במצב שבו כל ההכנסה בשנת המס היא ממכירת rsu, ה"מעסיק" לא מפקיד לפנסיה למרות שיש הכנסה "מעבודה"
האם ניתן להפקיד לפנסיה ולקבל את הטבות המס הנלוות במקרה כזה? יש בכלל טעם להפקיד?
אם ניתן - מניח שהתקרה להפרדה היא לפי הפרשות העובד, ללא הפרשות מעסיק? או שניתן להפקיד גם ע"ח הפרשות מעסיק כיוון שהוא לא מפקיד?
האם ניתן להפקיד לפנסיה ולקבל את הטבות המס הנלוות במקרה כזה? יש בכלל טעם להפקיד?
אם ניתן - מניח שהתקרה להפרדה היא לפי הפרשות העובד, ללא הפרשות מעסיק? או שניתן להפקיד גם ע"ח הפרשות מעסיק כיוון שהוא לא מפקיד?