האם יש דרך לתרום כסף בלי לתת כרטיס אשראי? הייתי מעוניינת לתרום לעמותות מדי פעם בסכום ובתזמון שמתאימים לי ובלי שינסו לחלץ ממני הוראת קבע ברגשי/ סמי-איומים (כמו שקרה פעם לאמא שלי).
זה כבר תלוי בעמותה ובשיטת גיוס התרומות שלה. יש עמותות שלא פונות באופן יזום לתורמים שמבקשים זאת ויש כאלה שפחות מכבדות את זה. צריך פשוט למצוא את זאת/אלה שהכי מתאימות לך.