• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

הסיפור שלי - מכירות באמזון

  • פותח הנושא AF1k
  • פורסם בתאריך
אני מאמין שהעסק שלי משתלב מצוין עם פילוסופיית ההשקעות של הסולידית. במקום להיות שכיר בעסק ולהרוויח עבור מישהו אחר, עדיף להיות "קפיטליסט" ולהיות חלק מהבעלים של אמצעי הייצור ובכך להיות שותף ברווחים.

אם המוצר שלי לא טוב, לא משנה אילו שיטות שיווק ומחירים נמוכים אני אציע, אנשים לא יקנו ממני. כלומר גם אני כמו כל עסק אחר צריך להציע מוצר טוב שמעניק ערך ללקוחות שלו, על מנת שאותם לקוחות יביעו בי אמון באמצעות הכסף שהם עבדו קשה בשבילו. בכך גם אני מרוויח ממכירת המוצר, וגם הלקוח מרוויח מהקנייה שלו. מוצרי צריכה לא הולכים להיעלם מהעולם, כי אנשים תמיד יצטרכו משהו. לא משנה אם מדובר במוצרי אלקטרוניקה חדשניים, או טיטולים לתינוק. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת ניתן לייצר את אותם מוצרים בעלויות נמוכות יותר, למכור במחירים נמוכים יותר, ולקבל מוצר טוב יותר.

אף אחד לא אמר שאתה צריך למכור מוצרים מסוג מסוים. אתה יכול לפתח מוצר בעצמך, או למצוא מוצר שמתאים לדרך החיים שלך, ולמכור אותו. אם מדאיג אותך הנושא של הסביבה, אז אתה יכול למכור מוצר שהוא מתכלה, מוצר ידידותי לסביבה, מוצר אפילו שקשור לתחום המחזור והקיימות. יש המון קטגוריות וסוגים של מוצרים שאפשר למכור אותם.
 
@AF1k תודה על השיתוף, מרתק ללמוד על התהליך מבפנים למי שמשמשת רק כלקוחה של אמאזון. בעיקר אני מתפעלת מכמות התשתיות שאפשר להשתמש בהן, כמו מערכת שמקשרת בין מוכרים לבין בלוגרים. זו מערכת אקולוגית הרבה יותר מתוחכמת ממה שידעתי.
 
היופי בתחום הזה שכל יום לומדים משהו חדש :) יש אינספור מערכות, חברות, מתווכים, סוכנים ועוד אנשי מקצוע בתחום של E-commerce בכלל, ואמזון בפרט. היום אפשר לעשות הכל עם לפטופ וחיבור לאינטרנט, וזוהי בהחלט תקופה מרתקת לחיות בה.
 
@AF1k , תודה על הזמן והאינפוט הרב בפירוט פה על גבי הפורום, פתחת לי ולאישתי צוהר קטן וכבר הקשבנו לפודקאסטים המומלצים והתחלנו לעשות את ה Market Research שלנו.

המון בהצלחה לך, מחכה לעדכון הבא.
 
@AF1k קבל שנקל שלי על אופן החישוב..
כפי שאתם רואים התשואה כעת לא מזהירה
* 4% לחודש זה תשואה מזהירה מאוד... כמה חודשים אתה כבר עובד על זה?
* לפי חישוב שלי יצא 3.5% כי עוד לפני שראית שקל הוצאת מהכיס סכום השקעה של 8,286$, תתיחס גם לעלות הפרסום כחלק מההשקעה.
* עלות הפרסום PPC היא חודשית קבועה או שתוותר עליה בחודש השני / לאחר זמן? כי הפחתה של העלות ההיא תקפיץ לך את התשואה משמעותית.
* בחודש השני זה יהיה בכל מקרה רק 750$ כי אתה לא הולך לחלק כל חודש לבלוגרים.
* לגבי החלוקה לבלוגרים התחשבת רק בעלויות אמזון ולא עלות המוצר עצמו שזה 361$ ומכניס אותך לתשואה שלילית בחודש הראשון.
 
