שלום חברים רציתי לשאול שאלה שנוגעת לכמה דברים
כשאני עושה הפקדה {לדוגמא} להראל גמל להשקעה במלול עוקב מדדים לוקח כמה ימים עד שהבית השקעות רואה ומשייך.. אח"כ הקרן נזקפת לטוב ולמוטב מתאריך ההפקדה בפועל כך הסבירו לי
מה שלא מובן לי = בינתיים היכן הכסף היה? היה שם וצבר? או שאח"כ עושים חישוב וזוקפים הרווח? א"כ איני מבין איך כל יום יש מלא הפקדות שלא משויכות ואח" צוברות.. בינתיים הכסף לא היה בעלים על מניה / אג"ח וכ"ו... איזה מנגנון חישוב יש ?כמו כן אם יש יותר מוכרים או קונים איך מתחשב הצבירה של הכסף?
לפני כמה ימים עשיתי הפקדה דיגיטלית לקח הרבה זמן ולא שמו לב וחייגתי לעדכן על כך ולקח כחודש עד ששויך
כמו כן אני כרגע עושה הפקדות במנות לעוקבי מדדים ולכן מעניין אותי לעקוב בפועל אחר הביצוע
מקווה שהסברתי נכון השאלה אשמח אם מישהו מתמצא
כשאני עושה הפקדה {לדוגמא} להראל גמל להשקעה במלול עוקב מדדים לוקח כמה ימים עד שהבית השקעות רואה ומשייך.. אח"כ הקרן נזקפת לטוב ולמוטב מתאריך ההפקדה בפועל כך הסבירו לי
מה שלא מובן לי = בינתיים היכן הכסף היה? היה שם וצבר? או שאח"כ עושים חישוב וזוקפים הרווח? א"כ איני מבין איך כל יום יש מלא הפקדות שלא משויכות ואח" צוברות.. בינתיים הכסף לא היה בעלים על מניה / אג"ח וכ"ו... איזה מנגנון חישוב יש ?כמו כן אם יש יותר מוכרים או קונים איך מתחשב הצבירה של הכסף?
לפני כמה ימים עשיתי הפקדה דיגיטלית לקח הרבה זמן ולא שמו לב וחייגתי לעדכן על כך ולקח כחודש עד ששויך
כמו כן אני כרגע עושה הפקדות במנות לעוקבי מדדים ולכן מעניין אותי לעקוב בפועל אחר הביצוע
מקווה שהסברתי נכון השאלה אשמח אם מישהו מתמצא