• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

הרפורמה בביטוחי הבריאות.

שמעתי גם קראתי.
מה הוא מוכר?

אני אמרתי כבר בעבר ואמרתי גם לאשה
"ביום שהביטוח שלי לא מכסה את הנזק - תזרקי אותי מצוק".

היום בביטוח הבריאות הרווח של חברות הביטוח הוא 60% ויותר.
אם הרפואה הפרטית תהיה רק לעשירים באמת/תיירים מחו"ל... אז או שהיא תצטמצם, או שהיא תמצא מקורות חדשים.

נ.ב.
אני מדבר בתור אחד שבינואר 2015 נתנו לי הצעה לניתוח כירורגי-קוסמטי וקיבל לפני חודש תור לניתוח (בינואר 2016).
 
נתקלתי בפוסט הזה.
הוא מתאר תמונה די אפוקליפטית של עתיד ביטוחי הבריאות.
זה לא נשמע לי אפוקליפטי בכלל. כאילו שביטוחי הבריאות הפרטיים מי יודע מה אפקטיביים היום וכזה כדאי לעשות אותם שמי ישמע מה יקרה אם יוכלו לשנות את הפרמיה כל שנתיים. זה לא טוב היום וזה לא יהיה יותר טוב אחרי השינויים שכתובים שם.

זה בהנחה שמה שכתוב שם אמין שאני מאוד מפקפק בו מכל מיני סיבות.

אני אמרתי כבר בעבר ואמרתי גם לאשה
"ביום שהביטוח שלי לא מכסה את הנזק - תזרקי אותי מצוק".
מה שנקרא Smith&Wesson retirement plan.
 
האיש שכתב את הפוסט הזה מתפרנס ממכירת ביטוח משכנתא וייעוץ פיננסי וזה רק לפי הכותרת של האתר שלו.
בקבוצה ״ללא ביזבוזים בדרך לעצמאות כלכלית״ בפייסבוק הוא מעלה כל כמה ימים הודעות אפוקלפטיות לגבי גורלם המר של אנשים שלא מבוטחים בביטוח בריאות פרטי, כולל הפניה לכתבות מגמתיות ללא שום תמיכה עובדתית ועם פרטים מעורפלים שמתפרסמות מידי פעם בעיתונים בתור קליק ביטים.

עם זאת קראתי את הפוסט עד הסוף, אני לא רואה שם טרגדיה נוראית. קודם כל אם נפרק את העניין לסעיפים רשום הרופאים יבחרו מתוך רשימה והשאלה היא מי יהיה ברשימה ? אחסוך את המתח בדיוק אותם רופאים שיש היום. רופאים צריכים להתפרנס ביטוח צריך למכור הרשימה תיהיה מורכבת מאותם רופאים בדיוק (כל רופא שעובד בפרטי מנסה לעבוד עם כמה שיותר חברות ביטוח משם מגיע הכסף מעטים האנשים שממש ישלמו 100K לניתוח מהכיס רובם סומכים על הביטוח שלהם).

כנ״ל לייעוץ.

השתתפות עצמית - הוא טוען שאין כיום ומעכשיו תיהיה, אני לא יודעת מספיק עובדות בשביל לסתור את הטענה הזו.

תנאי הביטוח יכולים להשתנות. אבל גם ככה כל דבר במדינה הזאת משתנה , בלי הודעה מוקדמת מתי שהרשויות מחליטות שבא להם. ובעצם מה שהסעיף הזה רומז זה אחרי שהפחדתי אתכם קנו מהר מהר ביטוח פרטי כי עוד מעט אתם ממש תצטערו על זה.

ועכשיו לפינאלה הגדולה :
ציטוט מהאתר המקורי:

בשורה תחתונה - מה שאתם צריכים לעשות:
1) אם אין לכם ביטוח בריאות פרטי - לעשות עכשיו, בלי קשר לרפורמה!! תשריינו לעצכמם מוצר שלא יהיה יותר ממנו! ואם הפוליסות החדשות יהיו כל כך יותר טובות ממה שיש לכם - תמיד תוכלו לעבור אליהם!. את ההפך לא תוכלו לעשות (לא תוכלו לחזור לרכוש פוליסה שלא קיימת). או במילים אחרות - תהיה לכם זכות בחירה!
2) אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי - תעשו chekup עם איש מקצוע, לוודא שאין חוסרים/כפילויות
3) אם יש לכם ביטוח בריאות קולקטיבי - שימו לב שהתקרות שלכם לתרופות שלא בסל, השתלות, וטיפולים מיוחדים בחול מאוד נמוכות ממה שקיים היום בביטוחים הפרטיים, ייתכן וכדאי לכם לחזק את החלקים האלו, ואם יש לכם ילדים, לפחות אותם תוציאו לפוליסה פרטית, כי המחיר לילדים יחסית נמוך.
אם יש לכם עוד שאלות , או אתם רוצים לבדוק אם אתם מוגנים מפני הרפורמה, אתם תמיד מוזמנים לדבר איתי

הדגשתי את הדברים החשובים ואת המסקנה שאפשר בקלות להסיק , קנו ביטוח פרטי ממני עוד היום.

אז בעצם מדובר בפירסמות ממש ממש גדולה ורהוטה.

ודבר אחרון אחרון בסעיף 3 השתלות. זה באופן אישי ממש ממש מעצבן אותי, כבר כמה פעמים שהוא רומז שהשתלות לא מכוסות ע״י רפואה ציבורית או יותר גרוע שרפואה פרטית מכסה השתלות אברים. זה פשוט לא נכון ! בארץ ישראל השתלות אברים מתבצעות אך ורק דרך הרפואה הציבורית ומרכז ההשתלות הארצי שמנוהל ללא משוא פנים ובטח ובטח ללא שום קשר לביטוח פרטי. סחר באברים הוא לא חוקי ! ביטוח פרטי לא יכול לעשות שום דבר על מנת להשיג כיליה. יש מדינות אליהן אפשר לנסוע על מנת לעבור השתלה, אם אי פעם רשימה של מדינות כזו תתפרסם ברש גלי, כל מי שיש לו ביטוח פרטי יבקש למחוק את הסעיף השתלות במידי כי אין סיכוי שילך לעבור שם ניתוח.
 
ראש המוסד לשעבר טס להשתלת כבד... אאל"ט.
נשאר לחכות שיהפכו את הרישום להשתלת איברים לאוטומטי עם OPT-OUT בניגוד ל-OPT-IN כיום.
במדינות שעשו זאת... הסתבר שהיחס הוא הפוך, קרי תמיד 2%~3% מסמנים V.

מה שנקרא Smith&Wesson retirement plan.
אני דווקא בונה יותר על הביטוח חובה - גם ככה על קטנוע משלמים כמו סמיטריילר.
 
ראש המוסד לשעבר טס להשתלת כבד... אאל"ט.
ואני בטוחה שכל אחד שעושה ביטוח פרטי עם תשלום חודשי של 200 ש״ח מקבל את אותו יחס והטבות כמו ראש המוסד לשעבר.

נשאר לחכות שיהפכו את הרישום להשתלת איברים לאוטומטי עם OPT-OUT בניגוד ל-OPT-IN כיום.
זה לא ממש משנה היות וההחלטה הסופית היא תמיד תמיד תמיד בלי יוצא מן הכלל בידי המשפחה. ואם הם מחליטים לא לתרום אז לא משנה על מה המנוח חתם.
כשישנו את החוק להחלטת התורם בלי קשר להחלטת המשפחה אז יש על מה לדבר.
 
מניח שביום שיהפוך ל-opt-out...
ישנו גם את החוק לגבי מי מחליט.
 
קח "כתבה" אחרת.
www.insite-mag.co.il/insurance/?trkid=77516142525F3242567A6361345F3344
בכלל לא פרסומת.
אני מדגיש. לא פרסומת.
אם לא תקראו עד הסוף, לא תדעו לפנות ל-דויד לביא לבקש ממנו עזרה. אתם עוד עלולים לפנות ל"סתם סוכן ביטוח" שלא מבין כמו דויד לביא.

ולגבי המסופר בכתבה... ראיתי אחד שהיה לו את הביטוחים הנדרשים, שחלה בסרטן במעי הגס.
אז זה לא לקח 5 חודשים. זה לקח שנה וחצי.
שנה וחצי שהילדים שלו ראו את אבא קמל מול העיניים.
שנה וחצי שהסתיימו בילד (בן 12) שלא מוכן ללכת לראות את אבא שלו בבית חולים, כדי איכשהו לשמור במוחו תמונה של אביו חי.
אם כבר מדברים, על מה אני לקחתי מהנסיון.