@מתכנת 4% זה תשואה יחסית נמוכה למכירות באמזון, לרוב זה נע בין 20%-50%. מחיפוש אחר מוצר עד שהמוצר הגיע לאמזון לקח בערך 4 חודשים.
*צודק, באקסל שלי לא מופיעות ספרות אחרי הנקודה. החישוב הוא רווח גולמי חלקי סך תקציב דולרי.
*כרגע אני מתייחס לעלות הפרסום כתחזית לצורך תכנון התקציב. בפועל ההוצאה תהיה פחות מ-25$ ליום, מה שכן גם מאותו פרסום ממומן יגיעו מכירות כך שלאחר אופטימזציה של הקמפיינים אני אמור להרוויח יותר מהמכירות ממה שאני מוציא על פרסום. והעלות היא קבועה, הפרסום ירוץ כל הזמן, אולי בעתיד אקטין את התקציב היומי.
*נכון, בגלל זה אמרתי שהתשואות יגדלו בהזמנה הבאה, וגם בחודש הבא.
*עלות המוצר נכנסת בעלות המכר, ובנוסף יש גם את העמלות של אמזון. כלומר יש התחשבות כבר בעלות המוצר, אבל מתווספות עמלות נוספות של אמזון פר יחידה, כך שאין צורך להכניס את עלות המוצר פעמייים. אתה פשוט לא מרוויח על המוצר, ובנוסף משלם עמלה לאמזון.
 
  • אהבתי
Reactions: Roi
בדיוק קראתי את הכתבה.
נכון, יש תחרות לא קלה, יש הרבה מקומות שאפשר לטעות, אבל אם שמים לב ועובדים לאט כמו שצריך, במיוחד עם התמיכה והסיוע שיש היום (אינספור קבוצות פייסבוק חינמיות שאפשר לשאול שאלות על כל שלב בתהליך) הסיכונים מצטמצמים.

האנשים שראיינו בכתבה שמספרים על הטעויות שהם עשו, הם טעויות שאפשר בקלות להימנע מהם. אני לא חושב שצריך לפחד ממה שכתוב שם. אחד פעל בניגוד לכללים של אמזון, אחת ש"נאלצה" לעגל פינות בעבודה מול ספקים, מצבים של סחיטה רגשית מול הספק...נו באמת.
אין מה לעשות, אמזון הוא בעל הבית וצריך לכבד את כללי המשחק שהוא קובע. לא הייתי עושה שום דבר בשביל אף אחד, שיכול לסכן את המוניטין ואת העסק שלי באמזון. וכל ההתנהלות מול הספק מתנהלת בצורה הכי מקצועית, עם חוזה עבודה כתוב, ואליבאבא ערבים לכסף שלי (יש מערכת תשלומים שלהם). אין כזה דבר שהספק עכשיו משנה את התנאים, ודורש עוד כסף, ובבקשה תעבירו עוד היום. בחוזה כתוב בדיוק מתי הוא מקבל את הכסף. לא הגיע המועד, בעיה שלו. הספק עושה בעיות בהמשך הדרך, עוברים ספק.
 
עדכון לסופ"ש:
יום רביעי כבר קיבלתי 15 ביקורות בעמוד המכירה של המוצר שלי באמזון, והחלטתי להתחיל בפרסום ממומן (Pay Per Click). בסך הכל חילקתי 50 מוצרים לביקורות, ושאר הביקורות במשך השבוע יצוצו (לכל בלוגר שעושה ביקורת יש טווח זמן שונה שהוא מגדיר). אז מה זה PPC?

כאשר לקוח מגיע לאמזון, הוא מקליד מילות מפתח מסוימות בחיפוש. נניח שאני מחפש מגן מסך לפלאפון, מילת המפתח העיקרית שלי תהיה Screen Protector. לפי מילת המפתח שלי אמזון מציגים בתוצאות החיפוש מוצרים שיכולים להתאים לי. הרעיון בPPC שאתה משלם לאמזון על מנת שתמקם את המוצר שלך במילות מפתח מסוימות. אמזון אחראים רק להציג את המוצר שלך בעמודים הראשונים (המיקום בהתאם למחיר שהצעת), ואתה משלם רק במידה ומישהו לוחץ על המוצר שלך (ומכאן השם Pay Per Click). השלב ההתחלתי הוא למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר למוצר שלך, אם נמשיך עם מגן המסך מילת המפתח העיקרית תהיה Screen Protector. את מילות המפתח נשלב בדף המכירה של המוצר באמזון.

