תלוי בסל"ד בעיקר ולא בקמ"ש.
הסל"ד צריך להיות אופטימלי לתנאי השטח. אם תיסע בסל"ד נמוך מאוד בעלייה תגביר משמעותית את צריכת הדלק של הרכב + בלאי מואץ למנוע.
אם תירד מירושלים לבית שמש על כביש 1 בסל"ד 4,000 בלי רגל על הגז צריכת דלק תהיה 0 עגול. (המחשב לא מזריק דלק למנוע)
בנוסף אפשר להשתמש בסל"ד בשביל לבלום גם במכונית אוטומטית. לדוגמא הילוך 3 בירידה מירושלים הרכב בעצם בולם עם תיבת ההילוכים במקום עם הרפידות. ככה אפשר לשמור מרחק ממכוניות בלי לגעת בכלל בברקסים.
תיבת הילוכים מסוגלת לספוג הרבה יותר חום מאשר רפידות.
נערך לאחרונה ב: