Koby Paris
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 8/2/16
- הודעות
- 580
- דירוג
- 1,617
רציתי לשאול, האם אתם מחשבים הטבות ותנאים סוציאליים בעבודה בתור הוצאות עתידיות במסגרת התקציב לשנת מחייה בזמן העצמאות הכלכלית ?
אני לא מדבר על פנסיה , קרן השתלמות וכו..
לדוגמא :
חשבון הטלפון שלי משולם על ידי המעביד
ביטוח בריאות משלים משולם על ידי המעביד
מנוי חופשי חודשי לתחבורה בפריז משולם על ידי המעביד
בגדי מעצבים נעליים וכו הכל אני מקבל מהמעביד בחינם (עובד באופנה ).
תלושי מזון לארוחות צהריים על חשבון המעביד שאפשר לעשות איתם גם קניות בסופרמרקט.
כשאצא לעצמאות כלכלית אצטרך לשלם על כל זה בעצמי !
באקסל , בדף הכנסות והוצאות ,זה נורמלי שההטבות הנ"ל לא נרשמות בהוצאות החודשיות. איפה לרשום את כל זה ? הרי כרגע אילו לא הוצאות , הכל משולם על ידי המעביד.
כרגע ההפרש הזה עוזר לחסוך יותר ולהשקיע יותר אבל בעתיד זה יהיה בסעיף ההוצאות ... לא רואה עצמי בלי סמרטפון למשל.
אשמח לשמוע איך אתם מתייחסים במעקב ההוצאות וההכנסות שלכם להטבות עכשוויות מטעם העבודה שיהפכו להוצאות בעתיד.
אני לא מדבר על פנסיה , קרן השתלמות וכו..
לדוגמא :
חשבון הטלפון שלי משולם על ידי המעביד
ביטוח בריאות משלים משולם על ידי המעביד
מנוי חופשי חודשי לתחבורה בפריז משולם על ידי המעביד
בגדי מעצבים נעליים וכו הכל אני מקבל מהמעביד בחינם (עובד באופנה ).
תלושי מזון לארוחות צהריים על חשבון המעביד שאפשר לעשות איתם גם קניות בסופרמרקט.
כשאצא לעצמאות כלכלית אצטרך לשלם על כל זה בעצמי !
באקסל , בדף הכנסות והוצאות ,זה נורמלי שההטבות הנ"ל לא נרשמות בהוצאות החודשיות. איפה לרשום את כל זה ? הרי כרגע אילו לא הוצאות , הכל משולם על ידי המעביד.
כרגע ההפרש הזה עוזר לחסוך יותר ולהשקיע יותר אבל בעתיד זה יהיה בסעיף ההוצאות ... לא רואה עצמי בלי סמרטפון למשל.
אשמח לשמוע איך אתם מתייחסים במעקב ההוצאות וההכנסות שלכם להטבות עכשוויות מטעם העבודה שיהפכו להוצאות בעתיד.