אני מנחש שמתוך 2 הקצוות של המשחק (האפליקציה והבנק), כנראה שהבנק זה החלק הבעייתי בסיפור.
באמת אפליקציה עם רעיון מעולה, שקצת מקדימה את זמנה מבחינת רגולציות.
כנראה שעוד בעיות יפתרו מהצד של הבנקים, הם יצליחו יותר.
בהחלט יישום מצוין וגם עם פוטנציאל להשתפרות.
נרשמתי לשירות, התרשמתי, יכול להבין שהיא עוזרת ובאמת יכולה לשפר את ההסתכלות הפיננסית אבל במתכונתה הנוכחית אני לא רואה ערך מוסף גדול לרווק/ה שעוקב (במידה כזו או אחרת) אחר המצב שלו.
לבעלי חשבונות משותפים, בני זוג, נשואים, חשבונות מורכבים זה בהחלט עושה סדר - וסדר זה חצי עבודה (כך למדתי) וצעד חשוב לפיתוח מודעות אבל אני גם מחקתי את עצמי מהשירות כי היו כמה דברים שהתאכזבתי מהם : למשל, התהליך הראשוני של הגדרת ההכנסות וההוצאות לא ברור מספיק ולא פשוט לערוך אותו אח״כ בהמשך. כן ניתן לקטלג כל הוצאה והכנסה לקטגוריה בפני עצמה אבל הוצאה בסיסית כמו שכ״ד שלי, שמוגדר גם כשכ״ד בחשבון הבנק שלי לא נקלט, וזה כמובן די בסיסי.
לא הצלחתי אח״כ ״לגרור״ אותו להוצאות שלי.
דבר שני ואולי אני מציב סטנדרטים גבוהים מדי אבל בתמורה לגישה למידע שלי בחשבון הבנק ולאשראי לא בא לי לשבת ולעשות סדר בעצמי, זה אני עושה גם ככה לבד, בלי אפליקציה, אז מה הואילו חכמים בתקנתם?
עם זאת, לא פוסל לתת הזדמנות שנייה בהמשך כאשר רפורמת הבנקאות הפתוחה תכנס לפועל.
בנתיים אני בלאומי והם עדיין לא באינטגרציה מלאה מולם.