כאשר אנחנו יוצרים קמפיין חדש, אנחנו צריכים לבחור את התקציב היומי שאותו אנחנו מוכנים לשלם, במקרה שלי 25$. זה לא בהכרח הסכום שנשלם, זה אומר הסכום המקסימלי שכאשר אנחנו נגיע אליו, אמזון יפסיקו להציג את המוצר. לאחר מכן צריך לבחור האם רוצים קמפיין אוטומטי, או קמפיין ידני. בקמפיין אוטומטי אמזון מוצאים את מילות המפתח המתאימות ביותר למוצר שלך, ובקמפיין ידני אתה בוחר את מילות המפתח. ישנם הרבה כלים למצוא מילות מפתח כאשר העיקרי ביניהם הוא Google Keyword Planner (כלי חינמי) אשר מאפשר לך למצוא רעיונות למילות מפתח לפי מילה עיקרית שאתה מגדיר, או למצוא מילות מפתח לפי אתר אינטרנט/קישור מסוים (נניח מוצר מתחרה). בנוסף הכלי הזה מאפשר להציג את כמות החיפושים, ומכאן ניתן לדעת אילו מילים יותר טובות ואילו פחות.

לאחר שהגדרנו את התקציב, אנחנו מגדירים את המחיר שאנחנו מוכנים להציע עבור מילת מפתח מסוימת (BID). המחיר הוא לא בהכרח המחיר שנשלם, אלא המחיר שאנחנו מוכנים לשלם. ככל שהמחיר גבוה יותר, כך המודעה שלנו תוצג במיקום טוב יותר באמזון. ככל שמילת המפתח פופולרית יותר, כך המחיר של המקום הראשון יהיה גבוה יותר. למשל Screen Protector יכול להיות 1$ מחיר לקליק. אני יכול להציע 0.75$ ואני יכול להציע גם 1.5$, תלוי בתקציב שלי וכמה גבוה אני רוצה להיות ממוקם. בנוסף ישנם מילים פחות פופלריות, שהמחיר שלהם יהיה נמוך יותר. למשל Strong Screen Protector.

אנחנו לא יודעים אילו מילים הכי טובות, הכי ממירות (לקוח שלוחץ עליהם גם קונה). לכן בהתחלה אני מריץ 2 קמפיינים- אחד אוטומטי (אמזון בוחר עבורי את מילות המפתח המתאימות ביותר), ואחד ידני שאת מילות המפתח אני מוצא מעמוד מכירה מתחרה באמצעות הכלי של גוגל. אני מגדיר תקציב יומי, ומחיר למילת מפתח, ונותן לקמפיין לרוץ למשך שבוע. לאחר שבוע אמזון מציגים נתונים על כמה שילמתי, כמה מכירות היו לי מתוך זה, כמה פעמים מילת המפתח הוצגה, כמה פעמים הקליקו עליה, ועוד מידע נוסף. לאחר מכן אני יכול להשתמש במידע הזה על מנת להעיף את מילות המפתח שמופיעות מעט, ואת מילות המפתח שלא מקליקים עליהם. במידה ואני רואה שיש מילות מפתח שמקליקים עליהם אבל לא מופיעות מספיק, אני יכול להגדיל את המחיר שאני מוכן להציע על אותה מילת מפתח.

זה בגדול הרעיון, את הקמפיין הפעלתי ביום רביעי והיו לי כבר 3 מכירות. ניתן לכדור להתגלגל, ונבדוק יום רביעי הבא את הנתונים :)
 
המנגנון של תשלום כדי שאמזון יציגו משפיע בכל שיטות החיפוש? כשאני מחפשת מוצר באמאזון אני יכולה לבחור הצגה לפי רלונטיות, פופולריות, מחיר, ואולי עוד משהו. מי שלא משלם לא יוצג באף אחת מהשיטות?
 
