• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

ייפוי כוח לחשבון בנק וכרטיס אשראי

ilyaf

משתמש רגיל
הצטרף ב
13/5/17
הודעות
281
דירוג
77
היי,

אשמח לעצתכם:
אני מנהל בפועל את כל העניינים הכספיים של אימי (מבוגרת ולא מסתדרת עם מסמכים ונתונים - כבר קרה שעדכנו אותה במשהו והיא לא ידעה להסביר לי אחכ במה מדובר).
עם זאת היא לא דמנטית,כך שעל הנייר היא יכולה לעשות את הכל בעצמה.בפועל התוצאה היא טלפון שבור די דבילי כל פעם שצריך לברר איזשהם פרטים לגבי חשבון הבנק והאשראי שלה.
עד עכשיו חשבתי שאפשר לפתור את זה על ידי כך שכל פניה לבנק או חברת האשראי לבירורים אני אעשה בשמה דרך האינטרנט.לצערי היום התברר לי שזה לא תמיד עןבד: לפני כמה ימים התקשרו אליה במפתיע מהבנק וביקשו ממנה אישור להעביר את החשבון לסניף ברמת גן (עד כה החשבון נוהל בסניף ראשי תל אביב - הועבר לשם אוטומטית עם סגירת בי אונליין).היות וכרגיל,היא לא הבינה מה רוצים ממנה ופשוט בחרה את הסניף הכי קרוב פיזית,נאלצתי לפנות בשמה לבנקאי ולבקש הסברים, אבל לצערי למרות שביקשתי בפירוש תשובה בכתב,הפקידה התקשרה טלפונית ורק במזל לא עניתי (כי אחרת היו מסרבים לתת לי מידע ודורשים את אמא),מה שאילץ את הפקידה לענות בכתב.
היות וכנראה אין לי איך לפתור את זה שלא מכבדים את הבקשות שלי לגבי צורת ההתקשרות (כרגע אמנם קיבלתי את התשובה לבסוף בכתב,אבל זה רק במזל שהפקידה לא לקחה יוזמה וניסתה גם את המספר השני שרשום להם,שהוא של האמא),אשמח לדעת - האם יש דרך פשוטה להבהיר לגורמים הרלוונטיים שאני זה שמטפל בהכל,למעט לשלם על ייפוי כוח נוטריוני? (מה שביקשו ממני בעבר בזמנו בבנק במצב דומה)
תודה.
 
היי
התייעצתי עם עורך דין על בעיה דומה. הוא המליץ לי על ייפוי כוח פשוט (אני חושב שזה עלה בסביבות 200-300 שח).
בנוסף, אתה יכול להרשם כשותף שווה בחשבון שלה ולשנות את הטלפון שהבנק מחזיק למספר שלך מה שיקל עליך את כל ההתעסקות. זה דרש מאיתנו טיול חד פעמי לבנק וכמה טפסים פשוטים
 
מהיכרות אינטימית לדאבוני, זה מצב לא פשוט. הבנקים מאוד רגישים לנושא של פעילות בחשבונות של מבוגרים, וזה חייב להיות מוסדר. אני פתרתי את זה על ידי כך שהגעתי לבנק יחד עם אמא (עוד כשהיא הייתה יחסית בסדר) והגדרנו יחד, מול פקיד בנק שהיא הכירה במשך שנים, שאני מיופת כוח בחשבון, ומאז הבנק מדבר איתי. אם אמא שלך עדיין במצב שמאפשר את זה, אל תדחה. אם היא תגיע למצב של חוסר כשירות מוחלט, והבנק איכשהו יגלה את זה, הוא יכול להערים קשיים על גישה לחשבון, וזה התרחיש הכי נורא שיכול להיות. אם המצב מידרדר (ונשמע על פניו שיש דינמיקה של הידרדרות), תדאג ליפוי כוח מתמשך (שונה מיפוי כוח פשוט) מול עורך דין שמוסמך לטפל בזה. זה כסף שאין בכלל שאלות אם להוציא. ה-downside risk גדול מדי.
 
אכן יש הבדל בין ייפוי כוח רגיל לבין ייפוי כוח מתמשך.
לטענת העורך דין שהייתי אצלו אין ייתרון לייפוי כוח מתמשך ובמקרה שיש מצב רפואי שבוא אימך (טפו טפו טפו) לא צלולה החוק דורש אישור רפואי והפיכתך לאפוטרופוס ואף סוג של ייפוי כוח ייפוי לא יעזור לך. הנקודה היא שחברות הבנק\אשראי לא ידעו או ירדפו אחריך אם אתה כבר מורשה חתימה\שותף בחשבונות ויש לך ייפוי כוח רגיל.
בנוסף - אפשר להוסיף לייפוי כוח כל מני סעיפים "אקסטרא". במקרה שלנו הוספנו אפשרות להשכיר\למכור את הדירה של אימי בלי אישורה בייחוד למקרי קיצון.

בגלל הסיבות שציינתי בחרנו את הייפוי כוח הרגיל אבל זה רק מה שאנחנו עשינו וזאת לא המלצה. שווה לך להתייעץ עם עורך דין ולהיות רגוע
 
נערך לאחרונה ב:
תודה! נראה שאכן אאלץ להתייעץ עם עו"ד (הבנק היה מוכן לקבל ייפוי כוח מעו"ד שאיננו נוטריון?)
הבעיה היא שאמא שלי בקבוצת סיכון לקורונה (שלא לדבר על זה שאין לי רכב,והיא גרה בעיר אחרת,כך שלהגיע איתה לבנק אן לעו"ד זה פרוצדורה שלמה).משער שאלה לא פעולות שאפשר לעשות באופן מקוון,גם לא עם הטכנולוגיה של היום? :/
במקרה שלי,אין לאמא שלי שום נכסים (למעט כמה עשרות אלפי ש"ח בעו"ש) אז משער שזה פחות דחוף,אם כי כמובן עדיף.
 
עד כמה שאני יודע לכל ייפוי כוח אתה אתה חיב נוטריון.
קשה לי להאמין שאפילו בתקופה הזאת יאשרו לך לבצע פעולה כזאת באופן מקוון... הסיכון להתחזות גדול מדי. תשים את עצמך בצד השני, העובדה שהבנק מתעקש מגינה עליך בסופו של דבר.
אם זה לא דחוף תתאם את זה קרוב לחג הבא שבו תכננת לבקר :)
 
במצב המתואר מוצדק לדעתי לפעול עם ייפוי כוח מסודר. סדר גודל של כמה מאות שקלים.
 
לא הבנתי איזה\למה צריך לשלם על ייפוי כוח.
אישתי פשוט הלכה לבנק עם אמא שלה וביקשה להוסיף אותה לחשבון.
עכשיו יש לה גם את החשבון הזה(יש לנו חשבון באותו בנק)באפליקציה ובאתר ואפשר לעשות בשבילה כול פעולה שרוצים.
 
מציע פתרון פחות מסורבל.

אמא שלך יכולה לעדכן את הנייד שלך כטלפון ליצירת קשר מהבנק/חברת כרטיסי אשראי. וכל פעם שיוצרים איתך קשר לגביה, פשוט תעלה אותה לשיחת ועידה. כך גם תוכל להבין מה מבקשים ממנה, גם להסביר אתה זה וגם להתלבט איתה איך לפעול, ואחרי שהחלטת/ם היא פשוט תאמר זאת לנציג השירות.
 
