א. נכנס למיטב דש -> פניות הציבור -> מחלקה משפטית
ב. שולח מייל ומכתב כל גורם שיהיה מכותב גם דרך המייל (לא בנסתר את הנמענים, שכולם יראו שכולם מכותבים) שלך הרגיל וגם דרך שליחת טופס באתר שלהם. שולח אותו פעמיים מכל מקום.
ג. נושא = התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים + *****- ההייתם או חלמתי סיוט ?.
ד. חוזר על ב+ג אבל עכשיו לכל פקס שיש להם *****. שולח אותו פעמיים.
ה. כשיתקשרו עד סוף היום להתנצל, תבקש מהנציג את השם שלו ותגיד לו "השיחה מוקלטת, אני מבקש שאתה אישית תתקשר אליי מחר ותגיד לי מה קורה עם זה, לא אהייה אסקופה נדרסת. נא שים פתק על המקלדת שלך ומחר תתקשר אליי. לא, אני לא מוכן לחזור אליכם, נא לתת שירות."
ו. חוקים אלו נכתבו בדם לאחר שנים מול OT*, זה עובד.
סלח לי על המילטנטיות. בהצלחה!