בארה"ב כבר יש מי ששואל "אורך חיים או איכות חיים"?
יש מי שאומר שאת הכסף לא לוקחים לקבר וייתכן שכסף יקנה לך "הארכת חיים"...
השאלה באיזה מחיר?
 
לא יכולתי לקרוא עד הסוף מרוב עצבים אחרי הפיסקה הראשונה. מזכיר לי את הפוסטים בפייסבוק שמתחילים ב, אני עושה צבא ומילואים משלם מיסים אזרח למופת ואז בלה בלה בלה תלונה איזוטרית על חוסר הגינות ועל כמה מגיע לנו (הביטוי השונא עלי) בתור אזרחים שומרי חוק יותר. כאילו ששמירה על החוק ועמידה בחובות שלנו מזכות בפרס.

@c881 יש אנשים שלא מסוגלים לקבל את העובדה שהנורא כל התרחש, והם נלחמים ורוצים לעשות הכללללל על מנת לשנות את רוע הגזירה. לפעמים הכל זה תרופה סופר יקרה שתעניק עוד כמה חודשים של סבל (אבל של חיים) לאדם אהוב. קשה לשפוט במקרים כאלו ולי אישית קשה לדעת מה הייתי עושה. אני יודעת מה לא הייתי עושה, לא הייתי כותבת פוסט נצלני שלוחץ על כל הנקודות האנושיות שלנו על מנת למכור ביטוח.
 
הביטוח הפרטי הבסיסי ביותר לכיסוי תרופות מחוץ לסל וטיפולים רפואיים בחו"ל. עולה לי בערך 30 ש"ח בחודש. הרעיון כאן הוא לחסוך לעצמי את הצורך להשפיל את עצמי ב-YNET בתחינה לתרומות מהציבור. לגבי כל השאר - אני מבטחת את עצמי.
 
@efrat כבר אמרו לי "נחכה ונשמע אותך ביום ש..."
אז יכול להיות שמנגינה באמת תהיה אחרת. אני לא נביא.
אני מקווה לגלות שאני באמת אוהב את ילדי יותר מאת עצמי בבוא היום.
 
אני רוצה לתקן משהו שנאמר כאן ולחוות את דעתי בנושא - מזכיר שאני סוכן ביטוח, משווק ביטוחי בריאות ומאמין בהם מאוד.
עניין ההשתלות - אכן מכוסה על ידי המערכת הציבורית. יש רק בעיה אחת - אין מספיק איברים בארץ ועל מנת לקבל כיסוי להשתלה בחו"ל צריך לעמוד בכמה תנאים שהרבה פעמים סותרים האחד את השני (הצורך הדחוף בהשתלה אל מול הסיכוי לשרוד לאחר ההשתלה), כך שמעטים המקרים שבהם הרפואה הציבורית מימנה השתלה בחו"ל בשנים האחרונות, אם כי אין בידי את הסטטיסטיקה המדויקת. @efrat, מקווה שהסברתי את חשיבות הביטוח הזה.
חוות דעתי המקצועית, אותה אני גם מסביר ללקוחותי די דומה למה ש @הסולידית כותבת - הביטוח הבסיסי (תרופות והשתלות) מפריד בינך לבין מקבץ נדבות\מבקש תרומות במופעים.
הביטוח המורחב (שעיקרו ניתוחים בארץ) הופך אותי מלקוח רגיל ללקוח VIP - אני לא צריך לחכות לניתוח חודשיים, אלא עושה אותו תוך כמה ימים אצל המנתח שאני בוחר, אין כאן שום עקרון של ביטוח אלא תשלום עבור שירות יקר יותר. האלמנט של הביטוח הוא רק משום שאני לא יודע מתי והאם בכלל אצטרך את הביטוח הזה, ולדעתי הוא חשוב בעיקר לא מהפן הכלכלי (הוא לא - חברות הביטוח מרוויחות, והרבה) אלא מהפן של קיצור התורים - אתה צריך ניתוח ועושה אותו בהקדם האפשרי אצל המומחה שבחרת.
הבעיה העיקרית עם הרפורמה לא טמונה ברשימה מצומצמת של מנתחים או בהשתתפות עצמית שונה, אלא באפשרות השינוי שלה - היום יש לך חוזה מובטח שלא ניתן לשינוי כעקרון ואתה יודע גם כמה תשלם. הפוליסה החדשה אכן תהיה זולה בהרבה אך המחיר יכול להתעדכן כל שנתיים.
ואם ארד לבעיה שלי אישית הכי מפריעה - נניח וחברת הביטוח רוצה להעלות את הפרמיה, היא צריכה לשלוח למבוטח מכתב ואם הוא לא עונה תוך פרק זמן מסוים הפוליסה מתבטלת! רוב האנשים לא פותחים את המכתבים הללו ומי שלא יהיה לו סוכן טוב (או מישהו אחר שעוקב אחרי הדברים) יאבד את הפוליסה שלו, וזה לדעתי נוראי.
לסיכום - לדעתי כל אחד במדינה חייב היום ביטוח שמכסה תרופות והשתלות. לגבי ההרחבה - אני יודע כמה היא עוזרת, אך האלמנט הכלכלי והביטוחי שלה נחות בהרבה.
 
אם ארד לבעיה שלי אישית הכי מפריעה - נניח וחברת הביטוח רוצה להעלות את הפרמיה, היא צריכה לשלוח למבוטח מכתב ואם הוא לא עונה תוך פרק זמן מסוים הפוליסה מתבטלת!
אם הפוליסה תתבטל וחברת הביטוח תפסיק לגבות בגינה כסף...
מספיק אנשים לא יענו למכתבים ותראה איזה יופי - חברות הביטוח יתחילו להתקשר ללקוחות לוודא.
אם הפוליסה תתבטל וחברת הביטוח תמשיך לגבות בגינה כסף... מקסימום אחרי שנתיים יקחו אותנו לבית משפט ל-5 שנים דיון ובסוף נחזיר חצי שנה אחורה - נו לא נורא. אולי זה גם רק לתת כסף ליורשים.
 
מסכים עם הנקודה שלך ברמת המאקרו.
ברמת המיקרו - אם למישהו אחד התבטלה הפוליסה והוא היה צריך השתלה שעכשיו אין לו מאיפה לשלם עליה, זה מאבד את כל הערך של הביטוח.
 
@יוסי יש כל כך הרבה מקרים של "החרגות" שהפוליסות מאבדות בגללן את ערך הביטוח.
 
כבר אמרו לי "נחכה ונשמע אותך ביום ש..."
אני ממש לא אומרת נחכה ונשמע אותך, אני אומרת שקשה לשפוט אנשים על הבחירות שהם עושים בעיקר שמדובר במצבים קיצונים. כל אחד עושה מה שמתאים לו באותו הרגע.

עניין ההשתלות - אכן מכוסה על ידי המערכת הציבורית. יש רק בעיה אחת - אין מספיק איברים בארץ ועל מנת לקבל כיסוי להשתלה בחו"ל צריך לעמוד בכמה תנאים שהרבה פעמים סותרים האחד את השני (הצורך הדחוף בהשתלה אל מול הסיכוי לשרוד לאחר ההשתלה), כך שמעטים המקרים שבהם הרפואה הציבורית מימנה השתלה בחו"ל בשנים האחרונות, אם כי אין בידי את הסטטיסטיקה המדויקת. @efrat, מקווה שהסברתי את חשיבות הביטוח הזה.
.

