• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

הסבת מקצוע לביישנים.

מסתבר ששכר גבוה, או עליית שכר בכלל, זה
גורם הרבה פחות משפיע לעובד (כדי להועיל או בכלל להישאר בחברה) לעומת תכלית, אוטונומיה ועבודת צוות.

"בוקר טוב אליהו"

וולקאם לסוג העבודות שהן "כלוב של זהב".
 
מה אם להקים עסק עצמאי, אם יש לך דרייב וסובלנות, זה יכול להשתלם.
 
עוד בעייה היא שיש לי פרוייקט צד קטן שאני קצת ידועה בזכותו בקרב קהילת האינסטגרמריות הישראלית, ואיכשהו יוצא שכשאנשים מגלים את זה, אנחנו נתקעים שם ואני לא מצליחה להעביר נושא, וכך כולם חושבים שאני אישה קטנה חמודה כזאת, שעושה דברים קטנים וחמודים, וחי חי.
תשקלי למחוק את החשבון. רשתות חברתיות זה המקום מספר אחת שבד"כ בודקים על מועמדים, פוסטים שמוציאים אותך רדוד/טיפש/מיזנטרופ(ועוד שלל דברים) או כל דבר שאתה לא מעוניין שיחשבו עליך, עלול לפגוע בקידומך ורצוי למחוק, אחרי שתתבססי תוכלי לחזור למה שתרצי.
אם כבר, הייתי מצטרפת לסטארטאפ בהקמה, שזה משהו שאני לגמרי שוקלת.
אם יש לך סטאראפ שמוכן לקבל אותך זו דרך נהדרת לתפוס ניסיון.
לגיטמי לגמרי לרשום "בעלת ציון 786 בפסיכומטרי". וכד'
ממש לא מקובל, אולי למתחילים שאין להם דבר אחר לכתוב, לאנשים בעלי ניסיון הציון צריך לעבור דרך התפקידים (קידום, עומק ורוחב). אדם עם ציון ותפקידים לא תואמים רק ידליק נורות אדומות ובניהול זה בכלל נראה רע.
ראיתי כמה כאלה, וכמובן גם בניהול פרוייקטים.
כי זה מה שאת מחפשת לראות, בדיוק כמו שאשה שתנסה להכנס להריון תראה סביבה רק הריוניות ואשה שתרצה להתחתן תראה את כולן בשמלות כלה. אבל כמו שאמרו לך, זה רחוק מלהיות דבר מקובל ב"תעשיה".
כעיקרון, אני לא חוזרת לתחתית. הגעתי לפוזיציה די בכירה בתחום שלי. המטרה שלי היא לטפס למעלה, לא ללכת לעבוד עם בני עשרים כתף אל כתף.
להיות מתוסכל משכר נמוך זה כלום לעומת להיות מתוסכל מלהיות פלנקטון.
אז תשארי בתחום שלך. המקום שלך בתעשיה סביר להניח יהיה אי שם בתחתית, אני לא מדבר על QA כי זה לא התחום שאת מחפשת, אבל המקום היחיד שיש לך איזה שהוא יתרון יחסי, הוא במשרות מנהלי מוצר מתחילים, וכן תצתרכי לעבוד כתף אל כתף עם מהנדסי תעשיה וניהול שרק גמרו את התואר שלהם, עד שתצברי ניסיון מינמלי, ואז אולי תצליחי לפרוץ קדימה. אבל לפי איך שאת כותבת על עצמך, אני יכול לנחש איך קו"ח שלך כתובים וסביר להניח שהם יעופו מיד דרך החלון על אובר קאולפייד. אם את מעוניינת בדרך הזו , תתחילי לרדד את הקו"ח ולציין בטקסט חופשי למה את מתאימה להכנס לתחום. לתפקידים יותר בכירים, ל"תעשיה" יש מספיק כסף לשלם כדי להשיג את מי שמתאים לה להעסיק ולא צריכה להתפשר על מי שמתאים לו לעבוד בה.
אני אומנם בנאדם די מוחצן וסופר חברותי, אבל כשזה מגיע לשיחות של קידום אישי אני הופכת לאילמת ובורחת לבהות בנייד. עזבו שגדלתי על ערכים של מים שקטים חודרים עמוק, סייג לחוכמה שתיקה ושאר קלישאות, באופן כללי לימדו אותי להיות בעיקר צנועה וענווה ומאוד קשה לי להתחיל לדבר על הישגים או יכולות שלי.
אני לא מצליחה להראות את האיכויות האישיות שלי ולהסביר באיזו פרוייקטי ענק ותקציבי ענק עסקתי בתפקיד הקודם שלי.
אני לא מצליחה להחצין את העובדה שאני סופר מנוסה בהובלה של פרוייקטים מורכבים ויקרים, שאני גאון אוטודידקטי עם זיכרון צילומי ושאני מהאנשים שמצטיינים בכל מה שהם עושים.
ברור בהחלט. האבסורד הוא שאני אשת מכירות מצויינת.. ורק את עצמי לא מצליחה למכור.
כל מה שכתבת כאן, זה בדיוק מה שאת לא אמורה לעשות במפגשים של יצירת קשרים חברתיים, אלה לא ראיונות עבודה. נראה לי שאת יותר מידי עסוקה בלמכור את עצמך מלהיות עצמך(יוצא מתוך נקודה שאת חברותית כמו שאת מספרת ). מה שאת צריכה לעשות במפגשים האלה הוא לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלך, אם הם ירצו להיות חברים שלך הם כבר ידאגו לשווק אותך בתוך החברות שלהם.
 
