S Sagit משתמש רשום הצטרף ב 6/5/23 הודעות 5 דירוג 0 17/4/24 #1 הי בוקר טוב תושבת ישראל וחשבון IBKR אמריקאי. מישהי יכול להפנות אותי בבקשה להסבר איזה דוחות להוציא לרו״ח לטובת תיאום מס ( רווחים בחול ומגן מס בארץ) תודה מראש !
הי בוקר טוב תושבת ישראל וחשבון IBKR אמריקאי. מישהי יכול להפנות אותי בבקשה להסבר איזה דוחות להוציא לרו״ח לטובת תיאום מס ( רווחים בחול ומגן מס בארץ) תודה מראש !
F FIYaacov מודרטור הצטרף ב 22/3/15 הודעות 22,048 דירוג 20,879 17/4/24 #2 הרו"ח אמור להגיד לך מה הוא רוצה לראות, ולא הפוך. יש לי פוסט בטאב "אודות" בדף הפרופיל שלי שמדגים איזה מידע אני מוציא משם לדוח שלי. ואפשר לעבוד עם חברת "אלפי" על כל הדוח. הם תוכנת מס ולא רו"ח, אבל יודעים לעבוד עם עצמאיים וגם עם משקיעים בברוקרים זרים.
הרו"ח אמור להגיד לך מה הוא רוצה לראות, ולא הפוך. יש לי פוסט בטאב "אודות" בדף הפרופיל שלי שמדגים איזה מידע אני מוציא משם לדוח שלי. ואפשר לעבוד עם חברת "אלפי" על כל הדוח. הם תוכנת מס ולא רו"ח, אבל יודעים לעבוד עם עצמאיים וגם עם משקיעים בברוקרים זרים.