• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

לעבוד במקדונלס בגיל 27 זה רע?

לדעתי זה לא רע אבל יש לכך השלכות אחרות.
שהייתי בן 20, עבדתי באוכל סיני כאשר היו לי שליחים בני 30.
על פניו הם עשו משכורת של 5 ספרות כולל טיפים והכל, "כביכול" עבודה מתגמלת.
חלקם היו רווקים ללא מערכת יחסים כאשר כבר הכירו בחורה וכבר עברו את שלב ההתרשמות הראשונית ברגע שהיא שמעה שהם שליחים קצת נרתעה מהם (קרה יותר מפעם אחת וליותר משליח אחד).
רוצה לומר, על פניו עבודה במקדונלד'ס מלכתחילה נשמעת כעבודה זמנית בטח כשאתה לומד באוניברסיטה נחשבת. רק זה לא נשמע טוב איך שלא מסתכלים על זה.
מה גם לא נראה לי שבא לך להקיף את עצמך בילדים בני 16 שממש עכשיו קנו את האופניים החשמליות הראשונות שלהם...
ממליץ על משהו אחר, לא משנה מה (לשיקולך מה שנקרא).
בהצלחה.
 
תודה רבה על כל התגובות. קראתי את כולם בצומת לב מלאה. אני עדיין נוטה ללכת על זה, בין היתר כי אני חושב שדווקא בגלל שזה עבודה לא קלה עם שכר זעום ודווקא בגלל שיש יגידו שזה לא נראה טוב לגילי, דווקא בגלל זה אני חושב שכדאי - כי זה רק יכול להגביר לי את המוטיבציה להצליח בתואר. כי הריי בזכות מקדונלס, אני יקבל כל שבוע במשמרת תזכורת מצלצלת למה התואר חשוב ומה יקרה אם לא אסיים אותו .

התואר הזה לא קל בכלל, אני פחות מחודש בתואר וכבר העמיסו עלינו 12 קורסים בינהם אנטומיה, מיקרוביולגיה וכימיה. (באנטומיה בין היתר אנחנו לומדים על המבנה של התא שאתם פשוט לא מבינים כמה התא זה דבר מורכב ועמוס באין סוף מושגים שצריך לזכור. רק על האברונים של התא זה חומר עמוס בכמויות של מידע שצריך לזכור ולהבין, ואיך זה מתחבר עם כימיה למשל באוסמוזה ומפל ריכוזים ) כך שיהיו הרבה רגעים של עומס , יהיו הרבה רגעים של נפילות מוטיבציה, ואז.. שאעלה על מדים של מקדונלס, אסריח משמן ואכין המבוגרים בשביל 30 שקל לשעה, אז ברגעים הקשים האלה אקבל תזכורת למה אני צריך להמשיך לקרוע את התחת בלימודים.
 
נערך לאחרונה ב:
התואר הזה לא קל בכלל, אני פחות מחודש בתואר וכבר העמיסו עלינו 12 קורסים בינהם אנטומיה, מיקרוביולגיה וכימיה. (באנטומיה בין היתר אנחנו לומדים על המבנה של התא שאתם פשוט לא מבינים כמה התא זה דבר מורכב ועמוס באין סוף מושגים שצריך לזכור. רק על האברונים של התא זה חומר עמוס בכמויות של מידע שצריך לזכור ולהבין
1. בלתי אפשרי לעשות 12 קורסים בסמסטר ולעבוד. מציע שתבחן אפשרות לפרוש את התואר, או לבחון את המשמעויות של לא לעבוד שנה.
2. ללמוד על אורגנלות בתא בקורס אנטומיה? מישהו שתה יותר מדי בבן גוריון?
3. אני מבטיח לך שעוד מעט מאוד זמן אתה תצחק על זה שפעם חשבת שמפל ריכוזים זה מושג מתוחכם/מורכב.
4. מצטרף להמלצות החכמות של קודמיי, למצוא עבודה שאפשר ללמוד בה. אם יש לך נסיון כמאבטח זה אמור להיות קל, גם אם זה כרוך בחידוש רשיון נשק. חברים שלי לתואר עושים מאות רבות (קרוב לאלפייה האמת) על משמרת לילה במוזיאון שבה הם ישנים או על משמרת שבת בבניין משרדים שלא פעיל בשבת שבה הם בעיקר לומדים. זה מתאים יותר לאורח החיים שלך כרגע הרבה יותר ממקדונלדס.