נערך לאחרונה ב:
אם קורות החיים שלך מדגישות את התחום הזה יתר על המידה
האמת שזה מצויין בצורה מאוד מינורית בקו"ח, ועבר בקרה של מגייסות.
את הקורסים לקחתי בעיקר כדי לבסס בעצמי ביטחון והכרה של המושגים, לי זה עזר להתמודד עם מבחני בית לדוגמא שקיבלתי אז אני די מרוצה. גם סה"כ לקחתי קורסים שהומלצו לי על ידי אנשים שעוסקים בתחום, אז נראה לי שאיכות הקורסים היא סבירה פלוס.

ביוזמות כגון SheCodes
דווקא מזה המליצו לי להימנע. מגייסות אומרות שזה לא מרשים אף אחד. אבל השתתפתי ומשתתפת ביוזמות אחרות.. מקווה שמתישהו זה יבשיל למשהו.

אבל בכל מקרה יש לך נחיתות מול מי שצמח בתחום עם ניסיון כמו שלך.
ידוע. בוא נגיד שאם בתחום שלי, התפקיד הבא הוא כבר בדרג של עמית/שותף, אז עכשיו אני מכוונת לתפקידים של ג'וניור/מיד.

את חייבת לשכנע עם דוגמאות למה התשוקה שלך לתחום החדש תסייע לך לעבור את השלב הזה.
יש לי טמפלייט של פיץ'.. עשיתי עליו כמה טסטים על יבש, הוא משכנע. עכשיו רק שיתנו לי הזדמנות לומר אותו בראיון :).

ה אם להקים עסק עצמאי, אם יש לך דרייב וסובלנות, זה יכול להשתלם.
זה משהו שאני עושה במקביל, גם כפרילנסרית, וגם כמה כסייד פרוג'קטס שאני מקדמת.. אני לא רוצה זה יהיה העיסוק העיקרי שלי. בניגוד לרוב חברי הפורום, אני בנאדם שממש טוב ונעים לו להיות שכיר.

תשקלי למחוק את החשבון.
חלילה וחס. זה פרופיל שאני מאוד גאה בו ואני אפילו מציגה אותו בקורות החיים. אין שם שום דבר שמבייש אותי.. הוא פשוט נישתי ומתחום הלייף סטייל, ואני מה לעשות - הרבה הרבה יותר מזה.

זה רחוק מלהיות דבר מקובל ב"תעשיה".
זה לא משנה אם זה מקובל.. זה משנה אם זה אפשרי, ואני רואה סביבי שכן. עבודה קשה לא מפחידה אותי, רק מנסה לייעל פה את מה שאני עושה.

אז תשארי בתחום שלך.
באת להוריד?

מה שאת צריכה לעשות במפגשים האלה הוא לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלך, אם הם ירצו להיות חברים שלך הם כבר ידאגו לשווק אותך בתוך החברות שלהם.
או קיי.. בוא נגיד שבמפגשים שאני נמצאת בהם, אנשים עפים על עצמם ב 160 ואני מסתמכת על מה שאני רואה סביבי, אבל אולי הטקטיקה שאתה מציע גם לגיטימית - רק מה, יש בעייה שאולי אתה לא ער לה. כאישה, שמנסה להתידד עם גבר (ומה לעשות, 90% מהגברים במיטאפים האלה הם גברים) זה נורא נורא (!!) קשה להיתפס כלא פלרטטנית. בוא נגיד שבמימטאפ האחרון שהייתי בו, והחלפתי טלפונים עם איזה בחור, קיבלתי סוג של "ערה". למפגש הבא כנראה אענוד טבעת נישואים..
 
בגלובס יש בעלת טור קבועה שמציגה עצמה כמומחית לשוק העבודה ומתיחסת לנושאי קריירה (אורנה רודי). מדי פעם אני קורא את הטורים שלה ושמח שאני כבר לא צריך להיות חלק מהשוק הזה. לא יודע אם עצותיה טובות אבל שווה לנסות לקרוא ולראות אם אפשר לקחת משם משהו.
 
שווה לחשוב על נקודת המבט של המעסיק. כשאני בא לשכור מישהו, אני מעדיף מישהו שכבר מכיר את העבודה. זה נכון במיוחד בתפקיד שדורש להוביל פרוייקט. מהנסיון שלי, לא הייתי רוצה לשכור מישהו ש- (1) בא מתחום אחר (2) חושב שהוא כבר יודע הכל (3) רוצה להתחיל בתור בכיר.
זה בגלל ש- (1) הסיכוי שהוא/היא יסכימו לחרוק שיניים ולהאבק בכל הקשיים הוא קטן. (2) הסיכוי שיצליחו הוא קטן.
לא הייתי לוקח את הסיכון. בלי קשר ל- networking.

והערה צדדית: ממה שאני מכיר בחברת הייטק מאוד מאוד ידועה, לרוב מנהלי פרוייקטים יש נסיון טכני עשיר מאוד. התלהבות זה לא מספיק, צריך גם ידע טכני.
 
חלילה וחס. זה פרופיל שאני מאוד גאה בו ואני אפילו מציגה אותו בקורות החיים. אין שם שום דבר שמבייש אותי.. הוא פשוט נישתי ומתחום הלייף סטייל, ואני מה לעשות - הרבה הרבה יותר מזה.
קשה לי להגיב בלי לראות, אבל בהחלט אני יכול להבין איך יכולים לקבל מכזה "בלוג" רושם שאת בעיקר "זה" וכשמוסיפים שאת תצטרכי לעבוד קשה בשביל ללמוד, יש להם מועמדים עם בלוגים יותר "בתחום".
זה משנה אם זה אפשרי
גם לזכות בלוטו אפשרי
ואני רואה סביבי שכן.
כבר עברתי על זה. אבל תראי כמה אנשים רובם מהתחום רואים דברים אחרת כדי להבין
באת להוריד?
באתי להגיד שחבל על הזמן שלך אם את לא מתכוונת להתפשר , אם יש לך דברים יותר טובים תעשי אותם.
רק מה, יש בעייה שאולי אתה לא ער לה. כאישה, שמנסה להתידד עם גבר (ומה לעשות, 90% מהגברים במיטאפים האלה הם גברים) זה נורא נורא (!!) קשה להיתפס כלא פלרטטנית. בוא נגיד שבמימטאפ האחרון שהייתי בו, והחלפתי טלפונים עם איזה בחור, קיבלתי סוג של "ערה". למפגש הבא כנראה אענוד טבעת נישואים..
מבין את הבעיה, אין לי פתרון, אולי נשים בפורום יוכלו לעזור.
 
ש- (1) בא מתחום אחר (2) חושב שהוא כבר יודע הכל (3) רוצה להתחיל בתור בכיר.
זה בגלל ש- (1) הסיכוי שהוא/היא יסכימו לחרוק שיניים ולהאבק בכל הקשיים הוא קטן. (2) הסיכוי שיצליחו הוא קטן.
קצת מבאס אותי שככה אני מצטיירת כי
1. זה לא חייב להיות תחום אחר. יש גם הרבה מוצרים טכנולוגיים שמשיקים לתחום הקודם שלי.
2. אני ממש לא יודעת הכל. אני יודעת דברים מסויימים ממש, אבל ממש טוב. יותר טוב מאנשים שכל הקריירה שלהם הייתה באותה הנישה.מה שאני לא יודעת, אני אלמד. אני בהחלט מהירת למידה, בזה אין ספק.
3. אני לא מבקשת להתחיל בתור בכירה, ציינתי ג'וניור/מיד.. אבל לא בתפקיד של מישהו שרק יצא מהאוניברסיטה. לא חושבת שזה משהו מוזר, או תלוש.

ולגבי נקודת המבט של המעסיק -
1. בשביל זה אני צריכה להראות כמה מלאת מוטיבציה אני, וזה משהו שצריך לבוא לידי ביטוי בנטוורקינג.
2. אין סיבה שלא אצליח. עד היום לא נכשלתי בכלום. אני יודעת שזה נשמע סופר יומרני, אבל אני באמת מאוד חרוצה, שקדנית ויצירתית.

יש להם מועמדים עם בלוגים יותר "בתחום".
האמת שאני בדיוק מקימה בלוג נוסף בתחום שאני מנסה להיכנס אליו, אבל זה יקח עוד כמה שבועות עד שיהיה באוויר.. :).

אם את לא מתכוונת להתפשר
אני מוכנה להתפשר דווקא. אני לא מבקשת להיות מנכלי"ת. רק שכר זהה לשכר שאני עוזבת, וזה באמת לא בשמיים.
 
ממש לא מקובל, אולי למתחילים שאין להם דבר אחר לכתוב, לאנשים בעלי ניסיון הציון צריך לעבור דרך התפקידים (קידום, עומק ורוחב). אדם עם ציון ותפקידים לא תואמים רק ידליק נורות אדומות ובניהול זה בכלל נראה רע.
זה תלוי במשרות שאליהן אתה מתכוון. בכל מקרה זאת הייתה רק דוגמה.
עבור משרות entry level זה סביר.
ואדם שעושה PIVOT לקריירה שלו בד"כ אין לו מספיק ניסיון רלוונטי. הדבר העיקרי שהוא יכול להתהדר בו זה יכולות.
 
אני מוכנה להתפשר דווקא. אני לא מבקשת להיות מנכלי"ת. רק שכר זהה לשכר שאני עוזבת, וזה באמת לא בשמיים.
להערכתי הפשרה שלך ממש לא תהיה בשכר אלא בסטטוס.
מרבית הסיכויים שאם תצליחי להכנס להייטק זה יהיה לחברה עם חסמי כניסה נמוכים יחסית ולפיכך עם סטטוס נמוך כאשר גם התפקיד הראשון עצמו יהיה כנראה בסטטוס יחסית נמוך.
משם תוכלי כמובן להתקדם ולצמוח אבל זה לא יהיה מיידי.
לא בא לייאש/להוריד, אבל אני כן מאמין שצריך להסתכל למציאות בעיניים.
 
שווה לחשוב על נקודת המבט של המעסיק. כשאני בא לשכור מישהו, אני מעדיף מישהו שכבר מכיר את העבודה. זה נכון במיוחד בתפקיד שדורש להוביל פרוייקט.
אני אחלוק עלייך בנושא זה, אכן אתה צודק ניסיון טכני הוא חשוב אבל מבחינתי האישית יכולת למידה ויכולת הובלה אישית של צוות פרויקט הוא דבר הרבה יותר חשוב.
אני יכול לחלוק מניסיוני האישי (משני צדדי המטבע), שברוב המקרים שנתקלתי בהם באנשים שלא מגיעים מהתחום הם בדרך כלל בעלי מוטיביציה ושאפתנים הרבה יותר מאנשים שכן מגיעים מהתחום. הסיכויים שלהם להגיע להישגים (דווקא בגלל שהם אינם מגיעים מהתחום ויש להם מוטיביציה מאוד גדולה להוכיח לסביבה) הרבה יותר גדולים.
כמנהל אני אעדיף ברמה האישית כישלון מפואר מאשר התקדמות איטית (או עמידה במקום), כי אז לפחות אני יודע שהעובד והמנהל ניסו לתת את המקסימום האפשרי.
יתרה מכך אני יכול להעיד שלרוב אני באופן אישי שוכר אנשים ללא קשר לתחום המבוקש בחברה, וההצלחה שלהם לפחות אצלי בחברה היא גדולה. לפי דעתי זה בגלל המוטיביציה והמבט הרענן שהם מביאים לחברה שלנו.

אני מוכנה להתפשר דווקא. אני לא מבקשת להיות מנכלי"ת. רק שכר זהה לשכר שאני עוזבת, וזה באמת לא בשמיים.
@נולי אני לא בהכרח מכיר אותך, אבל אם תרצי אני יכול להמליץ לך בפרטי על מאמן קריירה שאולי יוכל לעזור לך לעשות את ההסבה.
הוא חיפאי אבל אני חושב שאולי הוא יוכל לעזור, מקסימום הוא מכיר מספר אנשים בתעשייה ואולי הוא יוכל לקשר אותך אליהם.
ג"נ: אני לא מקבל אחוזים או תשלום מהפניות אליו, הוא פשוט חבר ואני חושב שאולי שווה שתדברו.
 
בעייה היא שיש לי פרוייקט צד קטן שאני קצת ידועה בזכותו בקרב קהילת האינסטגרמריות הישראלית, ואיכשהו יוצא שכשאנשים מגלים את זה, אנחנו נתקעים שם
זו בעיה. תנסי לא להעלות את זה.

מעבר לזה, מהיכרותי הדלה, הייתי ממליץ אולי למתג את עצמך אחרת ו מחדש בתחום שאת כבר בו. סה"כ אם את תותחית והוא מעניין אותך והבעיה זה רק העבודה הקשה והשכר, אז את השכר אפשר לשפר.

ואם הייטק, אז LinkedIn והרבה. ולהשתמש בשירותים של כל מיני יועצים/שדכנים/יו ניים איט.
 
ייתי ממליץ אולי למתג את עצמך אחרת ו מחדש בתחום שאת כבר בו.
בתחום שלי - ממותגת אש, פשוט לא משלמים אש :)
אבל אני עובדת על מיתוג מחדש.

אז את השכר אפשר לשפר.
לצערי הרב, תקרת השכר בתחום שלי די נמוכה. שכירים יכולים לחלום על 15-16, ושכירות אפילו פחות.
 
אני אחלוק עלייך בנושא זה, אכן אתה צודק ניסיון טכני הוא חשוב אבל מבחינתי האישית יכולת למידה ויכולת הובלה אישית של צוות פרויקט הוא דבר הרבה יותר חשוב.
אני יכול לחלוק מניסיוני האישי (משני צדדי המטבע), שברוב המקרים שנתקלתי בהם באנשים שלא מגיעים מהתחום הם בדרך כלל בעלי מוטיביציה ושאפתנים הרבה יותר מאנשים שכן מגיעים מהתחום. הסיכויים שלהם להגיע להישגים (דווקא בגלל שהם אינם מגיעים מהתחום ויש להם מוטיביציה מאוד גדולה להוכיח לסביבה) הרבה יותר גדולים.
כמנהל אני אעדיף ברמה האישית כישלון מפואר מאשר התקדמות איטית (או עמידה במקום), כי אז לפחות אני יודע שהעובד והמנהל ניסו לתת את המקסימום האפשרי.
יתרה מכך אני יכול להעיד שלרוב אני באופן אישי שוכר אנשים ללא קשר לתחום המבוקש בחברה, וההצלחה שלהם לפחות אצלי בחברה היא גדולה. לפי דעתי זה בגלל המוטיביציה והמבט הרענן שהם מביאים לחברה שלנו.
אתה מציג פה כמה גישות לא מאוד טיפוסיות...

אולי זה גם משתנה לפי תחום...

אני יכול להעיד שרוב המנהלים המוערכים איפה שאני עובד, גדלו במקצוע (מתכנתים/ מדמ"ח/ מתכנתים, אפילו לא בוגרי הנדסת תעשיה). יש כמובן יוצאי דופן. אחד המנהלים הבכירים הגיע מרקע של שיווק ומכירות. אבל אלה היוצאים מהכלל.

חוץ מזה רוב המנהלים המוערכים אצלנו just get the job done . בשקט, ביעילות, ובלי דרמה. ה"כוכבים" למינהם נוטים להתרסק.

אין ספק שהגישה שלך יכולה להצמיח מנהלי פרויקטים, ומנהלי מוצר מוצלחים. ונטילת סיכונים באגרון זה עניין בריא באופן כללי. במידה הנכונה. מה שאתה מתאר לא נשמע במידה הנכונה.
 
אחד המנהלים הבכירים הגיע מרקע של שיווק ומכירות. אבל אלה היוצאים מהכלל.
מפתיע.
הגיוני שברמות הכי בכירות פחות חשובה ההבנה הטכנולוגית ויותר בכספים ושיווק ובכלל תפישה של התמונה הגדולה מבחינת הביזנס.
נדמה לי שבארה"ב זה אכן כך. ראה למשל כאן: https://brandongaille.com/fortune-100-ceo-statistics-and-demographics/. קרוב ל-40% מתחום הכספים הרחב וגם מבין השאר יש משפטי ואחרים.
 