הרפואה הציבורית לא ממנת בכלל השתלות בחול עד כמה שידוע לי אולי במקרים מאוד מאוד מיוחדים אני באמת שלא יודעת.
אין מספיק אברים בארץ זה נכון, אבל לדעתי אין מספיק אברים בשום מדינה בעולם.
דבר שני, לעשות ניתוח זה מאוד נחמד אבל אם החולה לא שורד את הניתוח אז לקחו בן אדם והרגנו אותו. לצערי הרב ראיתי את זה קורה יותר מפעם אחת, ולפעמים השתלה היא לא הפיתרון כי החולה לא יעמוד בניתוח וימות. ושום ביטוח פרטי לא יתקן את המצב הזה.
עכשיו נגיד ואני מבינה את חשיבות הביטוח ועניין כיסוי ההשתלות (ואני ממש ממש לא מבינה וממש לא מסכימה איתך שזה ביטוח חשוב או אפילו נחוץ ספציפית להשתלות), נומר ולראובן (שם בדוי) יש ביטוח פרטי. הביטוח הכי הכי הכי טוב שיש. לראובן יש יתר לחץ דם וסכרת. לאט לאט הכליות שלו מפסיקות לעבוד, והוא נכנס לקטגוריה של מועמד להשתלה. בישראל הוא נרשם להשתלה וצריך לחכות כמה שנים ולקוות שיקבל כיליה. איך הביטוח עוזר לו ? מחר הוא על מטוס בדרך לאן? ושם אתם, חברה הביטוח קונה עבורו כיליה ?איזה מדינות ? איפה הוא עובר את הניתוח ? מי תורם לו את הכיליה (איש צעיר ,איש מבוגר מה ?).
אתם בתור חברת ביטוח יכולים לקנות כיליה לכל אחד ? אין דרישות סף כמו בישראל ? (שאחת מהן היא אפיון פסיכולוגי לראות אם החולה בכלל יכול לעמוד בטיפולים הכרונים שדרושים לתחזוקת הכיליה), יש לכם אספקה לא נגמרת של כליות ? אם מחר כל האנשים בישראל יעשו ביטוח פרטי, יהיה לכם 2000 כליות לתת להם ? מאיפה אתם מביאים את הכליות להשתלה ? איזה אנשים ״תורמים״ אותם ? האנשים ש״תורמים״ את הכליות מקבלים פיצוי ?
מילא כליות , כליות יש 2 אפשר למכור אחת ולחיות בלי בעיה עם השניה
מה עם לב ? איך אפשר להשיג לב להשתלה לחולה בחו״ל? יש מדינה עם עודף לבבות שמעודדת תיירות מרפא לבוא לקנות את הלבבות הספריים ,כי התושבים המקומים לא מעוניינים בהם ? יש מדינה שכל התושבים שלה סגורים מבחינת לב ולא צריכים השתלה אז הם מוכרים את השאריות ?
 
@efrat
א. הרפואה הציבורית מממנת השתלות בחו"ל, כפי שאמרת - רק במקרי קיצון.
ב. בחו"ל יש כמות גדולה יותר של אברים להשתלה שעומדים בכל החוקים של השתלות ונגד סחר באיברים. עד לפני כמה שנים אכן הייתה תופעה של מכירת איברים, אך היום חברות הביטוח מוודאות שלא מדובר בהשתלה לא חוקית.
אני לא מכיר את כל הסיבות מדוע יש מספר גבוה יותר של איברים להשתלה בחו"ל מלבד גודל האוכלוסיה ושיעור התורמים הגבוה בהרבה ממה שיש בארץ.
 
@יוסי הגיע הזמן לצפות בהרצאות של דן אריאלי.
בגדול - רק 2%~3% מהאוכלוסיה מתעניין במכתבים שמקבל ומשנה סימון (משפיע גם על המכתבים שציינת שיישלחו).
יש מדינה שבטופס חידוש הרשיון הוסיפה את האופציה "להצטרף לתוכנית תרומת איברים" - 2~3 אחוז מהאוכלוסיה חתמה "OPT IN" - יש X תורמים פוטנציאלים.
מדינה שניה (זהה בגודלה, מאפייניה) הוסיפה בחידוש הרשיון את האופציה "לא רוצה להצטרף לתוכנית תרומת איברים" - 2~3 אחוז מהאוכלוסיה "OPT-OUT" מהתרומות - יש 49X תורמים פוטנציאלים.
מעבר לכך במדינת ישראל, המשפחה היא זו שמחליטה בסוף בפועל.
החרדים מוכנים לקבל תרומות, אבל לא לתרום בחזרה (הרב לא מסכים).
מקרה אבי כהן, לדוגמה - שכנעו את המשפחה לא לתרום.
 
על זה בדיוק דיברתי בשיעור התורמים הגבוה יותר :)
 
החרדים מוכנים לקבל תרומות, אבל לא לתרום בחזרה (הרב לא מסכים).
הכללה גסה וממש לא נכונה, זה שיש כמה מקרי קיצון ממש מעיד על כל האוכלוסיה, ויש את הארגון מתנת חיים בניהולו וניצוחו של הרב הבר שאחראי לכל תרומת הכיליה האלטוריסטיות (שלא מקורבי משפחה בישראל וזה גם הארגון היחיד דרכו אפשר לתרום כיליה שלא לבן משפחה).
לפני כמה שנים היה פסק דין הלכתי שאמר שאדם נחשב מת ברגע שאין לו פעילות מוחית, ולכן לב פועם לא שווה אדם חי.
אין צורך להכפיש אוכלוסיה שלמה.
מאז הפסיקה ההיא היתה עליה עצומה במספר התרומות בישראל ובמספר המחלקות שמבצעות ניתוחי השתלת אברים.