סיעוד זה אחד התארים הקשים, אנשים בדרך כלל לא יודעים את זה. בהצלחה!
 
מקדונלדס, חסר לך ד'.

יכול להיות שאתה נמשך לעבוד שם כי זה כביכול העבודה הכי "מטומטמת" שתמצא, כי ילדים בני 16 עושים את זה ואתה מסיק מזה שזאת עבודה קלה ללא אחריות בכלל?
בסביבת האוניברסיטה יש מיליארד דברים שאפשר לעשות.
יש לך מלגת פרח, שזה הרבה יותר קל מכל דבר אחר, גמיש יותר מכל דבר אחר, ובמקרים מסויימים יכול לצאת המון כסף לשעה (הכי מעט שאני מכיר, 35 לשעה, הכי הרבה, בערך 95 לשעה).
יש לך מלגת נפש יהודי, להקשיב לשיעור תורה תמורת יותר כסף ממשכורת מינימום.
יש עשרות עסקים בסביבת האוניברסיטה שיש בהם טיפים ומשכורות טובות משכר מינימום.
להיות שומר באוניברסיטה זאת העבודה הכי טובה מכולן לדעתי, בשעות הלילה אין עבודה כמעט, יש לך משרד משלך (פעם בבן גוריון היה בוטקה מסריח בכניסת רגר), אתה יכול ללמוד או לעשות מה שתרצה, משכורת מוגדלת כי זה בלילות לפעמים, ויש לך סופשים וחגים ותמיד אפשרות לתעסוקה.
באמת שאין סיבה לעבוד במקדונלדס, זה יהיה קצת שקול ללשרוף זמן בשבילך, כי באלטרנטיבות אתה יכול להרוויח יותר כסף/להפיק יותר מהזמן שלך.
דרך אגב, לגבי מביך - יותר מביך לדעתי להיות במינוס/לחיות רק על חשבון ההורים, מאשר לעבוד במקדונלדס.
 
בין היתר כי אני חושב שדווקא בגלל שזה עבודה לא קלה עם שכר זעום ודווקא בגלל שיש יגידו שזה לא נראה טוב לגילי, דווקא בגלל זה אני חושב שכדאי - כי זה רק יכול להגביר לי את המוטיבציה להצליח בתואר. כי הריי בזכות מקדונלס, אני יקבל כל שבוע במשמרת תזכורת מצלצלת למה התואר חשוב ומה יקרה אם לא אסיים אותו .
מעולה... אני מפרגן (באמת).
בהצלחה במקדונלדס ומקווה שתאהב (לא ציני!!!).
תחזור לפה ותעדכן אותנו כשהבנת שאתה לא יכול לעשות שם משמרות כי עומס הלימודים גדול מדי בשנה א' ובשנה ב', ואין לך אפשרות מעשית להשקיע 8 שעות עבודה, פעמים-שלוש בשבוע (צריך לשלם חשבונות, לא?) בלהכין מזון ברשת מסעדות של מזון מהיר.
התכונה היחידה שאני רואה בה כיתרון בעבודה מסוג זה (=עבודה פיזית שלא ניתן ללמוד בה תוך כדי) היא האתנחתא מהלימודים, מסביבת הלימודים, מסביבת העוניברסיטה, כולל האנשים/סטודנטים, המבנים, ההשכלה והמושכלות וכל המסביב-מסביב-מסביב (שזה בעצמו מתיש מאוד לפעמים).

אני ממש ממש ממש אשמח אם תטרח למעננו, תחזור לכאן עוד כמה חודשים או שנה, ותעדכן אותנו מה עשית בפועל, איפה אתה עובד ואיך מסתדר עם זה.
בבקשה תתחשב גם בנו D:
זה יכול להיות פוסט נורת ביקורת להמון שאלות שכאלו בעתיד ויש לו חשיבות להמון צעירים ששואלים שאלות דומות.

התואר הזה לא קל בכלל, אני פחות מחודש בתואר וכבר העמיסו עלינו 12 קורסים בינהם אנטומיה, מיקרוביולגיה וכימיה. (באנטומיה בין היתר אנחנו לומדים על המבנה של התא שאתם פשוט לא מבינים כמה התא זה דבר מורכב ועמוס באין סוף מושגים שצריך לזכור. רק על האברונים של התא זה חומר עמוס בכמויות של מידע שצריך לזכור ולהבין, ואיך זה מתחבר עם כימיה למשל באוסמוזה ומפל ריכוזים ) כך שיהיו הרבה רגעים של עומס , יהיו הרבה רגעים של נפילות מוטיבציה
מה זה אברונים? D:
שנה א' בקמפוס למתמטיקה ומדעי הטבע בגבעת רם, הזיוף-חיקוי של הטכניון - 63 נקודות זכות מתוך 120 ומשהו של כל התואר כולו. בשנה אחת.
משהו כמו 10-12 קורסי מבואות גדולים ועצומים בהיקפם, שוברי עצמות ומסנני עצלנות וחוסר רצינות, כל קורס 5-6 נקודות זכות.
זו הייתה שנת "איש הברזל" למוח העממי, הפריפריאלי והלום הקרב שלי.
התחלנו בשנה א' כ- 300~ סטודנטים (אנשים ישבו באולם ההרצאות על המדרגות). כשחזרנו מחופשת הסמסטר בשנה ב' נותרו 180~ סטודנטים (את המספרים הללו אני זוכר באופן ברור).
עוד משהו כמו 50 סטודנטים החליטו לפרוש "חלקית" הצידה ולקחת חטיבה במשהו הומאני או לעשות דו-חוגי ביולוגיה-חינוך, ביולוגיה-פילוסופיה וכו'.
 
נערך לאחרונה ב:
כי זו שנת סינון... כל מי שלא מתאים יבהל, לא יחזיק מעמד, ייתלש ויעוף... רק מי שחזק וסובל מספיק ישאר.
וזה בסה"כ תואר במדעי החיים, לא מדעי המחשב או מתמטיקה יישומית.
העוניברסיטה העברית מוכרחה לשמור על הזקפה האקדמית שלה.
עקרון ההכבדה. אתה מראה שאתה יכול רק כדי להראות שאתה יכול, גם אם אין לזה ערך אינטרינזי מסויים.

אגב, בהקשר של הפוסט - עבדתי במלצרות כשנה וחצי (קצת לפני תחילת שנה א' של התואר הראשון), אבל בגלל שאי אפשר ללמוד תוך כדי, בקושי נתתי משמרות וזה בטוח לא היה יעיל מבחינת פרנסה (ועדיין, ימי שישי בבוקר קבוע הייתי שם כי זה הזמן היחיד שבו לא למדתי בקמפוס וגם כי קיבלתי אוכל מהמסעדה בחינם הביתה, את כל מה שנשאר).
לעומת זאת, כן עבדתי 7 ומשהו שנים בתור "שומר לילה" באחד ממתקני העוניברסיטה... בזכות העובדה שהיה אפשר ללמוד, והרבה, תוך כדי לילות ארוכים מאוד ללא שינה, הצלחתי לעשות את התואר (גררתי שנה אחת כדי לשפר ציונים לקראת התואר הבא).
 
לעומת זאת, כן עבדתי 7 ומשהו שנים בתור "שומר לילה" באחד ממתקני העוניברסיטה
אני מאד מעריכה את זה. מתארת לעצמי שרובם מעדיפים שיהיו להם הורים שיממנו להם את הלימודים אבל זאת חתיכת מתנה של החיים לדעת להתארגן עליהם לבד והיכולת הזאת שווה יותר מ-120 נקודות להמשך החיים. רק להזכיר שיש המון יתרונות להתחיל את החיים הבוגרים מאפס (אחרי שגומרים לקלל את חוסר המזל שלנו).
 
לפותח השרשור. ככל הנראה אתה מנסה להוכיח לעצמך איזה עניין בכך שתעבוד כביכול בעבודה "מבזה" עם שכר מינימום.
זה בסדר ואתה לא חייב כמובן הצדקות לאף אחד. הייתי גם בחשיבה כזו (בלי המבזה, רק עניין הקושי העצום והכסף) בתור עצמאי.
שורה תחתונה מבחינתי, אין עניין כבוד או מה שלא תרצה בעבודה קשה וגרועה.
שא ברכה.
 