מפתיע.
הגיוני שברמות הכי בכירות פחות חשובה ההבנה הטכנולוגית ויותר בכספים ושיווק ובכלל תפישה של התמונה הגדולה מבחינת הביזנס.
נדמה לי שבארה"ב זה אכן כך. ראה למשל כאן: https://brandongaille.com/fortune-100-ceo-statistics-and-demographics/. קרוב ל-40% מתחום הכספים הרחב וגם מבין השאר יש משפטי ואחרים.
חשבתי על הענף של המנהלים שלי...

באופן כללי, בחברה שאני עובד בה, יש לא מעט מנהלים, מרקע "עסקי". עולים לי בראש גם שני מנהלים מאוד בכירים, שסיימו תואר שני במדמ"ח, אבל בקושי התעסקו בתכנות.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
B האם לעשות הסבת מקצוע? התפתחות אישית 11
E הסבת מקצוע לפיתוח תוכנה בגיל מבוגר התפתחות אישית 49
S כדאיות\שיקולי מס ב"הסבת" הדירה הראשונה כדירה להשקעה נדל"ן 19
ש הסבת מדמ"ח דרך הפתוחה? התפתחות אישית 15
ל פתיחת עוסק פטור- האם לשלם לבעל מקצוע או לעשות הכל לבד? יזמות והגדלת הכנסות 20
M באיזה שלב כדאי לפנות לאנשי מקצוע (עו"ד, שמאי, מעצב פנים, קבלן שיפוצים) נדל"ן 9
T איך מוצאים מקצוע לחיים התפתחות אישית 19
מ לפתוח עסק? או ללמוד מקצוע ולפתוח עסק? התפתחות אישית 10
ל מחפש בעל מקצוע מתאים אוף טופיק 0
F לאן אפשר לפתח את מקצוע העו"ס כדי שיהיה כלכלי? התפתחות אישית 11
י תביעות קטנות-בעל מקצוע נעלם אוף טופיק 4
F מחפש איש מקצוע עם נסיון במסחר אוף טופיק 0
Tsachi01 מיואש כבר מכמות ההמלצות המזויפות שרצות ברשת על בעלי מקצוע אוף טופיק 21
ל פלטפורמה לבעלי מקצוע שמציעים שירותים שונים מכל העולם אוף טופיק 4
A מקצוע ייחודי לי שאוכל למנף התפתחות אישית 11
חושב בגדול בעל מקצוע חופשי - רכישת משרד? נדל"ן 7
E שוקל להחליף מקצוע מצלם לנדל"ן, אבל ההתלבטות קשה. מה אומרים? אוף טופיק 34
ygkeeper המלצה על איש מקצוע להחזר מס מיסים 19
ג מקצוע בתחום הטיפול(פיזי) אוף טופיק 2
לאץ' לטבול רגליים לפני שינוי מקצוע התפתחות אישית 24
ק מקצוע נוסף בגיל ארבעים התפתחות אישית 13
D בחירת דירה מקבלן - נעזרים באנשי מקצוע? נדל"ן 3
T איזה איש מקצוע יתאים? צרכנות פיננסית 4
מ פיתוח אישי בעזרת איש מקצוע? התפתחות אישית 20
Blue מחפש הכוונה - מקצוע בתחום הפיננסי התפתחות אישית 25
N מה דעתכם על מקצוע ראיית חשבון אוף טופיק 11
ל בדיקת אמינות של חברות ואנשי מקצוע באנגליה נדל"ן 2
ויטל שינוי מקצוע- מתקרב לגיל 30 התפתחות אישית 4
G התלבטות בנוגע לבחירת מקצוע התפתחות אישית 26
L מס ירושה - המלצה על איש מקצוע טוב שוק ההון 2
O בן 28 , צומת דרכים בחיי(מקצוע לחיים) התפתחות אישית 7
א בחירת מקצוע התפתחות אישית 33
W ללמוד מקצוע שמכניס טוב אבל לא אוהב? התפתחות אישית 24
O התייעצות עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטות פיננסיות משמעותיות? שוק ההון 11
מ מקצוע חדש...קבלו אותי- שוטף מדרגות... התפתחות אישית 29
ק לאיזה מקצוע/מסלול חיים לפנות? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 42
א בעל מקצוע בינוני התפתחות אישית 6
ה החלפת מקצוע יומני מסע אישיים 19
M שינוי מקצוע יומני מסע אישיים 93
A בחירת מקצוע עתידי- התלבטות קשה יומני מסע אישיים 17
ש בעלי מקצוע בזול מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 1

נושאים דומים

Back
למעלה