• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

לעבוד במשרת סטודנט או לפתח משהו בעצמי (תוכנה)

דוג

משתמש רגיל
הצטרף ב
17/2/16
הודעות
201
דירוג
281
אני נמצא כרגע בצומת דרכים, ואני לא יודע באיזה כיוון לבחור. אני מקווה שמהתגובות שלכם אוכל לקבל קצת תובנות ואולי להשתכנע במה לבחור.

נתונים יבשים - סוף שנה שנייה במדעי המחשב, ממוצע לא משהו (כנראה שיחסום אותי מלקבל זימון לראיונות בחברות המובילות), צעיר ללא ילדים,ללא חובות . מבחינת כסף יש תמיכה של ההורים לגבי הלימודים , גם אם לא ארוויח משכורת המצב הכלכלי לא יירד מתחת ל-0(מצד שני יש לי מעט מאוד כסף כרגע, אך אני לא משתמש בו/אצטרך להשתמש בו בעתיד הקרוב).

ההתלבטות היא בין לעבוד בחברת הייטק בתחום התוכנה במשרת סטודנט (20 שעות בשבוע , 70-80 שקל לשעה +-), לבין לבנות את אחד מהרעיונות הפשוטים שיש לי.

אלה הם השיקולים שלי כרגע פחות או יותר

יתרונות לגבי מציאת עבודה:
1)צבירת נסיון - למרות שהעבודה היא רק חצי משרה, שנה של עבודה תיחשב כשנה של נסיון (ולא חצי שנה). כרגע השכר נמוך ולכן לעבוד רק חצי משרה עדיף מהבחינה הזו. בעוד שנה-שנתיים כשאעבוד בתור מהנדס (במשרה מלאה) שכר הבסיס יהיה גבוה יותר בזכות הנסיון, במקום לעבוד במשרה מלאה עם משכורת של חסר נסיון.
2)מייתר את הצורך בלקבל ציונים גבוהים- ברגע שאני אתחיל לעבוד, פחות חשוב הממוצע, ולא אצטרך לעשות מועדי ב' על מבחנים שקיבלתי בהם בסביבות ה 60 . זאת נקודה חשובה לדעתי.
3)בגלל שיש מסגרת ומחויבות, לא יקרה מצב בו אני אוותר על העבודה (כלומר אם הייתי בוחר בלבנות משהו בעצמי, אולי עקב לחץ לימודי וכו' לא אשקיע בפרויקט מספיק זמן ולא יצא ממנו כלום)
4)השקעה של 90% + מהשכר שארוויח (אבל בכל זאת זה לא הרבה כסף).

חסרונות לגבי מציאת עבודה:
1)לחץ גדול במשך כל הסמסטר ובמיוחד בתקופת הלימודים. כבר עכשיו אני בקושי מספיק לסיים תרגילים ובתקופת המבחנים אני בדרך כלל עושה את כל מועדי א' וגם את כל מועדי ב' כי אני לא מצליח מי יודע מה.
2) בוודאות תוארך תקופת הלימודים שלי בלפחות סמסטר אחד (כנראה שבשני סמסטרים). זאת עוד עלות כספית (שאומנם לא נופלת עליי), אבל צריך לקזז אותה מהמשכורת של העבודה (ואז 90% חיסכון לא יתאפשר)

יתרונות לגבי לפתח בעצמי את אחד הרעיונות שלי:
1)עד עכשיו כבר מספר רעיונות שהיו לי נהפכו ללא רלוונטיים- רעיון אחד נכנס כסוג של פיצ'ר בחברה ענקית כלשהי וכולם כבר עושים בו שימוש. רעיון אחר שדומה מאוד לרעיון שלי גייס מעל מיליון דולר באתר גיוס המונים וכבר עובדים עליו (הרעיון הזה לא היה קשור לתוכנה). עוד מספר רעיונות ששמעתי על סטארטאפ X שמגייס/גייס כסף עבור משהו דומה מאוד. הזמן פה משחק נגדי.
עם זאת, התחלתי להעריך את זה שחלק מהרעיונות נתפסים, זה מראה שיש להם היתכנות.
2)סיכוי להצליח- המטרה שלי היא לא לעבוד כל החיים, וצריך להצליח רק פעם אחת.. זה יהיה נסיון ראשון בדרך.
3)גמישות לעומת העבודה (גם חסרון).
4)יתרון שהוא גם חסרון- צריך ללמוד מ-0 איך ליצור משהו- מלמידת שפה(שפות) תכנות אחרו(בשביל אפליקציה לאנדרואיד למשל אני צריך לדעת JAVA). לדעת לתכנן ולמדל את הפרויקט, לדעת להתעסק עם כל מה שמסביב- ליצור גרסאות שונות, תוכנות שמבצעות בדיקות, עבודה עם ספריות חיצוניות (וממשקים שונים).

