• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

האם כדאי לנייד קה"ש וגמל IRA של אלדובי ז"ל למקום אחר עקב המיזוג עם הפניקס?

  • פותח הנושא פותח הנושא 1337justme
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

1337justme

משתמש בכיר
הצטרף ב
31/10/15
הודעות
2,538
דירוג
1,043
הבנתי מהחבר'ה כאן שנציגים של אקסלנס טוענים שרוצים רק לשמר את לקוחות הIRA הקיימים לאחר המיזוג עם אלדובי ולסגור הצטרפות לחדשים.
מכאן עולה חשש שאולי לא יחדשו עמלות מסחר אצל חברי הבורסה ו\או יעלו דמי ניהול אצל הלקוחות הקיימים.

האם לדעתכם כדאי כבר עכשיו להתחיל לברר ולהתמקח עם חברות אחרות לגביי IRA ואף לנייד בקבלת הצעה טובה או לחכות להודעה מהפניקס שתבהר את המצב? (אמרו לי שעד סוף החודש יתנו הסכמים חדשים, אך יש לי חשש שהם עלולים בפתאומיות גם לעלות עמלות וכו' ואולי אף ההסכמים יגיעו מאוחר בגלל איזה באג והם כבר יספיקו לעלות עמלות למשל)
 
נערך לאחרונה ב:
נראה לי מוקדם לדאוג מעליית עמלות / דמי ניהול.
אם יעלו את העמלות, אתה תראה את זה בקנייה הראשונה (או עוד לפני) וזה יעלה לך שקלים בודדים.
אם יעלו את דמי הניהול, אתה תראה את זה בחודש הראשון בו הם עלו וזה יעלה לך מאות בודדות.
אני אישית לא דואג.
מה שכן "מדאיג" אותי זה כמה לקוחות הIRA מהווים כאב ראש לחברות האלה - לא פלא שהם לא רוצים אותנו :)
 
נראה לי מוקדם לדאוג מעליית עמלות / דמי ניהול.
אם יעלו את העמלות, אתה תראה את זה בקנייה הראשונה (או עוד לפני) וזה יעלה לך שקלים בודדים.
אם יעלו את דמי הניהול, אתה תראה את זה בחודש הראשון בו הם עלו וזה יעלה לך מאות בודדות.
אני אישית לא דואג.
מה שכן "מדאיג" אותי זה כמה לקוחות הIRA מהווים כאב ראש לחברות האלה - לא פלא שהם לא רוצים אותנו :)
האמת שהם התחיבו לשמור על דמי הניהול, מה שלא מובן זה אם הם יחדשו את זה הטבות העמלות של הברוקר, כי אם לא, זה אומר שיתחלו לגבות דמי משמרת רבעוניים של לאומי במקביל לדמי הניהול של הפניקס..
אבל כן, גם זה יסתכם בכמה מאות לחודש המקרה הכי גרוע...השאלה תוך כמה זמן אפשר לסגור עם חברה אחרת ולהשלים ניוד אליה מהרגע שזה קורה.

לגביי ה'כאב ראש', משום מה לא כואב לי עליהם :)
 
לגביי ה'כאב ראש', משום מה לא כואב לי עליהם :)

לא כואב לי עליהם, כואב לי עלינו. הם לא נותנים שירות לקוחות. ואם בשביל כל החברות זה כאב ראש, אז בסוף לא יהיה למי לעבור שיהיה מעוניין בנו ולכן יתן שירות נורמלי.
 
האם לדעתכם כדאי כבר עכשיו להתחיל לברר ולהתמקח עם חברות אחרות לגביי IRA ואף לנייד בקבלת הצעה טובה
אם יש לך הצעות יותר טובות אני אשמח לשמוע

הבעיה העיקרית שלי שעברתי מעסיק ואולי הם לא יסכימו לפתוח לי קרן IRA חדשה או להפקיד לקודמת
כמובן שאין להם בכלל שירות ללקוחות טלפוני
IRA אצלהם זה רק במייל - ובמייל הם כבר יומיים לא עונים

הם לא נותנים שירות לקוחות. ואם בשביל כל החברות זה כאב ראש
מעניין אם הם מחויבים בחוק לIRA ואז עושים שביתה איטלקית
או פשוט זה תודעת שירות גרוע בלבד
 
מעניין אם הם מחויבים בחוק לIRA ואז עושים שביתה איטלקית
או פשוט זה תודעת שירות גרוע בלבד
אף חברה לא מחוייבת להציע ניהול אישי, ויש חברות שלא מציעות.
הם כן מחוייבים לעמוד בהתחייבויות של החברה שהם קנו, לכן מי שהיה לו ניהול אישי בהלמן בדמי ניהול מסויימים עם התחייבות לזמן מסויים צריך להמשיך לקבל את זה. אבל אחרי תום תקופת ההתחייבות הם יכולים להקפיץ את דמי הניהול למקסימום החוקי (2%? או שהורידו את זה? בכל מקרה הרבה)
 
השירות שלהם נוראי! אני לא רואה שיוכים מאז המעבר והם לא עונים במייל. פניתי למפקח על הביטוח, עברו 3 שבועות ולא חזרו אלי.
מישהו יודע מה תהליך המעבר לIRA אחר? האם עלי למכור הכל להמיר לשקלים ואחכ להמיר בצד השני שוב לדולרים?
 
השירות שלהם נוראי! אני לא רואה שיוכים מאז המעבר והם לא עונים במייל. פניתי למפקח על הביטוח, עברו 3 שבועות ולא חזרו אלי.
מישהו יודע מה תהליך המעבר לIRA אחר? האם עלי למכור הכל להמיר לשקלים ואחכ להמיר בצד השני שוב לדולרים?
לא. הניירות עוברים כמו שהם
 
עשית את התהליך? אשמח להכוונה, אני בדיוק מחליף עבודה.
זה לא שונה מניוד רגיל - אתה פונה לחברה שאליה אתה רוצה לעבור, סוגר איתם את התנאים, חותם להם, והם מושכים אותך אליהם. לפעמים מקבלים שיחת שימור מהחברה שאתה עוזב שמציעים לשפר לך את התנאים, אם אתה לא רוצה אז אתה אומר להם שלא וזהו.
 
עשית את התהליך? אשמח להכוונה, אני בדיוק מחליף עבודה.

מה שכתב @MarketTimer , פלוס שבשיחת השימור יכולים להגיד לך ״אבל תהיה חייב למכור את כל הניירות״, ואתה אומר להם שזה שקר. פלוס שיכול להיות שיהיה זמן ארוך יחסית עד שכל הניירות יעברו בסדר, ולכן תהיה מוגבל בפעולות. פלוס שיכול להיות שהברוקר המעביר ינסה לגבות עמלת העברה בלתי חוקית.
 
הIRA שווה התעסקות עדיין? כשיש את כל הקה"ש העוקבות מדד?
 
הם כן מחוייבים לעמוד בהתחייבויות של החברה שהם קנו, לכן מי שהיה לו ניהול אישי בהלמן בדמי ניהול מסויימים עם התחייבות לזמן מסויים צריך להמשיך לקבל את זה
יש פה קצת קאצ'

הם העבירו לי את הIRA שהיה לי וזה עובד מעולה
אבל אני עברתי מקום עבודה

ועקרונית (מה שקורה בפועל תמיד, חוקית לא חייב) אמור לפתוח קרן השתלמות חדשה בגלל זה
ואז הם לא מחוייבים לפתוח חדשה

אני יכול להשאיר את הצבריה אצלהם ולפתוח IRA חדשה במקום אחר אבל אז לא יהיה לי צבירה מספקת ועוד כאב ראש....
 
עוד שאלה חברים. אני מחליף עבודה וחושש שוב מההתעסקות של כסף שלא מופקד. יש לי יחסית הרבה בצבירה ואשמח לשמר אותו בIRA.
מה קורה אם אני רוצה להמשיך לנהל את הצבירה אבל להפקיד לקרן השתלמות/פנסיה אחרת? האם הפניקס יכולה לסגור לי את החשבון/להעלות את דמי הניהול?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
הIRA שווה התעסקות עדיין? כשיש את כל הקה"ש העוקבות מדד?
הכספים שיש לי בניהול האישי מושקעים בקרנות סל עולמיות (למשל VWRA London), בדמי ניהול נמוכים יחסית, שאין להם לדעתי מקבילה ישראלית. אשמח שיתקנו אותי כי תחום הניהול האישי סובל משרות גרוע במיוחד וחוסר תחרות.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
T בקשה להחזרי מס - האם כדאי עצמאית או דרך חברה? מיסים 6
A האם באמת כדאי להשקיע במדדים? שוק ההון 15
J שמירה להורשה של קופת גמל לפיצויים, האם כדאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
Y איך כדאי לנהוג בהנחה וזכיתי בדירה למשתכן וארצה למכור בהיבט של משכתנא נדל"ן 2
A כדאי לי לפרוש מוקדם? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 15
ב פנסיה וגמל: האם כדאי להשקיע עצמאית? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
I אילו ביטוחים כדאי שיהיה להורים פנסיונרים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
א האם כדאי לעבור למדמ"ח? התפתחות אישית 18
F איך כדאי להעריך את מחיר הדירה ב 2036 נדל"ן 32
ה יכול להיות שיש שלב בו כדאי למשוך את הפנסיה בגלל המס השולי בפרישה? מיסים 20
S האגודה לתרבות הדיור - כדאי להצטרף? אוף טופיק 7
N האם כדאי לפתוח קרן השתלמות לבת 75 שהיא עוסק מורשה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
Y לאיזה בנק כדאי ללכת לתיק השקעות מיועץ שוק ההון 17
A אחרי שהעיפו אותי מתואר - מה כדאי לי לעשות? התפתחות אישית 80
B עם מי כדאי להתייעץ בנוגע לירושה של קופת גמל? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
A כדאי לקנות קרן סל באירופה צוברת או מחלקת? שוק ההון 2
ה קרן השתלמות ראשונה איפה כדאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
T האם כדאי לקנות דירה או לגור בשכירות? התפתחות אישית 21
מ האם כדאי ללמוד על אופציות? שוק ההון 8
R האם כדאי לשדרג את הקטנוע? - קפיצה בעלויות הביטוח וההוצאה החד פעמית צרכנות פיננסית 41
E האם כדאי לעשות ביטוח אכ”ע פרטי צרכנות פיננסית 62
I כדאי לפתוח 3 קרנות כספיות? (בלוג: מרגע זה אתם טובים בכסף) דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 9
M האם כדאי לי להעביר את הנכסים שלי IBKR ברוקרים ופלטפורמות מסחר 8
B רוצה להתחיל להשקיע, איך כדאי לי? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
N COVER.CO.IL - האם כדאי לנסות אותם? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
ח העברת כספים מפנסיה מקיפה למשלימה - האם כדאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
א איזה כרטיס אשראי כדאי לי לבחור? צרכנות פיננסית 22
H אג'נדה וגלובלנט: האם כדאי ישירות מול גלובלנט פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
M איפה כדאי לשים חיסכון נזיל? שוק ההון 16
F משכנתא עצומה - דירה להשכרה. האם כדאי להחזיר את הקרן או להשאיר? נדל"ן 7
א האם כדאי להיכנס לעולם המשפט? אוף טופיק 42
ר מתקשה במציאת זוגיות רצינית עקב מצב כלכלי של הוריי, מה כדאי לעשות ? אוף טופיק 223
I דיון | כמה הון עצמי כדאי לשים נדל"ן 9
S כדאי לפתוח קרן השתלמות בתור עוסק זעיר? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 29
E האם כדאי לפתוח חשבון בנק ב US עבור השקעות נדלן והחזר מס נדל"ן 8
O הלוואה ללא ריבית האם כדאי גם אם אין צורך צרכנות פיננסית 8
JBUZZ השכונות החדשות של ישראל: איפה הכי כדאי לקנות דירה באזור המרכז נדל"ן 12
א משהו שמע על מקצוע בודק שכר מוסמך? האם כדאי להשקיע בו? התפתחות אישית 1
V בדיקת סקר רפואית - מתי כדאי? אוף טופיק 5
שם משתמש בעייתי האם באמת כדאי להעביר חשבון השקעות פרטי מהבית לבית השקעות חיצוני? צרכנות פיננסית 27
The Big Fundamental עצמאי ואזרח אמריקאי, ששוקל לעבור להיות שכיר משיקולי מיסוי - כדאי? מיסים 1
Y כדאי למכור מניות לפני הגדלת מס יסף? שוק ההון 8
E כדאי להמשיך את "מכבי סיעודי"? צרכנות פיננסית 14
R מרצה עצמאי - כיצד כדאי להתנהל יזמות והגדלת הכנסות 10
N התחתנו ואנחנו שוקלים למזג את תיקי ההשקעות שלנו, מה הדרך הכי טובה לעשות זאת? או שאולי לא כדאי?... שוק ההון 11
K אני משפר דיור. האם כדאי להשאיר את הדירה הנוכחית ולהעביר על שמה של הבת? נדל"ן 1
I האם כדאי למכור את החלק בדירה או לחכות שיסתיים הפינוי בינוי? נדל"ן 15
S האם כדאי לפתוח קרן השתלמות של 380 אל"ש לקנית דירה ראשונה או לקחת הלוואה/משכנתא פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 22
א האם כדאי \ אפשרי ללמוד לינוקס? התפתחות אישית 6
Y האם כדאי להישאר בחולון? נדל"ן 7

נושאים דומים

Back
למעלה