* יש להם קישורים שגויים למסמכי לקוח (בתוך החשבון). זה מוביל לעמוד 404 פשוט. אני צריך לתקן ידנית את הכתובות כדי להוריד.
* במשלוח הודעה לבנקאי ההודעה נדחית (עם הודעת שגיאה קריפטית) אם בטקסט שלך יש סימנים "מוזרים" כגון שורות חדשות (Enter), גרשיים, ונראה לי גם סוגריים.
מה שמצחיק עוד יותר, בכתיבת ההודעה צריך לבחור נושא מ-dropdown עם כמה נושאים בודדים, מה שגורם למילוי אוטומטי של "נושא" בשדה טקסט חופשי. אחד מנושאים האפשריים הוא מט"ח. הבעיה, אז אי אפשר לשלוח את ההודעה כי גרשיים אסורים גם בשורת הנושא.

הודעת השגיאה לא מרמזת בשום צורה על אופי הבעיה.
ועוד.
זה די עצוב. אם אני גיליתי כמה בעיות בסגנון כבר בשימוש הראשון באתר, מה זה אומר על איכות התכנות והבדיקה שלהם?
לחיוב, נתקלתי בפרט קטן בממשק שדווקא הראה שמישהו חשב קצת כשהוא עשה את זה. וזה לא דבר שרואים כל יום באתרי בנקים. וגם, הניווט מבוסס על URLs רגילים ולא הכל AJAX! אם כי timeout האי פעילות הוא, כצפוי, פר עמוד ולא גלובלי.