טוב, עברתי לסלקום פייבר (Unlimited).
נכון להיום פרטנר לא תיקנו את הבעיה. לזכותם ייאמר שסיום החוזה היה מיידי, לא עשו פרצופים.
הטכנאים תיקתקו את העבודה - מסתבר שלא היה צורך להעביר סיב חדש אפילו, והיה אפשר להשתמש בסיב הישן של פרטנר (מסתבר שזה מותר ע"פ חוק, לפי מה שהם אמרו).
הסוויצ'ים היו אחד ליד השני בבניין, אז הם פשוט העבירו את הסיב מקופסא לקופסא.
נכון להיום פרטנר לא תיקנו את הבעיה. לזכותם ייאמר שסיום החוזה היה מיידי, לא עשו פרצופים.
גם לסלקום, לפחות במקרה שלי.לפרטנר יש סיב "עד הדירה", מה שאומר לכל לקוח יש "קו פרטי".
בסלקום/בזק וכו' יש קווים משותפים שמפצלים אותם בכניסה לבניין וכו'.
הטכנאים תיקתקו את העבודה - מסתבר שלא היה צורך להעביר סיב חדש אפילו, והיה אפשר להשתמש בסיב הישן של פרטנר (מסתבר שזה מותר ע"פ חוק, לפי מה שהם אמרו).
הסוויצ'ים היו אחד ליד השני בבניין, אז הם פשוט העבירו את הסיב מקופסא לקופסא.
התשתית של סלקום אכן פסיבית בבניין שלי, אבל לדברי הטכנאי זה משתנה משכונה לשכונה .זה גם סיב עד הבית אבל זה עובד באופן פאסיבי.