לא טענתי שהתחבצ צריכה להגיע לפתח הבית.. בטח שלא באזורים הכפריים. מספיק בכניסה / בכביש גישה ליישוב. מרחק של 2-3 קמ זה סביר בעיניי. אגב בערים הגדולות אני חושב שיש צפיפות יתר של תחנות אוטובוס. הישראלי לא אוהב ללכת.זה בדיוק מוכיח את הנקודה שאין סיבה שהתחב"צ תגיע לפתח הבית של כל אחד ואחד.
יכול להיות בחלק מהמקרים, בהרבה מקרים שאני ראיתי ורואה בשטח הם כן משתמשים בתחבצ.יש להם הסעות מסודרות ממקום הלינה למקום העבודה, וזה כמובן בהנחה שמקום הלינה שלהם הוא לא באותו ישוב שבו הם עובדים
הם ממש לא פרטיים.
כל קו של מוניות שירות עובר את אותם תהליכי רישוי (פחות או יותר) כמו קו אוטובוס ציבורי. אתה לא יכול להחליט להקים קו מונית שרות ככה סתם
זה שיש רישוי ורגולציה בתחום זה עניין אחד. נושא הדיון זה סבסוד. להבנתי הצרה בתחום לא כולם נכנסו לתכנית הסבסוד, בייחוד אלו שעדיין פועלים בשבת ולמעשה נותנים מענה איפה שהתחבורה הציבורית הקונבציונלית נכשלת