שכחתי לציין, שיש מה שנקרא מכירות אורגניות"ומכירות ממומנות.
אם המוצר שלי הוא מגן לטלפון, כאשר אני אחפש באמזון "מגן לטלפון" המוצר שלי יופיע שם כנראה בוודאות. השאלה איפה. ככל שדירוג הBSR שלי (שכתבתי עליו לפני) גבוה יותר, כך אני אופיע במקום גבוה יותר (בדפים הראשונים או בדף הראשון אפילו). זה מה שנקרא מכירות אורגניות. לקוח מחפש מוצר, מגיע למוצר שלי, וקונה. אני לא צריך לשלם על כך. השאלה המתבקשת היא איך אמזון יודעת באילו מילות מפתח להציג אותי? כאן נכנס ה-PPC.

נניח שבחרתי בקמפיין אוטומטי, ואמזון בחר לי את מילות המפתח: מגן לטלפון, מגן חזק לטלפון, מגן שקוף לטלפון, מגן, מגן מסך. אמזון מציגים את המוצר שלי במילות המפתח הללו בהתאם לתקציב ולמחיר שהצעתי לכל מילה, נניח שהגעתי לדף הראשון. אני מסתכל לאחר שבוע, ורואה שברוב המילים היו הרבה "הופעות" ומעט קליקים, אבל במילה "מגן שקוף לטלפון" יש הרבה קליקים מתוך ההופעות. כאשר לקוח נכנס למוצר שלי לאחר שחיפש את המילה "מגן שקוף לטלפון" וקונה, אמזון יודעים לדרג אותי עבור מילת המפתח הזאת. ככל שיותר לקוחות ייקנו את המוצר שלי לאחר שחיפשו את מילת המפתח הזו, אמזון הולכים לדרג את המוצר שלי גבוה יותר באותה מילת מפתח.

כך של-PPC יש בעצם 2 מטרות: המטרה הראשונה היא לגרום למוצר שלי להופיע בעמודים הראשונים ובכך לייצר מכירות עבורי, והמטרה השניה היא שאמזון יוכלו לדרג אותי באופן טבעי למילות מפתח שרלוונטיות למוצר שלי. כאשר הרעיון הוא שלאחר תקופה מסוימת אני אוכל להקטין את תקציב הפרסום הממומן שלי, ואהיה מדורג בצורה אורגנית באמזון.

מקווה שהסברתי את עצמי, אם יש משהו לא מובן אשמח להבהיר. שבת שלום.
 
למה לא למכור באיביי את כול הזבל שיש לנו?
לדעתי הסוביקטיבית לחלוטין אין לסוחר הישראלי המצוי צ׳אנס בזירת המסחר מול הסינים שעל כול מוצר מגייסים צבא. מה שכן, לישראלים יש יתרון בזירת אמזון בפריטי ג׳ודאיקה ומטבעות ומדליות (זהב, כסף נחושת) ישראליות שמיועדת ליהדות ארה״ב.
מכיר מספר אנשים שחשבו שהם ׳גאונים׳ ויוכלו להכות את השוק באמזון, אחרי שנה עם הפסד של אלפי שקלים קיפלו את הזנב ומכרו זבל באיביי ברווח נאה.
 
למה לא למכור באיביי את כול הזבל שיש לנו?
לדעתי הסוביקטיבית לחלוטין אין לסוחר הישראלי המצוי צ׳אנס בזירת המסחר מול הסינים שעל כול מוצר מגייסים צבא. מה שכן, לישראלים יש יתרון בזירת אמזון בפריטי ג׳ודאיקה ומטבעות ומדליות (זהב, כסף נחושת) ישראליות שמיועדת ליהדות ארה״ב.
מכיר מספר אנשים שחשבו שהם ׳גאונים׳ ויוכלו להכות את השוק באמזון, אחרי שנה עם הפסד של אלפי שקלים קיפלו את הזנב ומכרו זבל באיביי ברווח נאה.

[נערך. נא מתן את ניסוחך בבואך בדברים עם בני אנוש. -דורין]

@AF1k - דיברת פה על PPC באמאזון.