תודה לכולם.
אעדכן שפניתי בשמה של אמא שלי לבנק וביקשתי לברר האם קיימת אפשרות להוסיף אותי כמיופה כוח או שותף לחשבון באופן מקוון.
שוב ביקשתי במפורש תשובה בכתב.
שוב טיפלה בפניה שלי אותה הפקידה ושוב היא התעלמה מהבקשה שלי לתשובה כתובה.הפעם לצערי היא השיגה את המספר של אמא שלי, והתקשרה אליה, תוך שבכתב היא טרחה רק לכתוב "שוחחנו טלפונית" .מבירור מול אמא "הם רוצים שאגיע לסניף".עכשיו אין לי אפילו קייס לבקש הסבר נוסף כי הרי "שוחחנו טלפונית"... אם יש סיבה שאני שוקל ברצינות להעביר את החשבון של אמא שלי לבנק אחר,הרי שזו בדיוק הסיבה - התעלמות מוחלטת וחוזרת מבקשות שלי (זה לא פעם ראשונה עם המוקד של בנק הפועלים ואיכשהו זה אף פעם לא קרה לי עם בנק אגוד שבו אני נמצא)...הייתי אולי פונה ומתלונן על זה אבל אני לא חושב שזה יעזור,וגם אין לי איך להתלונן כי לכאורה בכלל אמא שלי פנתה ( מניסיון עבר,להסביר למישהו בבנק שבעצם אני זה שמטפל בעניינים של אמא והיא סומכת עלי ולכן פניתי בשמה רק מסבך את זה יותר וגורר תשובות כמו "זה לא תקין שהיא נתנה לך את הסיסמא שלה").
אז היות וכרגע אני מעדיף לא לחשוף את אמא שלי לסיכון להידבק בקורונה,וטיול כזה בשעות שהסניף שלה פתוח יעלה לי במונית הלוך ושוב +לשרוף יום עבודה,כנראה אנסה את הפיתרון של לשנות את הטלפון באתר ולבקש להעלות אותה לועידה (בתקווה שהם מאפשרים לשנות זאת שלא באמצעות הסניף...)
 
נערך לאחרונה ב:
הייתי אולי פונה ומתלונן על זה אבל אני לא חושב שזה יעזור,וגם אין לי איך להתלונן כי לכאורה בכלל אמא שלי פנתה
אני שומע את התסכול בחוויה שלך ולצערי אנשים רבים חווים אותה מול גופים גדולים. אלא שבסופו של יום בנק זה עוד ארגון ביורוקרטי שמבחוץ נראה גדול ומאיים אלא שכמו בכל ארגון ביורוקרטי, גם אצלו רק צריך לדעת על איזה "כפתורים" ללחוץ.

קודם כל, אין שום פסול לסייע בניהול חשבון של בני משפחה. לא רק שזה לא אסור ונעשה על בסיס יומיומי גם בסניפי הבנק, אלא לעתים הכרחי (לדוגמה תרגום מעברית לשפת אם אחרת, הנגשה של התכנים וכו'). זאת כל עוד את ההחלטה הסופית מקבל בעל החשבון.

לגבי תלונות, אם אתה לא מרוצה מהשירות או מאמין שקיבלת מענה לא מספק, תפנה לפניות ציבור של הבנק (ולא למנהל סניף). מדובר ביחידה שאמורה לבחון עצמאית תלונות ולטפל בהן. ואי מתן מענה על ידי פניות ציבור, מאפשר לך לפנות בתלונה למפקח על הבנקים. המפקח מנהל סטטיסטיקה על תלונות מוצדקות/לא מוצדקות, והבנקים מאוד לא אוהבים לככב בה. לכן לפניות ציבור - להבדיל מהסניף שלך - יש אינטרס ברור לסגור את התלונה לשביעות רצונך.

תנסה לפנות אליהם וספר מה יצא.

בהצלחה!
 
תודה! אנסה לפנות אליהם (בשלב ראשון ניסיתי לפנןת לבנק הפועלים באמצעות הצאט בפייסבוק אבל הנציג לא מסוגל להתקדם בלי שאתן לו גם את המספר טלפון שלי וגם את המספר טלפון של האמא,מה שגורם לי להבין שגם כאן לא מתכוונים לכבד את הבקשה שלי לתשןבה כתובה...)
 
  • אהבתי
Reactions: YPV
אז היות וכרגע אני מעדיף לא לחשוף את אמא שלי לסיכון להידבק בקורונה,וטיול כזה בשעות שהסניף שלה פתוח יעלה לי במונית הלוך ושוב +לשרוף יום עבודה,כנראה אנסה את הפיתרון של לשנות את הטלפון באתר ולבקש להעלות אותה לועידה (בתקווה שהם מאפשרים לשנות זאת שלא באמצעות הסניף...)

הבנק שלי ממש התנגד לשיחת ועידה, ולא נתנו לבצע שיחה עם יותר מאדם אחד.
תבדוק את הנושא
 
מבלי לפגוע או לשפוט את המעורבים, וכאחד שעוסק בתחום אני חושב שהבנק פעל במקרה הזה באופן הבטוח והנכון ביותר, אתה יכול לפנות לכל גורם שתרצה, סביר מאוד להניח שהפקיד שטיפל בך יקבל צל״ש על ההתנהלות שלו מולך.
שים לב למה שעשית, פנית לבנק כביכול בשם אמא שלך, למעשה זוהי התחזות לכל דבר ועניין, בצדק רב הפקיד ניסה לאמת את זהות הפונה ישירות מול הלקוח, ההתעקשות שלך לקבל מענה רק בכתב אמורה להניף לפקיד אחראי את כל הדגלים האדומים ונראה שזה גם מה שקרה בפועל.