מצטרף להתרעמות על ההערה לגבי העברית :)
לא, ההערה הייתה לגבי קמפוס גבעת רם עצמו ולא לגבי "העוניברסיטה" כולה.
למה?
כנראה ז'רגון של צפוני כמוני לקמפוס ירושלמי... כי את הטכניון הכרתי מהאזור שלי בכל מיני הזדמנויות, גם כאלו שהן קרובות. ואת גבעת רם לא הכרתי בכלל עד שהתחלתי ללמוד בו.
כשהגעתי לגבעת רם פתאום קלטתי עד כמה המקום הזה מזכיר לי את הטכניון... מכל כך הרבה יותר מדי בחינות, אז ביני לבין עצמי לבין חבריי (שחלקם ירושלמים) קראתי לו החיקוי של הטכניון.
כל מי שלמד איתי הסכים וראה בזה הגיון מכל אותן בחינות.
 
כי הריי בזכות מקדונלס, אני יקבל כל שבוע במשמרת תזכורת מצלצלת למה התואר חשוב ומה יקרה אם לא אסיים אותו .
כמו שאומרים (טראמפ?) החיים הם לא חזרה- זה הדבר האמיתי, חבל על כל דקה- למה לבזבז את זה על משהו שלא יתרום לך בשום אספקט? תצלם את עצמך בחולצה של מקדונלדס ותתלה על הקיר אם אתה רוצה תזכורת, אתה לא צריך לעבוד בזה...
 
למקדונלדס כ 2 מיליון עובדים בעולם
עובדים אשר מקבלים שכר אשר מתעלה על אופי עבודתם
תגיד תודה שיש שכר מינימום במדינה הזאת

אני לא.


בכל מקרה
לא נמחקה לך כבר המילה "פאדיחה" או שעוד לא התבגרת?
 
הטיטל זה שטויות.. אם העבודה נוחה לך ומתאימה לך בזמן הזה לך על זה.. באמת הטיטל זה הדבר האחרון שמעניין בעבודה
 
אני עובד כשומר בלובי במשמרות לילה בעיקר, רוב המוחלט של המקומות שקט לגמרי ואתה מקבל 240 שח בשביל ללמוד 8 שעות... אין יותר שווה מזה.
מה לגבי משמרות ערב, אפשר ללמוד בהם ? והאם ניתן לבחור את המשמרת שלך או שהמשמרות הטובות בד"כ תפוסות ?
 
מה לגבי משמרות ערב, אפשר ללמוד בהם ? והאם ניתן לבחור את המשמרת שלך או שהמשמרות הטובות בד"כ תפוסות ?
בתקופה עכשיו שרוב הבניין משרדים ריק אפשר אבל ברגיל רק מאזור 5 6 לא יציקו לך כל 5 דק, ברור שאפשר כי בדרך כלל יש כאלו שמעדיפים ערב כאלו לילה כאלו בוקר וכאלו שזרמים אז מסתדרים, אני עשיתי רק לילה כבר חודש ומשהו ורק בשבת הזה יהיה לי משמרת צהריים(אחרי שישי לילה) שאומנם קשה ללמוד ככה כי לא ישנים כמעט לפני אבל זה 150אחוז ואחלה כסף(עוד 100 שח למשמרת)

קח בחשבון שזה איפה שאני עובד, כל בניין שמירה שונה, יש לי חבר לדוגמה ששומר בצפון תא בבניין מגורים של 5 קומות וכל המשמרות שם אפשר ללמוד חופשי
 
"האמת שתמיד הסתקרנתי איך המכונה המשומנת הזאת של הענקית העולמית הזאת עובדת. דווקא נראה לי יהייה מעניין לראות איך הכל עובד שם מבפנים ואיך ההכנת ההמבוגירם מתבצעת."
צא מזה , זה יעבור לך אחרי יומיים של הפיכת המבורגרים
" עם הכי ראש קטן שיש" - תעבוד בתור מאבטח, הזמן שלך יקר , במקום עבודה רגוע תוכל להשלים מטלות לימודיות תוך כדי משמרת
אם יהיה לך מזל ותמצא מקום סופר נוח אתה אפילו תרגיש שמשלמים לך רק כדי שתשב בעמדה (או איפה שזה לא יהיה) ותלמד
מדבר מנסיון , עושה את זה כבר שנתיים עוד מהמכינה ,אבל פחות בשביל דמי כיס ויותר בשביל שכ"ד ולהביא לחם הביתה
 
אז ביני לבין עצמי לבין חבריי (שחלקם ירושלמים) קראתי לו החיקוי של הטכניון.
כל מי שלמד איתי הסכים וראה בזה הגיון מכל אותן בחינות
אני מקוה שברור לך שאם כבר יש כאן חיקוי, אז הוא הפוך. האוניברסיטה העברית היא הבסיס והמקור לכל האקדמיה בישראל.
 