[כנ"ל -דורין]

אבל הכסף הגדול הוא בPPC מחוץ לאמאזון (אבל צריך לדעת מה עושים), תן לפייסבוק צ'אנס (לדוגמה להכין סרטון יפה על המוצר עם לינק אפיליאט של אמאזון למוצר שלך). זה מה שעבד לי הכי טוב בכל אופן (בלי קשר לאמאזון).

בגדול הגישה הנכונה היא: אתה צריך לנסות כל מקור טראפיק אפשרי. ולדבוק לאיפה שה-ROI עומד במטרות שלך.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
@yossik מכירה באיביי של מוצרים שיש לנו בבית ואנחנו כבר לא צריכים זו דרך מצוינת להרוויח כסף, והרבה אנשים עושים את זה. אבל בסופו של דבר הדברים נגמרים, ואי אפשר להרוויח מזה יותר מדי. הרעיון הוא לא להמציא את הגלגל, ולא לשבור את השוק. הרעיון הוא למצוא מוצר שכבר נמכר באמזון בכמות גבוהה, שאין בו תחרות גבוהה, ושאתה יכול להוסיף משהו למוצר כדי לבדל את עצמך. מספיק להסתכל על הביקורות של המוצר ולראות מה הפריע ללקוחות, לשפר את המוצר שלך ולהפוך אותו ליותר טוב מהמוצר של המתחרים, ולמכור אותו באותו שוק. המטרה היא לא ליצור מלחמת מחירים, וזה לא משחק סכום-אפס. מספיק שאתה נכנס לאותו נתח שוק של אנשים שמוכרים אותו דבר כמוך, נכון לא יהיו לך 100% מכירות, אבל אם הם מוכרים 1000 מוצרים בחודש, מספיק לך ליהנות מ300 מוצרים בחודש בשביל להרוויח סכום כסף משמעותי.

@brest לא אמרתי שזו הדרך היחידה, וגם לא אמרתי שזו הדרך הכי טובה. אני כרגע לפחות בהתחלה משקיע את כל תקציב הפרסום שלי רק ב-PPC באמזון כיוון שהלקוחות שם הרבה יותר מוכנים לקנייה מאשר לקוחות בפייסבוק גוגל וכ'. כאשר המוצר שלי מופיע באמזון בחיפוש של לקוח, אני יודע שהלקוח מחפש מוצר לקנות. כאשר המוצר שלי מופיע בפייסבוק בפיד של אותו לקוח, הוא לא בהכרח רוצה לקנות. גם אם זה בגוגל, יכול להיות הוא סתם מחפש מידע ומתעניין. הסיכוי שהלקוח ילחץ על המוצר שלי באמזון ויקנה הרבה יותר גבוה באמזון.
 
@brest ,
אני מודה ומתוודה שאכן אין לי נסיון מסחר באמזון. אני רק קונה ספר או שניים ואולי עוד איזה גיזמו (גאד'ט) בשנה.
עשיתי טעות של ניובי כי הגבתי בתחום שאני לא מכיר או שחשבתי שאני מבין. עשיתי שעורי בית לתוך הלילה ועכשיו מבין יותר.
בכול אופן התגובה האישית שלך לא הייתה פרופר. מטרת הפורום זה ללמוד וללמד.
בכול אופן חוזר על מה שכתבתי שאני מכיר אישית אנשים שנכנסו לזירה הזו עם ידע מינימאלי, השקיעו כספים, מלאו מחסנים ונאלצו למכור במחיר הפסד.
@AF1k , תודה על ההסבר.
 
לא חושב שאמרתי משהו נורא. קראתי את ה"דעה" שלו ובסה"כ כתבתי שדעתו לא מעניינת. ומטעה. מכיוון שאין קשר למיקום (אלא אם כן אתה בצפון קוריאה)
כמו שהדעה שלי בהרבה נושאים גם לא מעניינת. ומטעה (במידה ואני אתעקש להביע דעה בנושא שאני לא ממש מבין בו)

@yossik לא הייתה כוונה לפגוע כמובן.

