unrealx
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 13/9/18
- הודעות
- 1,010
- דירוג
- 594
**מדובר על טופס 116**
1. מתי צריך לעשות תיאום מס, לפני או אחרי שאני מקבל את המשכורת מהעבודה השנייה?
2. מה אני צריך לכתוב בדיוק בפירוט הכנסות, איך אני יכול לדעת כמה מס נוכה עד ליום זה? מה אם אני טועה במספר ?
3. האם צריך לכתוב שם בפירוט הכנסות גם את המעביד השני למרות שעדיין לא התחלתי לעבוד שם? (עתיד לעבוד שם כעצמאי בנוסף להיותי שכיר)
1. מתי צריך לעשות תיאום מס, לפני או אחרי שאני מקבל את המשכורת מהעבודה השנייה?
2. מה אני צריך לכתוב בדיוק בפירוט הכנסות, איך אני יכול לדעת כמה מס נוכה עד ליום זה? מה אם אני טועה במספר ?
3. האם צריך לכתוב שם בפירוט הכנסות גם את המעביד השני למרות שעדיין לא התחלתי לעבוד שם? (עתיד לעבוד שם כעצמאי בנוסף להיותי שכיר)