ב. בחו"ל יש כמות גדולה יותר של אברים להשתלה שעומדים בכל החוקים של השתלות ונגד סחר באיברים. עד לפני כמה שנים אכן הייתה תופעה של מכירת איברים, אך היום חברות הביטוח מוודאות שלא מדובר בהשתלה לא חוקית.
יש עדין תופעה של מכירת אברים רק בחסות החוק במדינות שבהן מתבצעת ההשתלה. יש מדינות בהן סחר באברים חוקי. ואם לרגע חושבים על זה , מה ההבדל בין מכירת כיליה לפונדקאות ?
אין מצב שיש כזה דבר מספיק אברים להשתלה ואין מדינה שבה רשימת ההשתלה היא אפס. (אשמח לראיות שסותרות את הטענה שלי). בנוסף אשמח לדעת לאיזה מדינות הביטוח הפרטי שולח אותי לבצע את השתלת הכיליה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
P הרפורמה בביטוחי הבריאות 10/2021 פוסטים מאיכות נמוכה 10
M ביטוח בריאות אחרי הרפורמה בסוף 2023 צרכנות פיננסית 9
Y הרפורמה\המהפכה המשפטית - אולי בכלל המחלוקת היא על מושגי יסוד. מה אני מפספס? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 305
R הרהורים על תיאוריית השוק היעיל, בעקבות הרפורמה המשפטית. פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 45
נ שלב ב' של הרפורמה ביטול התקשורת העצמאית? עתיד התקשורת בארץ פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 90
L עתיד הרפורמה במערכת המשפט פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 284
N הוצאת כספים מהארץ כאקט מחאה על הרפורמה המשפטית פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 176
Y השפעת הרפורמה המשפטית על שוק ההון בישראל שוק ההון 429
M ביטוח בריאות אחרי הרפורמה. צרכנות פיננסית 43
מ אז להעביר את הקרן המחקה שלי לקרן סל? בעקבות הרפורמה שוק ההון 0
Ben Dover הרפורמה בקרנות הסל - כבר כאן! שוק ההון 7
Z מה המשמעות של הרפורמה בבורסה (לינק בפנים) שוק ההון 0
דור דורים הרפורמה מתעודות סל לקרנות סל אושרה שוק ההון 50
פ הרפורמה החדשה בפנסיה של כחלון שוק ההון 16
ר ביטוח בריאות פרטי לאחר הרפורמה צרכנות פיננסית 7
ה סקרן לגבי דעתכם על הרפורמה בדיור אוף טופיק 5
flower שינוי בביטוחי הבריאות - מעבר אוט' מביטוח ניתוחים "השקל הראשון" ל"משלים שב"ן" צרכנות פיננסית 13
M מדוע בביטוחי רכב אין מס ערך מוסף? פוסטים מאיכות נמוכה 4
ה למה צריך לשים לב בביטוחי משכנתא? נדל"ן 2
עצמאית בשטח תקרת דמי ניהול בביטוחי מנהלים - חלה על כל הפוליסות או רק מ-2014? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
מ אינדקסים בארץ לתעשיית הבריאות והצריכה שוק ההון 9
Fitch רפורמת ביטוחי הבריאות - האם כדאי להזדרז ולעשות ביטוח? צרכנות פיננסית 25
c881 סגן שר הבריאות רוצה לראות רופאים חרדים פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 48
N מה דעתכם על שינוי מודל הערבות ההדדית הקיים בביטוח הבריאות הציבורי? אוף טופיק 60
ה חשיפה לשוק הבריאות בארצות הברית שוק ההון 4
c881 שר הבריאות מחליט מה מותר ומה אסור לאכול אוף טופיק 86
Henchman34 אז למה פוסלים באופן גורף את ביטוח הבריאות של הקופות? צרכנות פיננסית 17
whybe השטחה של ביטוחי הבריאות הפרטיים צרכנות פיננסית 0
Danielovich גישה לוגית\מדעית לתחום הבריאות... אוף טופיק 14

נושאים דומים

Back
למעלה