אני מקוה שברור לך שאם כבר יש כאן חיקוי, אז הוא הפוך. האוניברסיטה העברית היא הבסיס והמקור לכל האקדמיה בישראל.
המשורר לא הבין את כוונתו של הזמריר... שנאמר, לא בולבול לך ולא דרור, לא סיקסק אדום חזה, כי אם סתם עורב שחור-אפור שגרתי שכזה.
נאמר על ידי.
ממש פה. מישהו עמד וצעק את זה על ידי.
אני, לצערי, לשמחתי, לבושתי ולמגינת ליבי למדתי בקמפוס גבעת רם (בין יתר הקמפוסים, עשיתי תוכנית משולבת מדהימה שהוציאה את הטוב שלא היה בי ולכן גם לא נשאר), או בשם הלאומי שלו קמפוס אדמונד,י',ספרא או בשם המקומי שלו - הפקולטה למתמטיקה ומדעי הטבע של העוניברסיטה העברית בירושלים.
זיקפה אקדמית לאומית.
הידד.
האוכלוסיה שם דמתה והזכירה לי מאוד את הטכניונית במהותה, בתור אחד שהייתה לו אי איזו נגיעה לא סקסואלית לאוכלוסיית הטכניון במישרין ובעקיפין בקדמא דינקותא.
ומכאן, שבשהותי במתחם האדמונד.י'.ספרא, תמיד העזתי בחוצפתי לקרוא למקום הספציפי ההוא (ולא לכל העוניברסיטה העברית על כל שלוחותיה ומקבלי פנסיית תקציביתיה) "חיקוי של הטכניון". כלומר "זיוף" של הטכניון.
לא דמקשקשין דכרונולוגין, כי אם מבחינת הרגשתין דה בלתי אמצעין.
אני למדתי שם. יותר מדי שנים מכדי שתהיה לי הזכות להישאר שפוי-שפוי.
אתה למדת שם?
אם למדת שם, יש על מה לדון. אם לא למדת שם, ההרגשה שלי סבטקסטואלית אינדיבידואלית ואני Snow Flake מיוחד.
לא שהיא, כלומר הקמפוס, הוא, רוצה להידמות לטכניון ולהעתיק את תכונותיו ולהידמות בעיני רוחו לטכניון.
לא.
לא מבחינה אקדמית לפחות. אבל גם מבחינת מקצועות הלימוד (בדיוק כשעזבתי נפתחה שם בקול תרועה קלה הפקולטה להנדסה הרשמית).
אלא שהוא, הקמפוס, מדמה בעיניי את הטכניון ומזכיר לי אותו, הן במהות הלימודים המדעיים, הן במרובעות, הן בגיקיות, בחנוניות ובהרגשה שלי כ- Misfit לגמרי שנפלט משם כלאחר יד עם אי אילו דיפלומות מיותרות. הן בסוג האנשים המאוד ספציפי למקום. הן בתכונות שמתחת לפני השטח כמו אלו שמעל פני השטח.
כל מי שלא למד שם מדמ"ח או הנדסת תוכנה יודע על מה אני מדבר. ועד כמה החברים לקמפוס שחרשו לעצמם את המציאות באקוואריום וקיללו את אינטרו, מלגלגים ממרום ה- Code Monkey על כל אלו שהיו מחוצה לו עכשיו.
אז אם התעניינת, זה ההסבר שאני קורא לקפוס גבעת רם בירושלים החיקוי של הטכניון (אמ;לק - המהות).
ודי לחכימא בעיזה פזיזה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
L להשלים את התואר או לעבוד התפתחות אישית 31
הפרופסור מה צריך לדעת כדי לעבוד כמנתח ניתונים בחברות הייטק? התפתחות אישית 17
ה הגיע הזמן לתת לכסף לעבוד ! יומני מסע אישיים 6
י לטוס לעבוד בחו"ל או להמשיך לחפש עבודה בארץ? התפתחות אישית 7
M מה יש בהייטק שאפשר ומקבול לעבוד בו מהבית? פוסטים מאיכות נמוכה 6
R האם כדאי יותר לעבוד במדינות אחרות? באילו? מיסים 6
ה לעבוד בישראל vs אירופה בשוק של היום התפתחות אישית 7
Tsachi01 האם מעסיק יכול לדרוש ממני לעבוד בתפקיד שאינו מוגדר בהסכם עבודה? אוף טופיק 53
צ שכנעו אותי לא לעבוד באבטחה! אוף טופיק 45
P אישתי נכשלה, במה יכולה לעבוד? התפתחות אישית 55
unrealx ייבוא מחירי מניות של בורסות הארץ לאקסל - הפסיק לעבוד? אוף טופיק 1