אנחנו חיים בעידן שבו שומעים מדי יום על קשישים שנפלו קורבן להונאות, גם על ידי בני משפחה קרובים, טוב עושה הבנק שפועל בדרך אחראית ומסרב לשתף פעולה עם הנסיונות שלך, אם אתה רוצה לפעול בדרך חוקית תתכבד נא ותחתים את אמא שלך על יפוי כוח מסודר בפני נוטריון
 
מבלי לפגוע או לשפוט את המעורבים, וכאחד שעוסק בתחום אני חושב שהבנק פעל במקרה הזה באופן הבטוח והנכון ביותר, אתה יכול לפנות לכל גורם שתרצה, סביר מאוד להניח שהפקיד שטיפל בך יקבל צל״ש על ההתנהלות שלו מולך.
שים לב למה שעשית, פנית לבנק כביכול בשם אמא שלך, למעשה זוהי התחזות לכל דבר ועניין, בצדק רב הפקיד ניסה לאמת את זהות הפונה ישירות מול הלקוח, ההתעקשות שלך לקבל מענה רק בכתב אמורה להניף לפקיד אחראי את כל הדגלים האדומים ונראה שזה גם מה שקרה בפועל.

אנחנו חיים בעידן שבו שומעים מדי יום על קשישים שנפלו קורבן להונאות, גם על ידי בני משפחה קרובים, טוב עושה הבנק שפועל בדרך אחראית ומסרב לשתף פעולה עם הנסיונות שלך, אם אתה רוצה לפעול בדרך חוקית תתכבד נא ותחתים את אמא שלך על יפוי כוח מסודר בפני נוטריון
מבחינה יבשה כנראה שאתה צודק.
מעשית,אני חושב שראוי שהבנק יתן פיתרון גם למקרים כמו שלי. זה שזה המקרה הכללי לא עוזר לי במקרה הספציפי שלי,ואין לי את הכסף להחתים את אמא שלי מול נוטריון
הפיתרון הנורמלי בעיני צריך להיות אפשרות של הוספת שותף לחשבון אונליין. אם היה פיתרון פשוט ונגיש לעשות את זה בצורה מסודרת,תאמין לי שהייתי עושה אותו בשמחה. להגיד לי ללכת עם אמא לנוטריון על חשבוני כשהכסף שיש לה גם ככה בקושי מספיק לה,או לסחוב אותה פיזית לבנק בתקופת הקורונה,לא עונה להגדרה הזו.
בשורה התחתונה,אני מרגיש שהבנק לא ראה אותי כאן אלא פעל בצורה די "מרובעת". האם הוא עשה משהו לא חוקי? בהחלט לא. האם זה מה שראוי שיהיה בעיני? ממש לא. בסופו של דבר,הבנק אולי עשה את מה שהוא "אמור" לעשות,אבל הוא הקשה על החיים גם שלי וגם של אמא שלי,אז במקרה שלנו הקשיש הוא זה שנפגע.
עם זאת,תודה על ההסבר.אני בהחלט משער שהתשובה של הבנק תגבה את הפקיד,ואני מבין את ההגיון מאחורי זה.כשזה נאמר, אני אעביר את אמא שלי בהזדמנות הראשונה מבנק הפועלים לבנק שלי (אגוד).גם שם צריך לפתוח חשבון באופן פיזי,אבל שם לפחות אני מקבל מענה ישיר מהבנקאית בסניף במייל ומהניסוח של התשובות שלה אני מקבל את ההרגשה שהיא לפחות מנסה לעזור,גם אם לא תמיד היא יכולה.
נ.ב. אם הפקידה הייתה לפחות כותבת שמטעמי פרטיות היא חייבת להתקשר ולזהות את אמא שלי, היינו יכולים להתכתב ולמצוא פיתרון כמו שיחת ועידה. להתקשר אחרי שביקשתי מפורשות לכתוב ובזה לסגור את הפניה לא נותן תחושת הגנה על הלקוח אלא תחושת זלזול.
 
נערך לאחרונה ב:
ואם יתקשרו לאמא שלך, ואמא שלך תבקש להמתין רגע כי היא רוצה לעלות את הבן שלה לוועידה, גם לא יתנו?
הפעם זה אחרת, הפעם זה הלקוחה, בעלת החשבון מבקשת לעלות את הבן - לא הבן מתקשר בעצמו ("התחזות").
ניסיתם את זה? ואם לא, למה לא בעצם?
 
מבחינה יבשה כנראה שאתה צודק.
מעשית,אני חושב שראוי שהבנק יתן פיתרון גם למקרים כמו שלי. זה שזה המקרה הכללי לא עוזר לי במקרה הספציפי שלי,ואין לי את הכסף להחתים את אמא שלי מול נוטריון
הפיתרון הנורמלי בעיני צריך להיות אפשרות של הוספת שותף לחשבון אונליין. אם היה פיתרון פשוט ונגיש לעשות את זה בצורה מסודרת,תאמין לי שהייתי עושה אותו בשמחה. להגיד לי ללכת עם אמא לנוטריון על חשבוני כשהכסף שיש לה גם ככה בקושי מספיק לה,או לסחוב אותה פיזית לבנק בתקופת הקורונה,לא עונה להגדרה הזו.
בשורה התחתונה,אני מרגיש שהבנק לא ראה אותי כאן אלא פעל בצורה די "מרובעת". האם הוא עשה משהו לא חוקי? בהחלט לא. האם זה מה שראוי שיהיה בעיני? ממש לא. בסופו של דבר,הבנק אולי עשה את מה שהוא "אמור" לעשות,אבל הוא הקשה על החיים גם שלי וגם של אמא שלי,אז במקרה שלנו הקשיש הוא זה שנפגע.
עם זאת,תודה על ההסבר.אני בהחלט משער שהתשובה של הבנק תגבה את הפקיד,ואני מבין את ההגיון מאחורי זה.כשזה נאמר, אני אעביר את אמא שלי בהזדמנות הראשונה מבנק הפועלים לבנק שלי (אגוד).גם שם צריך לפתוח חשבון באופן פיזי,אבל שם לפחות אני מקבל מענה ישיר מהבנקאית בסניף במייל ומהניסוח של התשובות שלה אני מקבל את ההרגשה שהיא לפחות מנסה לעזור,גם אם לא תמיד היא יכולה.
נ.ב. אם הפקידה הייתה לפחות כותבת שמטעמי פרטיות היא חייבת להתקשר ולזהות את אמא שלי, היינו יכולים להתכתב ולמצוא פיתרון כמו שיחת ועידה. להתקשר אחרי שביקשתי מפורשות לכתוב ובזה לסגור את הפניה לא נותן תחושת הגנה על הלקוח אלא תחושת זלזול.
מנסיוני ומהיכרותי את המערכות הפיננסיות בישראל, את הסיכוי הכי טוב שלך תשיג אם תשתף באמת ותשאל מה הפתרון שהבנק/חברת האשראי יכולים להציע, לנסות לתחמן את המערכת ישיג ברוב המקרים את התוצאה ההפוכה
 
הי, השנקל שלי בתור עובד בנק.
האפשריות הם:
1. ייפוי כוח נוטריוני.
2. ייפוי כוח מתמשך (לא תמיד מכירים בזה).
3. לבוא פיזית לבנק. (להוספה כשותף/מו"פ בחשבון).
אף אחד לא יתן לך להוסיף אותך כמו"פ לחשבון של אמך מרחוק ככה, הפקיד לא יודע האם אתה מנסה לעזור לאמך או חלילה להפך ולצערי נתקלים גם מקרים כאלה. (לכן לפעמים לייפוי כוח הנוטריוני מתווסף גם אישור רופא שאמך צלולה).
וכמו שכתבו כבר כאן הפקיד/ה התנהג כמצופה.
 
ראשית כל תודה על העצות.מעריך מאוד.
עם זאת יש משהו אחד שאני חייב לומר שמפריע לי.עם כל ההבנה של כל מה שציינתם, אני באמת תוהה, למה הפקידה לא הגיבה ב"גברת איקס,אני רואה שביקשת תשובה בכתב אבל מטעמי הגנה על המידע אני חייבת לזהות אותך טלפונית", ואז הייתי יכול להציע שיחת ועידה והיינו מגיעים לפיתרון שיקל עלי ועל אימי?
למה להתנהג כמצופה זה להתעלם מהבקשה המפורשת לתשובה בכתב,להתקשר לאמא שלי, ולהשאיר אותי ואותה מתוסכלים כי היא לא הבינה על מה מדובר ואני לא קיבלתי את התשובות שלי?
לי אישית זה מרגיש שהבנק סימן וי על דו"ח אבטחת המידע שלו על חשבון סיוע אמיתי לקשישה הרלוונטית.
אני מבין שכנראה עדיף לפעול בצורה שהצעתם. להרגיש אסיר תודה לבנק על מה שקרה,מצטער אבל קשה לי. בשורה התחתונה הבנק לא עזר כאן לא לי ולא לאימי.
אגב,אם תהיתם למה מלכתחילה לא פניתי בשמי במקום בשם אימי ושיתפתי את הבנק בבעיה שיש לי,התשובה היא שלצערי הניסיון שלי בשיתוף כנה ועבודה לפי החוק כלשונו הוא שלילי. כדוגמא אחת פשוטה, כשאבי נפטר (אימי הייתה שותפה איתו בחשבון) הבנק דרש צו ירושה כדי לשחרר את החשבון לפעולות. לא עזר שהסברנו שאין ירושה וחבל על מאות השקלים שניאלץ לשלם לרשויות. זה נפתר רק אחרי שפניתי לעו"ד מתנדבת ששלחה פניה לבנק ישראל, משם זה עבר להנהלת הבנק,ומפה לשם הסתבר שבסמכותו של מנהל הסניף למצוא פיתרון יצירתי שיאפשר סגירת החשבון הישן בלי טרטור הלקוח. למה היה צריך לערב כל כך הרבה גורמים במקום לסגור את זה מול הסניף הרלוונטי? לא ברור לי,אבל לצערי זו רק דוגמא אחת.
 
