אני מבין שהסולידית מתלבטת האם לאפשר דיונים פוליטיים, ולכן עד שהיא תחליט הייתי מבקש לשמור על השרשור הזה א-פוליטי.
שמעתי על אנשים שמוציאים חלק מהכסף שלהם לחו"ל, מחשש לאיזה תרחיש קיצוני שעלול לקרות בארץ לאחר הרפורמה המשפטית. השרשור הזה לא נוגע לסיטואציה הזו.
היום קראתי כתבה בדה-מרקר על אקט אחר: אנשים פרטיים (לא בעלי חברות) בוחרים להוציא את הכסף מישראל, לא מהנימוק שחוששים שכספם יפגע כאן, אלא בשל אקט מחאה. הטענה היא שאם מספיק אנשים פרטיים יוציאו את הכסף שלהם לחו"ל (עו"ש, קופות גמל, וכו'), במיוחד מכיוון שהצד שמתנגד לרפורמה הוא הצד עם הכסף, האיום על המדינה יהיה כל כך גדול, שהצד הרפורמיסטי יאלץ לשקול שנית את צעדיו.
השאלה שלי היא, בלי קשר להיכן אתם נמצאים על המפה הפוליטית, האם הצעד הזה נראה לכם: 1. יעיל בהשגת המטרה, 2. ראוי מוסרית, 3. חוקי ?
שמעתי על אנשים שמוציאים חלק מהכסף שלהם לחו"ל, מחשש לאיזה תרחיש קיצוני שעלול לקרות בארץ לאחר הרפורמה המשפטית. השרשור הזה לא נוגע לסיטואציה הזו.
היום קראתי כתבה בדה-מרקר על אקט אחר: אנשים פרטיים (לא בעלי חברות) בוחרים להוציא את הכסף מישראל, לא מהנימוק שחוששים שכספם יפגע כאן, אלא בשל אקט מחאה. הטענה היא שאם מספיק אנשים פרטיים יוציאו את הכסף שלהם לחו"ל (עו"ש, קופות גמל, וכו'), במיוחד מכיוון שהצד שמתנגד לרפורמה הוא הצד עם הכסף, האיום על המדינה יהיה כל כך גדול, שהצד הרפורמיסטי יאלץ לשקול שנית את צעדיו.
השאלה שלי היא, בלי קשר להיכן אתם נמצאים על המפה הפוליטית, האם הצעד הזה נראה לכם: 1. יעיל בהשגת המטרה, 2. ראוי מוסרית, 3. חוקי ?
נערך לאחרונה ב: