• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הפקדה בשקלים והמרת שקל-מט"ח ב-Interactive Brokers

  • פותח הנושא פותח הנושא daat99
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
נראה לי צריך להוסיף לשרשור ביקורת על בנקים מי נותן העברת זהב דרך האינטרנט ללא הצקות.
 
תן לי לנחש, chase?
אכן.


נראה לי צריך להוסיף לשרשור ביקורת על בנקים מי נותן העברת זהב דרך האינטרנט ללא הצקות.
כזה:
מרכז כאן את כל המידע על העברת זה"ב, תקנו אותי בבקשה אם טעיתי או השמטתי.
העברה באינטרנט (חשבון רגיל/פרטי)
איגוד - עד 6K (אין אפשרות מוטבים, אין אפשרות לאישור פקיד)
לאומי - עד 20K (בטוטאל-דיגיטל יש פטור מעמלת העברה)
הבינלאומי - עד 30K.
אוצר החייל - עד 1M
מזרחי - לא ידועה מגבלה
העברה בפקס
הפועלים - יש לבקש אישור טלפוני ולהדגיש לרשום הערה.
?
 
למה אתה חושב כך
כנס לממשק העברות זהב באיגוד.
מה השוני המשמעותי - שם המעביר באנגלית שאתה מזין.
נקודה נוספת העברות רגילות מאיגוד תמיד נכנסו רק לאחר שעות העבודה יום למחרת. העברת זהב במהלך אותו יום (לא לאחר שעות עבודה).
עשיתי ניסוי פעם של העברת זהב מלאומי לאיגוד (אותה תשתית), נראה אותו דבר כמו העברה רגילה רק נוסף השם באנגלית.
 
נקודה נוספת העברות רגילות מאיגוד תמיד נכנסו רק לאחר שעות העבודה יום למחרת. העברת זהב במהלך אותו יום (לא לאחר שעות עבודה).
אבל זה לפי ההגדרה ההבדל בין העברות זה"ב להעברות מס"ב.
 
לפי ההגדרה
אין שום הגדרה כי אני אראה שקלים בחשבון ברוקר ביום שישי בשעה 23.30 כאשר ההעברה הייתה ביום חמישי.
לוקח לברוקר זמן לאשר את ההעברה בתום יום עסקים.
 
אין שום הגדרה כי אני אראה שקלים בחשבון ברוקר ביום שישי בשעה 23.30 כאשר ההעברה הייתה ביום חמישי.
לוקח לברוקר זמן לאשר את ההעברה בתום יום עסקים.
אני מדבר על זה שהעברת זה"ב עוברת במהלך יום העסקים באופן מיידי לעומת העברת מס"ב שמגיעה ליעד רק ביום למחרת.
 
שאלה מעניינת.
אבל למה בכלל שתרצה לשלוח קובץ במייל אם אפשר לעשות את זה דרך האתר?
ברור שאני מעדיף אתר.
אבל הסכומים נמוכים (בייחוד בבנק אגוד)

ועוד שאלה מעניינת.
האם יש הגבלה נוספת מעבר להגדלה פר פעולה? (הגבלה על כמות הכסף שאפשר להעביר פר יום או פר חודש).
 
האם יש הגבלה נוספת מעבר להגדלה פר פעולה? (הגבלה על כמות הכסף שאפשר להעביר פר יום או פר חודש).
כן. תלוי בבנק. אני יודע שיש גם הגבלות יומיות/שבועיות.
באיגוד למשל זה מוגבל ל6K יומי (לפחות במס"ב)
 
חייב למלא טפסים (שחסרים בהם פרטים) ולשלוח הוראות בפקס. (אין לי לא בבית ואפילו לא בעבודה
אישית, כדי לעבוד עם כל מיני גופים עתיקים שכאלה שחושבים שחובה לעבוד בפקס אני משתמש בשירות אינטרנטי (בתשלום) בשם myfax שבו אני רוכש חבילה למספר דפים כלשהו וכשאני צריך לשלוח פקס פעם בכמה חודשים - מעלה קובץ pdf והם שולחים את זה כפקס (ושולחים במייל קבלה עם אישור משלוח). יש גם אפשרות הפוכה - לקבל מספר זמני אליו אפשר לקבל פקס (והם שולחים את זה כקובץ בדואל), חינם למשך יומיים (מספיק לי - אני עושה מדי פעם רק כשצריך), בתשלום אם רוצים לתקופה ארוכה יותר.

אני אגב בבנק איגוד, וכשאני עושה העברות זהב (מעל הסף האינטרנטי של 6,000 שח) - אני שולח מייל בקשה לבנקאית בסניף, והם חוזרים אלי בד"כ בבוקר טלפונית כדי לוודא ולבצע את ההוראה.
 
מעדכן שלראשונה אצלי, העברה רגילה גרמה ל"היעלמות" זמנית הכספים.

העברתי, כרגיל, כסף מחשבוני בפפר לסיטי בנק. במשך 12 יום הכספים לא נראו בחשבון ולא התקבלה שום הודעה. גם רענון הנוטיפיקציה לא סייע.
IB אמרו לי שהכספים טרם הגיעו אליהם, סיטי בנק תל אביב לא היו מוכנים למסור לי פרטים (כי אינני לקוח שלהם) ופפר אישרו כי הכסף יצא מהחשבון. בלאגן.

בסופו של דבר, רק אחרי שליחת אסמכתא של ההעברה ל-IB, הכסף אותר.

מעכשיו אקפיד על העברת זה"ב דרך טוטאל דיגיטל.
 
לי פשוט קרה כבר כמה פעמים שהפקדה לא הופיע במשך כמה ימים,
השאלה היא גם מתי העברת,
העברתי ביום רביעי לאחר 18:30 (דה-פקטו חמישי) הכסף הגיע רק ביום שני או שלישי, מבחינתי עבר כמעט שבוע אבל בתכלס זה אולי בגלל שנפל על סוף שבוע האמריקאי,
העברות בתחילת שבוע הגיעו תוך יומיים.
מעניין כמה כסף "אבוד" שוכב לו במערכת הבנקאית.
הכסף תכלס הגיע אליהם אבל בעיה כלשהי באוטומציה מנעה את שיוך הכספים.
IB יחזירו כסף שלא שויך לאחר פרק זמן מסוים, מישהו כתב על זה.
 
השאלה היא גם מתי העברת,
אני מודע לעניין של ימי עבודה וכו.
הכוונה שלי הייתה שעברו כ3 או 4 ימי עבודה משותפים מאז שהכסף נכנס לחשבון של סיטי.
נניח העברתי כסף ביום ראשון, הגיע לסיטי ביום שני וביום חמישי עדיין לא הופיע בחשבון בib. (ולא היה באותו שבוע חג אמריקאי )
בכל מקרה, אם אתה אומר שעובד לך אני אחזור לנסות גם.
 
הי, אז חשבון בIB נפתח דרך המתווך הישראלי. וקיבלתי את הפרטים לגבי העברת הכסף.
לא דובר של על נוטיפיקציה, מישהו יודע למה? האם בכל מקרה כדאי לבצע נוטיפיקציה למרות שלא כתבו עליה?
דבר נוסף נתנו מספר חשבון בתצורת זה"ב (נראה לי). האם במיה ואני מעביר העברה רגילה התצורה הזו תופסת?
תודה
 
האם במיה ואני מעביר העברה רגילה התצורה הזו תופסת?
לא, רק תצורה של: שם הבנק, מספר סניף, מספר חשבון
רק רוצה לציין שנורא קל להמיר מתצורה אחת לשניה. בתצורה של IBAN יש לך בעצם את כל הפרטים, רק צריך לדעת איך לפענח אותם.
אופציה אחת זה להשתמש בכלי כמו https://www.ibancalculator.com
אופציה שניה זה לחפש בפורום:
בנק: 22
סניף: 001
מספר חשבון: 620073059
שם המוטב: INTERACTIVE BROKERS LLC

חשוב: באותו עמוד בדף ההעברה, תחת "מטרת העברה" יש לבחור ב"אחר" ולכתוב את השם המלא באנגלית של בעל החשבון ולאחריו את מספר החשבון ב-IB. לדוגמה: Uri Cohen U6349346. אחרת לא יהיה ניתן לנתב את הכספים לחשבון שלך.