נערך לאחרונה ב:
למה להתנהג כמצופה זה להתעלם מהבקשה המפורשת לתשובה בכתב,להתקשר לאמא שלי, ולהשאיר אותי ואותה מתוסכלים כי היא לא הבינה על מה מדובר ואני לא קיבלתי את התשובות שלי?
ניתן לקבל תשובה בכתב.
לצורך זה נכנסים לחשבון הבנק באונליין [בהנחה שיש לך שם, סיסמא וסמארטפון לקבלת קוד זיהוי ב SMS].
לאחר מכן, שולחים שאילתה לבנקאי ומקבלים תשובה תוך 24-48 שעות.
אבל זה יכול להיות מלכוד 22 כי כדי לקבל שם משתמש, חייבים להזדהות בסניף לפני הפקיד.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א כמה עולה ייפוי כוח נוטריוני, והאם זה משנה אם זה עבור הבנק? צרכנות פיננסית 6
ח ייפוי כוח לסוכן מטעם חברת ניהול הפנסיה צרכנות פיננסית 1
E נספח א' (ייפוי כוח לקבלת מידע מהמסלקה הפנסיונית) שוק ההון 15
מ ייפוי כוח בחשבון בבית השקעות צרכנות פיננסית 2
יבגני_ל מה אפשר לעשות עם יתרה שימושית בחשבון ביטוח אובדן כוח עבודה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
R שאלה על נעילת הפסדים ורווחים בעקבות הפוסט "מכפילי כוח" דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 5
ק חברות כוח אדם נדל"ן 9
K כוח קנייה שוק ההון 0
sogi כוח הכבידה אוף טופיק 705
א כוח המשיכה העצום שיש לחיזוק חיובי לא עקבי. התפתחות אישית 40
סנופקין חוות דעת: פתיחת חשבון ב IB ישראל וחיבור לחשבון האמריקאי שלי ב IB שוק ההון 51
ש קרן השתלמות לעצמאי/ת כדאית אל מול הפרשה לחשבון פרטי ממוסה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 9
N העברת דולרים מPayPal לחשבון בנק שקלי צרכנות פיננסית 6
S העברת דולרים ללא המרה מבנק הפועלים בישראל לחשבון דולרי בבנק WISE צרכנות פיננסית 3
G העברת תיק ני"ע זרים מהבנק בארץ לחשבון ברוקר בחו"ל (IB) שוק ההון 1
מ העברת מט"ח מחשבון ישראלי לחשבון השקעות ישראלי שוק ההון 1
R העברת מט״ח מפידליטי לחשבון בנק בארץ שוק ההון 3
B העברת דולרים ללא המרה מישראל לחשבון Mercury מבנק מזרחי מיסים 0
ה אשמח לקבל המלצות איך להעביר כסף משכירות באנגליה (חברת ניהול) לחשבון בנק בארץ, תודה! פוסטים מאיכות נמוכה 0
O כספית בבנק בנוסף לחשבון מסחר בבית השקעות שוק ההון 17
G האם יש דרך להפקיד צ'ק ישראלי (התקבל מקופת גמל, כמה אלפים בודדים) לחשבון בנק בבריטניה (NatWest)? צרכנות פיננסית 2
caterpillar המרה והעברת ניירות שקליות לחשבון זר שוק ההון 7
U העברת ניעז מברוקר בחו"ל לחשבון בבנק בישראל מיסים 1
G ננעלתי מחוץ לחשבון באינטראקטיב ברוקרס אוף טופיק 4
א קופגלה ע"ש ילדים - האם ניתן להעביר לחשבון ממוסה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
identitybridge הפקדת מזומן לחשבון בנק צרכנות פיננסית 2
א ירושה כאשר הכסף בib מקושר לחשבון wise צרכנות פיננסית 6
ק הוצאת כספי פיצויים לחשבון ב-IB פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
נ הדרך הזולה להעברת כסף לחשבון בחו"ל צרכנות פיננסית 2
F ניוד חשבון בנק פרטי שלי מלאומי לחשבון שלי ושל בת הזוג בדיסקונט צרכנות פיננסית 7
ג העברת כספים מחשבון שקלי לחשבון דולרי מיסים 1
U קבלת החזרי מס בארה"ב לחשבון ב-Interactive Brokers מיסים 1
B קניית מט"ח לחשבון מט"ח מבנק - איזה שער? צרכנות פיננסית 6
D משיכת מט"ח מהברוקר לחשבון בנק שוק ההון 18
M ביטוח לכסף בברוקרים ישראלים במקרה של פריצה לחשבון פוסטים מאיכות נמוכה 3
I הפקדת דולרים במזומן לחשבון בנק צרכנות פיננסית 6
D הוספת בעלים נוסף לחשבון ב IB צרכנות פיננסית 7
א כרטיס אשראי לחשבון מעוקל צרכנות פיננסית 15
כ הגשת דו"ח שנתי למס לחשבון IB מיסים 5
ה העברת מניות מברוקר זר לחשבון בנק בארץ שוק ההון 4
S העברה מחשבון בחו״ל לחשבון בבנק הפועלים - משכנתא מיסים 0
א משיכת כספי IRA במט"ח ללא המרה לחשבון בחו"ל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
M שאלה לגביי כרטיס אשראי בנקאי המקושר לחשבון מט"ח צרכנות פיננסית 2
שם משתמש בעייתי דיבידנד: זה משהו שפשוט נכנס לך לחשבון הבנק? שוק ההון 36
G האם ניתן להעביר כסף מתיק מנוהל בבנק לחשבון מסחר עצמאי בבית השקעות ללא אירוע מס? שוק ההון 7
A האם העברת יורו מחשבון עו"ש בלוקסמבורג לחשבון IB מנוהל בגרמניה עלול להיחשב באירוע מס איכשהו ע"י איזהשהיא ראשות? פוסטים מאיכות נמוכה 4
M תחליף אירי צובר לBIL (תחליף מזומן לחשבון IRA) שוק ההון 18
ת העברת כסף לחשבון שלי בחול שוק ההון 2
S ב-IB מופיע לי שצריכים לעבור 44 ימי עסקים לפני שמושכים לחשבון אחר פוסטים מאיכות נמוכה 1
כ מכשיר מועדף לחשבון ממוסה / לא ממוסה שוק ההון 1

נושאים דומים

Back
למעלה