חסרונות:
1)חוסר ניסיון- ברגע שאתקע יהיה לי קשה מאוד לקבל עזרה ולהמשיך (אם הייתי עובד, הייתי מכיר אנשים שהיו יכולים לייעץ לי ולעזור לי). לא עבדתי בעבר, ואני לא יודע מהי הדרך לבצע את העבודה.
2)הפסד של ההזדמנות להרוויח ולהשקיע כבר שנה-שנה וחצי מוקדם יותר
3)אני לא מכיר אנשים שאוכל לצרף בתור co founder או משהו כזה (מי שאני מכיר לא יוכלו להתחייב לשים את העבודה שלנו בראש סדר העדיפויות גם אם נצליח להגיע לשלב של גיוס כספים)- פה אני כנראה אוכל למצוא אנשים באוניברסיטה, זהמצריך ממני כישורים חברתיים ומאמץ, אבל אפשרי.
4)יש לי המון רעיונות, אך רובם המוחלט לא ישים כרגע - אין לי את הידע המתאים, או שהעבודה לא מתאימה לאדם אחד או גם וגם. יש לי עדיין כמה רעיונות שכן אוכל לפתח בעצמי לפחות בהתחלה, והרעיון שאני חושב עליו כרגע יחיה גם בתור אפליקציה וגם בתור אתר אינטרנט. אני לא יכול לבנות לכל הפלטפורמות, אצטרך להתמקד באחת (כולל ללמוד מ-0 איך לעבוד איתה).
5)זה לא הרעיון שאני חושב שיש לו את הסיכוי הטוב ביותר להצליח, ולא הרעיון שאני הכי אוהב- זה רעיון שהייתי מדרג גבוה מתוך הרעיונות הקלים. כלומר היחס של הצלחה פוטנציאלית לדעתי, לעומת הקושי לביצוע.
6)קושי להתמיד- גם כרגע אני עושה את מעט מאוד אחרי שעות האוניברסיטה. אני לא משקיע זמן בלמידה נוספת בבית, בעיקר רק להגיש את העבודות. אני לא יודע מה בדיוק הסיבה (שעמום/פשוט לא אוהב ללמוד/ עצלנות/ ??? )
7) אני בדרך כלל דוחה דברים לרגע האחרון. אני לא self motivated ואני לא יודע להעריך איך זה ישפיע עליי.

8)אני לא מצטיין בלכתוב קוד- אני מתחבר יותר לרעיון הכללי ול " high level" ופחות למימוש ולביצוע. זה נכון גם בקורסים מחשבתיים כמו אלגורתמים (לחשוב על האלגוריתם זה חלק נחמד ופשוט בשבילי. כשמגיע הרגע להוכיח פשוט יוצא לי החשק). גם כשאני לומד נושא חדש, ברגע שהבנתי את הרעיון הכללי אני מאבד ריכוז ולא מקשיב יותר מדי לפרטים הטכניים ולדברים הקטנים.
בכתיבת קוד אני מבזבז המון זמן בבעיות טכניות ( כל ה linking של קבצים, makefiles ... )
-יכול להיות שאני כן טוב בלכתוב קוד, פשוט אין לי יותר מדי נסיון (סה"כ כמה אלפי שורות ב TOTAL.)
9)הייתי מעיד על עצמי שאני טוב בקבלת החלטות ולדעת מה צריך לעשות. החלק הביצועי חלש אצלי.


עד לכאן החפירה שלי.
אני אשמח לשמוע מה אתם הייתם עושים במבט לאחור (בהתייחס למצב שלי, או בהתייחס למצב שאתם הייתם סטודנטים), ואם יש עוד נקודות שכדאי לקחת בחשבון.
 
איזה נסיון אתה חושב שתצבור כבר בעבודת סטודנט?

