתוח עוד אחת חדשה כל כמה שנים.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
שאלה, לא בטוח, אבל היות והוא טוען שהן נזילות, אני מניח שבכולן הותק מעל 6 שנים, לכן במעמד של איחוד לדעתי הותק נשמר....לא?
נכון, לא שמתי לב שכתב שהן נזילות.
 
  • אהבתי
Reactions: Roi
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
S תוכנית ההשקעה שלי - פוסט ראשון! שוק ההון 14
מ פוסט סקרנות-כמה אמשיך להשקיע כשאין מטרה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 5
ס חרדת שינה-פוסט פריקה התפתחות אישית 29
I פוסט של הסולידית - כדאיות שכירות למול רכישה דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 57
I פוסט שיתוף + התלבטות לגבי רכישת דירה אוף טופיק 46
A פוסט הכרות פוסטים מאיכות נמוכה 2
T מסיים תואר בהנדסת חשמל. מדוכא, מפוחד, ומוטרד מהעתיד, צריך עצות. (פוסט ארוך) התפתחות אישית 16
O פוסט משקיע מתחיל גנרי P: שוק ההון 2
ה עריכת פוסט אוף טופיק 4
D מקרו מחזוריות (פוסט שיתוף) אוף טופיק 1
E מתי כבר יגיע הזעזוע לפה? (הייטק/נדלן בארץ) פוסט תסכול פוסטים מאיכות נמוכה 534
ב פוסט עם יד על הלב - חיסכון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 22
M אופטימיזציה של הפרשות לפנסיה - עוד פוסט עם טוויסט? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
M עוד פוסט של איך להתחיל, דומה אבל אולי קצת שונה שוק ההון 12
deussex מה עוד חסר לי לאושר ? פוסט שיתוף התפתחות אישית 20
ס פוסט קורונה == ירידות שערים? שוק ההון 10
פ דיון פוסט - אז אתם רוצים “להשקיע” בביטקוין? דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 143
לא חשוב שמות דיון - איך לייצר הכנסה פסיבית ממניות דיבידנד (פוסט מ-25.11) דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 28
נ הפעם זה אחרת - פוסט מהמשבר הבורסאי של הגל הראשון דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 5
נ ניודים, התנתקויות, ביטולים - פוסט עידוד מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 8
ב למה פוסט נמחק? נדל"ן 5
S לבנות אתרים או לבנות באתרים ? (או עוד פוסט הסבה להייטק ) התפתחות אישית 10
S יש לסולידית פוסט שמראה את כל האופציות של קרנות מחקות מדדים עולמיים? שוק ההון 2
א פוסט ראשוני- דירה לצורך השקעה נדל"ן 17
Cleo אז מה ערך התיק בנקודת הסיום? (אזהרה - פוסט מורבידי) פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 32
ג חיפוש פוסט- כל צורות ההשקעה באגח האפשריות שוק ההון 1
ה מחפש פוסט על ריבית דריבית דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 5
A שאלה בעקבות פוסט "קרנות ריט" שוק ההון 0
Kintsukuroi מעבר לארהב לצורך פוסט דוק אוף טופיק 6
M פוסט בכורה חופר, שוק ההון 46
הסולידית עידן פוסט-נתניהו אוף טופיק 1618
משה פוסט בבלוג שלי שבו אני מציג חלק מהעקרונות בספר אנטי שביר אוף טופיק 5
R מתנות - אני יודעת שהסולידית כתבה פוסט על זה אבל - תמיכה נפשית מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 23
123W עולם חדש נורא? [פוסט בבלוג] דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 67
ד פוסט מעניין: איך לא לאבד כסף בהחלפת עבודה אוף טופיק 5
ד שאלה לסולידית: פוסט "נתינת נייר ערך כמתנה" שוק ההון 3
ד פוסט שפורסם בעבר על מתנת יום הולדת לילדים שוק ההון 2
ס פוסט שננעל אוף טופיק 1
Waler "הכנסה בסיסית" - אם כבר יש על זה פוסט אוף טופיק 38
הסולידית הזמנה לכתיבת פוסט אורח אוף טופיק 0
DiverGirl פוסט מוטיבציה: הרגלים ומשמעת התפתחות אישית 42
איליה פוסט של MMM לראשון באפריל מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
R פוסט/תגובה אבודה אוף טופיק 0
ת המל"ג אישר לאוניברסיטאות להוציא תואר ראשון חדש בבינה מלאכותית, טריק שיווקי או בעל ערך אמיתי? התפתחות אישית 16
K מס יסף/דו"ח שנתי ראשון מיסים 11
M איך להרכיב תיק השקעות ראשון? שוק ההון 3
A מתלבט לגבי תואר ראשון – סטטיסטיקה ומדע הנתונים(בשילוב כלכלה): עברית מול תל-אביב התפתחות אישית 7
ס השכרה של נכס ראשון - איך מתנהלים בבלאגן? נדל"ן 63
flower חתמתי על חוזה הייטק ראשון – מה פספסתי? יזמות והגדלת הכנסות 12
M כסף ראשון להשקעה, מאיפה להתחיל? שוק ההון 10

נושאים דומים

Back
למעלה