היי,
אשמח לעצתכם:
אני מנהל בפועל את כל העניינים הכספיים של אימי (מבוגרת ולא מסתדרת עם מסמכים ונתונים - כבר קרה שעדכנו אותה במשהו והיא לא ידעה להסביר לי אחכ במה מדובר).
עם זאת היא לא דמנטית,כך שעל הנייר היא יכולה לעשות את הכל בעצמה.בפועל התוצאה היא טלפון שבור די דבילי כל פעם שצריך לברר איזשהם פרטים לגבי חשבון הבנק והאשראי שלה.
עד עכשיו חשבתי שאפשר לפתור את זה על ידי כך שכל פניה לבנק או חברת האשראי לבירורים אני אעשה בשמה דרך האינטרנט.לצערי היום התברר לי שזה לא תמיד עןבד: לפני כמה ימים התקשרו אליה במפתיע מהבנק וביקשו ממנה אישור להעביר את החשבון לסניף ברמת גן (עד כה החשבון נוהל בסניף ראשי תל אביב - הועבר לשם אוטומטית עם סגירת בי אונליין).היות וכרגיל,היא לא הבינה מה רוצים ממנה ופשוט בחרה את הסניף הכי קרוב פיזית,נאלצתי לפנות בשמה לבנקאי ולבקש הסברים, אבל לצערי למרות שביקשתי בפירוש תשובה בכתב,הפקידה התקשרה טלפונית ורק במזל לא עניתי (כי אחרת היו מסרבים לתת לי מידע ודורשים את אמא),מה שאילץ את הפקידה לענות בכתב.
היות וכנראה אין לי איך לפתור את זה שלא מכבדים את הבקשות שלי לגבי צורת ההתקשרות (כרגע אמנם קיבלתי את התשובה לבסוף בכתב,אבל זה רק במזל שהפקידה לא לקחה יוזמה וניסתה גם את המספר השני שרשום להם,שהוא של האמא),אשמח לדעת - האם יש דרך פשוטה להבהיר לגורמים הרלוונטיים שאני זה שמטפל בהכל,למעט לשלם על ייפוי כוח נוטריוני? (מה שביקשו ממני בעבר בזמנו בבנק במצב דומה)
תודה.
אשמח לעצתכם:
אני מנהל בפועל את כל העניינים הכספיים של אימי (מבוגרת ולא מסתדרת עם מסמכים ונתונים - כבר קרה שעדכנו אותה במשהו והיא לא ידעה להסביר לי אחכ במה מדובר).
עם זאת היא לא דמנטית,כך שעל הנייר היא יכולה לעשות את הכל בעצמה.בפועל התוצאה היא טלפון שבור די דבילי כל פעם שצריך לברר איזשהם פרטים לגבי חשבון הבנק והאשראי שלה.
עד עכשיו חשבתי שאפשר לפתור את זה על ידי כך שכל פניה לבנק או חברת האשראי לבירורים אני אעשה בשמה דרך האינטרנט.לצערי היום התברר לי שזה לא תמיד עןבד: לפני כמה ימים התקשרו אליה במפתיע מהבנק וביקשו ממנה אישור להעביר את החשבון לסניף ברמת גן (עד כה החשבון נוהל בסניף ראשי תל אביב - הועבר לשם אוטומטית עם סגירת בי אונליין).היות וכרגיל,היא לא הבינה מה רוצים ממנה ופשוט בחרה את הסניף הכי קרוב פיזית,נאלצתי לפנות בשמה לבנקאי ולבקש הסברים, אבל לצערי למרות שביקשתי בפירוש תשובה בכתב,הפקידה התקשרה טלפונית ורק במזל לא עניתי (כי אחרת היו מסרבים לתת לי מידע ודורשים את אמא),מה שאילץ את הפקידה לענות בכתב.
היות וכנראה אין לי איך לפתור את זה שלא מכבדים את הבקשות שלי לגבי צורת ההתקשרות (כרגע אמנם קיבלתי את התשובה לבסוף בכתב,אבל זה רק במזל שהפקידה לא לקחה יוזמה וניסתה גם את המספר השני שרשום להם,שהוא של האמא),אשמח לדעת - האם יש דרך פשוטה להבהיר לגורמים הרלוונטיים שאני זה שמטפל בהכל,למעט לשלם על ייפוי כוח נוטריוני? (מה שביקשו ממני בעבר בזמנו בבנק במצב דומה)
תודה.