לבנות משהו בעצמך מנצח לדעתי ללא ספק. תקבל יותר סיפוק, תלמד יותר וזה גם יכול להיות מרשים יותר.
תעשה משהו שאתה תוכל לעמוד בו מבחינת הספק ושהיה לך כיף לעבוד עליו, לא מעבר.
 
חלומות וחזון זה דבר נפלא ונהדר.
כדי להגשים את זה רצוי גם נסיון בניהול פרויקטים, כתיבת קוד, ראיית התמונה הגדולה ונסיון חיים.
המפתח הוא -ידע, הבנת השוק, נטורקינג, נסיון, גב כלכלי וכו'.
משרת סטודנט תקנה לך חלק מהנקודות שציינתי.
בהצלחה!
 
לדעתי תלוי גם איך אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים - שכיר בחברה? או בעל עסק עצמאי?

דרך אגב, בניית מוצר עצמאי לא חייבת לעבור דרך גיוס כספים. אתה יכול להתחיל מבניית מוצרים קטנים שלא דורשים השקעה הונית לפיתוח (כלומר רק את הזמן של עצמך, ובהמשך שיווק ופרסום).

דבר אחרון - לא יודעת כמה אתה רחוק מהשגת הממוצע המינימלי שיאפשר הזמנה לראיון בחברות הגדולות, אבל אם זה מתאפשר אולי שווה להשקיע בזה...
 
חלומות וחזון זה דבר נפלא ונהדר.
++

כבר עכשיו אני בקושי מספיק לסיים תרגילים ובתקופת המבחנים אני בדרך כלל עושה את כל מועדי א' וגם את כל מועדי ב' כי אני לא מצליח מי יודע מה.
אתה צריך לשנות את הגישה, ואז אין בעיה לשלב גם עבודה וגם פיתוח רעיונות עצמאיים.

אני לא מצטיין בלכתוב קוד
אף אחד לא נולד כשהוא מצטיין בכתיבת קוד, לוקח זמן לפתח סגנון וניסיון, שזה לא יהיה מה שעוצר אותך.
צבירת ניסיון בכתיבת קוד זה משהו שלוקח לאנשים חדורי מוטיבציה כשנתיים ללמוד וליישם, אבל זה לא רק זה.
אתה לא רק כותב קוד, להיות מתכנת זה לא רק לכתוב קוד, אתה גם מתמודד עם בעיות שלא אתה יצרת, אך לרוב עם בעיות שאתה יצרת.
בין השאר תכנון לקוי ויישום גרוע - בהחלט ייתכן שתידרש ליישם פיצ'ר מס' פעמים (מאפס) לפני שתהיה מרוצה מהתוצאה הכללית.
צבירת הניסיון הזה לוקחת שנים, ולפחות 5 כדי להרגיש שאתה מסוגל ליישם דברים רציניים בעצמך, לבד, ללא כל עזרה והתמודדות עם כל הפיתוח מהתכנון, משם לCode repository וניהולו, משם לפיתוח וחלוקה נכונה של מחלקות וקידוד נכון, משם ל-QA וחוזר חלילה, ועד ליצירת מוצר סופי שלם, יציב ומתפקד.

לבנות את אחד מהרעיונות הפשוטים שיש לי
אם אני לוקח בחשבון את הדברים שכתבת:
1.חוסר ניסיון
2.קושי להתמיד
3.חוסר מוטיבציה
4.ראייה מגבוה
הסיכוי שלך להצליח לבנות את אחד מהרעיונות שלך הוא לא גבוה.
אתה קודם כל צריך לשנות את הגישה.

האנטיתזות ל-3 הראשונים ברשימה פשוט הכרחיים לכל מתכנת (ניסיון, התמדה=יכולת פתרון בעיות , מוטיבציה).
תוריד אחד ואתה אבוד.
לגבי הראייה מגבוה, זו תכונה שטובה למנכ"לים (וגם לכל השאר), אתה עדיין לא שם (אם כי אני מבין שלשם הכיוון).

יזמות זה משהו שבוער בך, כבשן, אש היצירה לא נותנת לך מנוח ואתה מרגיש שאתה חייב לעשות משהו.
שנה את הגישה ותוכל להתחיל.
 
