מוציא מהבוידם ומנער את האבק משרשור ענתיק...
אז כך, אימי נכנסה לאישפוז ועכשיו, לאחר שבועיים עברה למחלקה שיקומית בבית החולים.
מצאנו, אני ואחותי, מטפלת סיעודית 24/7 והוצאתי עבורה [על שמי] כרטיס נטען להוצאות שלה ורכישת מוצרים עבור אימי בסופר.
הטענה ראשונים בש"ח בדוארע ישראל.
עכשיו אני רוצה להטעין את הכרטיס ע"י העברה בנקאית באינטרנט מחשבון הבנק שלי לכרטיס כפי שרשום באתר שלהם [בנק הדואר + מאסטרכרקד].
אבל לא מצליח לזהות את מספר החשבון שאליו אני אמור להעביר את הזוזים.
יש מספר ארוך בחלק התחתון ביותר של הכרטיס ואני מניח שזה מספר החשבון הווירטורלי שלי בבנק הדואר.
צילצלתי 3 פעמים למספר התמיכה, 3 פעמים לחצתי על התפריט לעברית.
שוב ושוב אני מקבל מענה באנגלית. אין לי בעייה עם אנגלית, זו כמו שפת אם שנייה שלי אבל המענה באנגלית הוא ממש לדיבילים.
שואלים אותך ב slow motion שאלות כמו לילד מפגר.
התעקשתי על מענה בעברית והופה - עלה לי מתורגמן ממוחשב [צריך להגיד ולהודות שהיה מדוייק להפליא, הבין הכול וטוב יותר אלפי מונים מגוגל טרנסלטור, משהו כמו סירי עם בינה מלאכותית], אבל בסופו של דבר, לא קיבלתי תשובה והיא -היכן מספר החשבון שאליו אני אמור להעביר ולהטעין את הכרטיס.
חבל שלא הקלטתי את השיחה, הייתם מתגלגלם מצחוק...
האם יש לכם חוויה טובה יותר עם כרטיס נטען מחברה אחרת?
תודה לעונים.