D איך לעבוד עם בחור שאני לא אוהב בלי לאבד את השפיות? אוף טופיק 9
B מעסיק שדורש לעבוד דרך סוכן פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
M לעבוד או לא לעבוד עכשיו אוף טופיק 3
I עצמאית שמתחילה לעבוד גם כשכירה במשרה חלקית - פנסיה והשתלמות צרכנות פיננסית 1
A 150 שקל לשעה - האם לעבוד כשכיר/עוסק מורשה/חברה התפתחות אישית 14
H בן 31 שרוצה שהכסף יתחיל לעבוד בשבילו יומני מסע אישיים 10
R רוצה לעבוד על אוטובוס אך יש בעיה אוף טופיק 10
I בשביל לעבוד כמפתח front end צריך תואר? אוף טופיק 1
Nimrod האם סוכן ביטוח יכול לטעון שבאפשרותו לבחור עם איזה גוף לעבוד ובאיזה תנאים? צרכנות פיננסית 23
א מה צריך לקרות כדי שתירצו לעבוד עד גיל פרישה? אוף טופיק 16
ביולוג ירושלמי ההשכלה הגבוהה צריכה לעבוד דיאטה. מאמר שמסביר את האמת מאחורי הנתונים. אוף טופיק 110
ע חוזר לעבוד, הפעם עם מטרה... יומני מסע אישיים 46
Y מתחיל לעבוד בתל-אביב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 22
c881 מישהו רוצה לעבוד ב-AMAZON? אוף טופיק 94
T לעבוד ב...ניקיון אוף טופיק 30
דוג לעבוד במשרת סטודנט או לפתח משהו בעצמי (תוכנה) התפתחות אישית 18
c881 מתי ואיך יצאו הנשים לעבוד - המזון שאנו אוכלים אוף טופיק 13
B מה לעשות עם הקופות כשמפסיקים לעבוד לתקופה ארוכה? צרכנות פיננסית 1
H יש לי שאלה ??? (האם עדיף לעבוד בחברה ציבורית או פרטית) התפתחות אישית 21
א אני שונא לעבוד יומני מסע אישיים 47
BRK מדוע אנשים עשירים )מאוד!(ממשיכים לעבוד אוף טופיק 3
yossidiv למישהו פה יצא לעבוד עם Covercy? צרכנות פיננסית 24
M הם ממשיכים לעבוד כדי שאנחנו נוכל לפרוש מוקדם פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 9
c881 אז החלטת להיות עצמאי. לעבוד בשביל עצמך התפתחות אישית 24
מ מעבר למסלול מניות בקרן פנסיה בגיל 47 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 34
G תואר בגיל מאוחר במדעי המחשב (פתוחה) התפתחות אישית 41
N הסבה מקצועית בגיל 50 פוסטים מאיכות נמוכה 46
N קופת גמל להשקעה מחקה מדד בגיל 30 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
E קניית נדל״ן בגיל מבוגר - איך נזהרים? נדל"ן 72
S משכנתא בגיל 60 נדל"ן 3
I למה הייטקיסט צריך להפקיד לפנסיה בגיל בוגר יותר ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 28
T מסלול פנסיה כתלות בגיל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
לאץ' תואר בגיל מאוחר התפתחות אישית 27
M קרן גמל להשקעה משיכה כקצבה בגיל 60 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
fizban תכנון פרישה מוקדמת (בגיל 55~) פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 16
א ניהול תיק השקעות בגיל 30 שוק ההון 15
P יציאה מעבודות זמניות / עבודות שכר מינימום בגיל מתקדם יחסית לעבודות "רציניות" יותר פוסטים מאיכות נמוכה 35
E הסבת מקצוע לפיתוח תוכנה בגיל מבוגר התפתחות אישית 49
K בניית תיק השקעות לפנסיונרית בגיל 65 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 20

נושאים דומים

Back
למעלה