לפני ביצוע ההעברה זכור לפתוח נוטיפיקציה ב-IB כפי שהוסבר בפוסט.
רק תיקון קטן לציטוט - עדיף לרשום קודם את מספר החשבון ורק אחריו את השם באנגלית, למקרה שהשדה יחתך.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
עשיתי אתמול שתי העברות ניסוי רגילות של שקלים בודדים, אחת מאוצר החייל, השניה מפפר.
פתחתי נוטיפיקציה וטיקט עם אסמכתת העברה.
לא שלחתי אסמכתא לנציג הישראלי כמו שהוא הנחה אותי.
נראה מה יקרה.....
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ג תקלה בדוח 1301 המקוון - שדה 180/135 (הפקדה כעמות עצמאי) מתנהג מוזר מיסים 7
ג הפקדה רטרואקטיבית לפנסיה מקיפה לפי תיקון 190 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א שיוך הפקדה בשוק ההון שוק ההון 0
י תקרת הפקדה לקרן השתלמות לעצמאי 2025 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
korma הפקדה לקרן השתלמות לעצמאים כאשר העמית שכיר כיום פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
ח כדאיות הפקדה לפנסיה לעצמאית עוסק פטור - מה הייתם עושים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
מ הפקדה לפנסיה כשכל ההכנסה היא ממכירת rsu פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
א שינוי תקרת הפקדה לקרו השתלמות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
ג הפקדה בפנסיה מעבר למחויב שוק ההון 5
א הפקדה לפנסיה לקטינה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
ת אני פנסיונר עם תיק עוסק פטור ( ללא הכנסות כעצמאי )וקרן השתלמות עצמאית. האים הפקדה לקרן מזכה להטבות מס? מיסים 1
S הפקדה ומשיכה מבלינק או אפליקציה דומה לשם שימוש בכרטיס האשראי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1
B הפקדה עצמאית לקרן פנסיה - האם מייצרת כיסוי ביטוחי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
C הפקדה שנתית לקרן השתלמות בניהול אישי צרכנות פיננסית 9
C הפקדה לפנסיה משלימה אחרי שמתחילים למשוך מפנסיה מקיפה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
G קופת גמל רגילה IRA פטורה ממס ושימוש בדיבדנדים בתור "הפקדה" פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
ש המשך הפקדה לקרן פנסיה וביטוח מנהלים מעבר לתקופת הריסק פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
D הפקדה עצמאית לקרן פנסיה, עבור שכיר שלקראת פרישה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
Y גמל להשקעה- חסכון בעמלה על הפקדה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
E שאלה בנושא הפקדה בבנק אוף טופיק 3
ס הפקדה לקרן פנסיה כעצמאי - ניכוי מההכנסה החייבת מיסים 0
עידו ג רצף זכויות - הפקדה עצמאית לפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
A קופת גמל או הפקדה לקרן פנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
גימפל הפקדה לקרן פנסיה מול קופת גמל להשקעה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
C הפקדה של דולרים לחשבון ישראלי צרכנות פיננסית 2
א הפקדה לקרן השתלמות בשער הנוכחי שוק ההון 3
O הפקדה חודשית עוקבת מדד לנכדים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 22
הירהורים הפקדה לקופת גמל המחלקת קצבה לצורכי זיכויי מס פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
N IRA הפקדה חסרה או איחור בהפקדות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
E ריסק או הפקדה עצמית לפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
Michel ביצוע מהלך משמעותי של הפקדה עצמאית בקרן פנסיה מקיפה. פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
N הפקדה עצמאית לפנסיה ממלגת דוקטורט פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
צ קרן השתלמות לעצמאי - מעל תקרת הפקדה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
מ מיסוי - הפקדות לפנסיה מול הפקדה לקופת ג בניהול אישי מיסים 1
A הפקדה לתיק ההשקעות במט"ח שוק ההון 2
ס תקרת הפקדה בקרן השתלמות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
א הפקדה לקהש ביום האחרון בשנה - ולקבל רווחים של שנה שלמה? שוק ההון 9
Z זיכוי וניכוי מרווח הון בשל הפקדה לפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
O בית השקעות למסחר עצמאי ללא הפקדה ראשונית. שוק ההון 11
D נוסחה לחישוב הפקדה מצטברת וריבית שוק ההון 12
S מעסיק משלם על ביטוח אובדן כושר עבודה - שאלה לגבי הפקדה לקרן פנסיה משלימה או קופת גמל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
ה המחאה או הפקדה צרכנות פיננסית 2
ס קיזוז רווח הון כנגד הפקדה עצמאית לפנסיה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
א הפקדה של מעל 100k usd לib צרכנות פיננסית 1
S הפקדה מעל התקרה בקרן השתלמות - האם זה שווה את זה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 21
D הפקדה לבית השקעות באמצעות כ.אשראי שוק ההון 4
S משיכת גמל להשקעה עבור הפקדה לפקדון, האם משתלם ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
G הוזלת עמלות הפקדה באינטרקטיב ישראל שוק ההון 3
~berlin~ הפקדה של 50,000 ש"ח בקרן סל שוק ההון 4
ש הפקדה לקרן השתלמות וקופת גמל במסלול פאסיבי שוק ההון 4

נושאים דומים

Back
למעלה