@דוג

אפשר לשאול מה הממוצע שלך?
73 אם זה משנה משהו... זה בהחלט חוסם אותי מלהגיע לראיון לגוגל (דורשים ממוצע 90 גם מהטכניון , וגם חברות כמו מייקרוסופט/יבמ רוצות 80+ בתפקידים הפחות טובים שלהם (אני מבין שמה שכתוב בפרסומים הן דרישות מנופחות, והם מוכנים לשקול גם כאלה שלא עומדים בקריטריונים (ואז אם אותו אדם באמת מתקבל לעבודה בשלב הדיבור על השכר מעמידים את זה נגדו)), אבל עדיין הציונים שלי קצת נמוכים. לאינטל אני מניח שאני אוכל להתקבל, אבל מכמה אנשים שעובדים שם ובמקומות אחרים זה מקום חלש לעומת האלטרנטיבות. הבעיה שלי לא תהיה בלעבור את הראיונות, אלא בלקבל ראיון מלכתחילה.
בעיה נוספת היא שאם אני רוצה למצוא עבודה לסמסטר הבא, עכשיו זה הרגע האחרון להתחיל לחפש.. אבל בדיוק מתחילה התקופה הקשה של סוף הסמסטר, ואחריה מבחנים...

תודה רבה לכל מי שענה!
 
אתה יודע שיש עוד הרבה חברות תוכנה במדינה חוץ מ-גוגל/מייקרוסופט/אינטל ?
 
@דוג למה אתה באוניברסיטה?
מצד אחד אתה מחפש דברים אחרים לעשות (משרה בתעשיה, מיזם ..) מצד שני אתה לא מצליח לעשות את אלו בגלל המבחנים, סמסטרים, לחץ, ציונים..
למה שלא תתמקד באחד מהם?
אם אתה כבר במסגרת אוניברסיטאית ועוד הטכניון, אז תוציא ממנה את המכסימום. לכן ההצעה שלי הייתה שתעשה משהו בשביל עצמך אבל רק במסגרת המשאבים הפנויים שלך ורק מה שעושה לך כיף.
 
נערך לאחרונה ב:
תגמור את הלימודים כמו שצריך, ואחר כך תחפש משרה בסטארט-אפ.

עם כל הכבוד לרעיונות שלך, כדי לממש אותם תצטרך צוות, או כסף לגיוס צוות. האם יש לך חברים שילכו איתך? או מישהו שיממן אותך? אם לא, אז עדיף לך לגמור הלימודים בצורה הטובה ביותר האפשרית, ואז לחפש עבודה בסטארט-אפ.

למה בסטארט אפ ולא בגוגל\אינטל? כי בסטארט-אפ יש לך אפשרות להתפתח לכיוונים נוספים שהם לא קידוד בלבד, וגם תוכל לצבור נסיון בכיוון.
מאחר וסביר שאין לך נסיון רלבנטי לסטארט-אפ, הייתי מתפשר על שכר כדי להכנס.
 
גם וגם.
תעבוד במשרת סטודנט בתחום שלך שתקנה לך ניסיון מעשי ורצף הגיוני בקו"ח.
במקביל, בזמנך הפנוי, תפתח את מה שאתה חושב לפתח.
אפילו אם תעבוד מעט שעות זה סבבה, אבל תכנס לשוק ובמשרה רלוונטית לתחום.
אני חושב שזה יפתח לך דלתות נוספות ולא חייב להיות על חשבון היזמות הפרטית.
בהצלחה
 
מייתר את הצורך בלקבל ציונים גבוהים- ברגע שאני אתחיל לעבוד, פחות חשוב הממוצע, ולא אצטרך לעשות מועדי ב' על מבחנים שקיבלתי בהם בסביבות ה 60 . זאת נקודה חשובה
לא מסכים. אף אחד לא מבטיח לך שתקבל משרה במקום שבו עבדת בתור סטודנט. עלול להיות מצב שלא יהיה תקן או שלא ירצו אותך. אם זה יקרה אתה תסתמך בעיקר על ציונים ואם הם יירדו אז ירית לעצמך ברגליים.
 
צבירת נסיון - למרות שהעבודה היא רק חצי משרה, שנה של עבודה תיחשב כשנה של נסיון (ולא חצי שנה)
לא נכון. היא לא חצי משרה. היא פחות. היא נחשבת פחות מחצי שנת נסיון. יש מקומות שמחשיבים ניסיון של סטודנט ככמעט 0 שנות ניסיון.
היתרון בהעבקת אדם שהיה בעבודת סטודנט זה שאתה מכיר כבר הרבה דברים אלמנטריים וזה מקצר את זמן ההכשרה. בנוסף, זה יכול לשפר את היכולות האנליטיות שלך ולשפר סיכויים להעביר ריאיון עבודה.
 
לאינטל אני מניח שאני אוכל להתקבל, אבל מכמה אנשים שעובדים שם ובמקומות אחרים זה מקום חלש לעומת האלטרנטיבות
עובד באינטל ועבדתי בחלק מהאלטרנטיבות שציינת.
1. לצוות שלי, לא מגיע מישהו לראיון עם ממוצע נמוך כמו שלך אלא אם זה חבר מביא חבר. זה היה נכון גם למקומות האחרים.
2. בהרבה חברות יש צוותים יותר ופחות מעניינים וצוותים חזקים וחלשים יותר. אינטל זה מקום ענק. לא חושב שמה שאתה אומר לגבי אינטל כולה נכון.
 
גם וגם.
יש לך 24 שעות ביממה.

ברגע שתראה בעסק שלך שהגלגל מתחיל להסתובב מה שנקרא, תעזוב בראש שקט.
 
ללא ספק עבודה במשרת סטודנט

הניסיון שתצבור במקום שבו מישהו ישב לך על הראש ויגיד לך למה מה שעשית לא טוב הרבה יותר שווה
גם תלמד לעבוד כמו שעובדים בעולם האמיתי, ולא באיזה דרך עקומה שתמציא לבד בבית (הרגלים גרועים שקשה להפתר מהם אחרכך)
הפנטזיות של סטראטאפ שתקים עכשיו ויהיה שווה משהו יעברו לך מהר מאוד, אם משהו כלכך קל אז מישהו שיודע לתכנת פי אלף יותר טוב ממך כבר עשה את זה קודם או עובד על זה עכשיו

בנוסף אם במשרת סטודנט אתה תאהב את העבודה והם אותך אז אחרכך תוכל להישאר שמה בקלילות, לעבור מיד למשכורת גבוהה יחסית בלי ראיונות מעצבנים.
 
הפנטזיות של סטראטאפ שתקים עכשיו ויהיה שווה משהו יעברו לך מהר מאוד, אם משהו כלכך קל אז מישהו שיודע לתכנת פי אלף יותר טוב ממך כבר עשה את זה קודם או עובד על זה עכשיו
האמת שזה משפט מעצבן שמקדש בינוניות ומטרפד יצירתיות ויזמות,
ועדיין, לצערי, אני מסכים שהוא נכון לקרוב ל - 100% מהאנשים (כולל אותי).
 
האמת שזה משפט מעצבן שמקדש בינוניות ומטרפד יצירתיות ויזמות,
ועדיין, לצערי, אני מסכים שהוא נכון לקרוב ל - 100% מהאנשים (כולל אותי).
מעבר לרעיון עצמו שלכל ישראלי שני יש "רעיון פנטסטי שיהיה ה WAZE הבאה"
האתגר בהקמת סטאראפ הוא התכונות היזמיות, האמונה ברעיון, האומץ להקריב זמן על ספק, ולשווק ולשכנע משקיעים וכו'
אנשים נחשפים כל הזמן לסארטאפים בתחילת דרכם ולא מנסים לחקות אותם, מדוע? כי הם לא חדורי מוטיבציה כמו היזם עצמו, הרעיון הוא רק הגרעין, הפיתוח הטכנולוגי גם יחסית שולי, העיקר זה עולם היזמות וההנעה של הרעיון.
 
