ערב טוב,
במהלך שנת עבודה 2019 כשכיר לא עבדתי מספר חודשים אחרונים ואני מעוניין לבצע חישוב מס מחדש עבור שנת 2019 כדי לקבל החזרים.
אינני זכאי לעשות את זה במערכת המקוונת מכוון שמדובר בהכנסות מעל התקרה הקבועה שם.
האם התהליך הוא למלא את הטופס 116 ולהגיש אותו בדואר?
ראיתי שגם אפשר לפנות דרך האתר אך לא ברור איזה מסמכים לצרף חוץ מהטופס 116.
נניח אני פונה דרך האתר, האם צריך להמשיך עם הטפסים למשרדים של רשות המסים או שבזה מסתיים התהליך?
תודה לעונים.
במהלך שנת עבודה 2019 כשכיר לא עבדתי מספר חודשים אחרונים ואני מעוניין לבצע חישוב מס מחדש עבור שנת 2019 כדי לקבל החזרים.
אינני זכאי לעשות את זה במערכת המקוונת מכוון שמדובר בהכנסות מעל התקרה הקבועה שם.
האם התהליך הוא למלא את הטופס 116 ולהגיש אותו בדואר?
ראיתי שגם אפשר לפנות דרך האתר אך לא ברור איזה מסמכים לצרף חוץ מהטופס 116.
נניח אני פונה דרך האתר, האם צריך להמשיך עם הטפסים למשרדים של רשות המסים או שבזה מסתיים התהליך?
תודה לעונים.