נערך לאחרונה ב:
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
L להשלים את התואר או לעבוד התפתחות אישית 31
הפרופסור מה צריך לדעת כדי לעבוד כמנתח ניתונים בחברות הייטק? התפתחות אישית 17
ה הגיע הזמן לתת לכסף לעבוד ! יומני מסע אישיים 6
י לטוס לעבוד בחו"ל או להמשיך לחפש עבודה בארץ? התפתחות אישית 7
M מה יש בהייטק שאפשר ומקבול לעבוד בו מהבית? פוסטים מאיכות נמוכה 6
R האם כדאי יותר לעבוד במדינות אחרות? באילו? מיסים 6
ה לעבוד בישראל vs אירופה בשוק של היום התפתחות אישית 7
Tsachi01 האם מעסיק יכול לדרוש ממני לעבוד בתפקיד שאינו מוגדר בהסכם עבודה? אוף טופיק 53
צ שכנעו אותי לא לעבוד באבטחה! אוף טופיק 45
P אישתי נכשלה, במה יכולה לעבוד? התפתחות אישית 55
unrealx ייבוא מחירי מניות של בורסות הארץ לאקסל - הפסיק לעבוד? אוף טופיק 1
D איך לעבוד עם בחור שאני לא אוהב בלי לאבד את השפיות? אוף טופיק 9
B מעסיק שדורש לעבוד דרך סוכן פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
M לעבוד או לא לעבוד עכשיו אוף טופיק 3
I עצמאית שמתחילה לעבוד גם כשכירה במשרה חלקית - פנסיה והשתלמות צרכנות פיננסית 1
Will Smith לעבוד במקדונלס בגיל 27 זה רע? אוף טופיק 43
A 150 שקל לשעה - האם לעבוד כשכיר/עוסק מורשה/חברה התפתחות אישית 14
H בן 31 שרוצה שהכסף יתחיל לעבוד בשבילו יומני מסע אישיים 10
R רוצה לעבוד על אוטובוס אך יש בעיה אוף טופיק 10
I בשביל לעבוד כמפתח front end צריך תואר? אוף טופיק 1
Nimrod האם סוכן ביטוח יכול לטעון שבאפשרותו לבחור עם איזה גוף לעבוד ובאיזה תנאים? צרכנות פיננסית 23
א מה צריך לקרות כדי שתירצו לעבוד עד גיל פרישה? אוף טופיק 16
ביולוג ירושלמי ההשכלה הגבוהה צריכה לעבוד דיאטה. מאמר שמסביר את האמת מאחורי הנתונים. אוף טופיק 110
ע חוזר לעבוד, הפעם עם מטרה... יומני מסע אישיים 46
Y מתחיל לעבוד בתל-אביב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 22
c881 מישהו רוצה לעבוד ב-AMAZON? אוף טופיק 94
T לעבוד ב...ניקיון אוף טופיק 30
c881 מתי ואיך יצאו הנשים לעבוד - המזון שאנו אוכלים אוף טופיק 13
B מה לעשות עם הקופות כשמפסיקים לעבוד לתקופה ארוכה? צרכנות פיננסית 1
H יש לי שאלה ??? (האם עדיף לעבוד בחברה ציבורית או פרטית) התפתחות אישית 21
א אני שונא לעבוד יומני מסע אישיים 47
BRK מדוע אנשים עשירים )מאוד!(ממשיכים לעבוד אוף טופיק 3
yossidiv למישהו פה יצא לעבוד עם Covercy? צרכנות פיננסית 24
M הם ממשיכים לעבוד כדי שאנחנו נוכל לפרוש מוקדם פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 9
c881 אז החלטת להיות עצמאי. לעבוד בשביל עצמך התפתחות אישית 24
G סטודנט שרוצה כבר לצאת לדרך ולהתחיל התפתחות אישית 3
B סטודנט בן 28 למנהל עסקים ומדעי המחשב ומאוד מבולבל. התפתחות אישית 3
B משרת סטודנט מדעי המחשב למישהו עם ניסיון התפתחות אישית 9
א פרמטרים לבחירת משרת סטודנט הנדסת חשמל התפתחות אישית 0
א משרת סטודנט הנדסת חשמל התפתחות אישית 3
ל ציפיות שכר משרת סטודנט בגמפ"א + איך להתמקח התפתחות אישית 9
י משרת סטודנט או להתמקד בלימודים? התפתחות אישית 9
T הגירה לקנדה - סטודנט לחשבונאות התפתחות אישית 58
M הייטק- משרת סטודנט התפתחות אישית 1
ס משרת סטודנט בתוכנה - תחום ממש לא מעניין שאני לא רוצה להמשיך בו. מה עושים? התפתחות אישית 7
W פרוייקטים שאפשר לעשות בתור סטודנט למדמח התפתחות אישית 23
Y משרת סטודנט - מדמח התפתחות אישית 5
H יומן מסע - סטודנט לקראת הסוף (וההתחלה...) יומני מסע אישיים 7
O סטודנט למדמ"ח שרוצה לשפר את הפורטופוליו שלו התפתחות אישית 5
C מציאת משרת סטודנט בפיתוח ע"י חברות השמה התפתחות אישית 44

נושאים דומים

Back
למעלה