ואגב, למלא מחסן לפני שאתה בכלל בטוח שאתה יכול למכור 100 יחידות של המוצר שלך? אין פלא שהם יצאו בהפסד גדול.
קודם כל צריך לוודא שאתה יודע מה אתה עושה. שיש לך "נוסחה" למכור. גם אם זה אומר למכור בלי לעשות רווח או אפילו למכור במחירי הפסד. אחר כך מתקדמים... אבל אני מניח שזה מה שמלמדים אנשים בקורסים. בכלל, מאוד לא מומלץ "ללמוד" משום קורס. כי אם אתה יודע מה שכולם יודעים.. אתה תקבל את אותן תוצאות כמו כולם.

Those who can't do, teach.
 
שלום לכולם, עבר קצת זמן מאז העדכון האחרון שלי.

סיימתי חלוקה של 50 יחידות לצורך ביקורות, בסך הכל עלות החלוקה הייתה 250$ (בנוסף כמובן לעלויות המוצר). לאחר החלוקה התחלתי בקמפיין פרסום ממומן והמכירות זרמו בקצב של 2-3 מכירות ביום. את מילות המפתח "שלפתי" מדף מכירה של המתחרים שלי על ידי הכלי Google Keyword Planner. נתתי לקמפיין לרוץ שבוע, ולאחר מכן ניתחתי את התוצאות.
אחרי שקיבלתי את התוצאות לקחתי רק את מילות המפתח שהמירו (שאנשים לחצו עליהם, לא בהכרח קנו) ויצרתי קמפיין נוסף והרצתי אותו למשך שבוע. בנוסף שמתי לב שלרוב המתחרים שלי יש כמות גדולה של ביקורות (300-1000) ולכן החלטתי לעשות חלוקה נוספת של עוד 50 יחידות. לצערי לא חשבתי לעומק וחילקתי את המוצרים ביום אחד, לרוב מה שעושים זה חלוקה של 5-10 יחידות כל יום עד שנגמר המלאי לחלוקה, על מנת ליצור זרם קבוע של מכירות שמעלות את דירוג ה-BSR של המוצר שלי, ובכך תורמות למוצר שלי להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

כרגע אני לקראת סוף החלוקה השניה, הקמפיין השני הסתיים ולקחתי את המילות מפתח שהמירו, ויצרתי קמפיין חדש רק במקום BROAD הפכתי לEXACT. שאתם בוחרים מילות מפתח לקמפיין שלכם אתם יכולים להגדיר האם המילה תהיה BROAD PHRASE EXACT.
ההגדרה BROAD אומרת שאמזון יכולים להציג את המוצר שלכם גם במילות מפתח דומות, כלומר אם המילה שלכם היא "דארת ויידר" אז אמזון יציגו את המוצר שלכם גם למילים: מלחמת הכוכבים, ג'דיי וכ'. ההגדרה PHRASE אומרת שהמוצר שלכם יוצג רק במילת המפתח, אבל אפשר להוסיף מילים לפני/אחרי. כלומר המוצר יוצג למילים: בובת דארת ויידר, דארת ויידר מתנפח וכ'. ההגדרה EXACT אומרת שרק מילת המפתח המדויקת תקשר למוצר שלכם, כלומר רק מי שמחפש בדיוק את המילה "דארת ויידר" יגיע למוצר שלכם.
שמתי לב שיש לי הרבה מאוד קליקים, אבל מעט מכירות יחסית, ולמרות שאני עדיין רווחי כמעט כל הרווח מהמוצר נבלע בעלות הקליקים. ולכן החלטתי לשנות מBROAD לEXACT על מנת שרק מי שמחפש בדיוק את המוצר שלי יגיע לדף המכירה. נחכה שבוע, ונראה מה יצא מזה :)

בסך הכל כרגע אני עומד על 3-6 מכירות ביום, ברווח של 1$ ליחידה, מדי כמה ימים אני מעלה את המחיר עד למחיר היעד שלי. נראה מתי המכירות יתחילו לרדת, ושם נעצור בינתיים.
 
@AF1k מה קורה? יש דו"ח מצ"ב ?
אשמח לשיתוף במידה ויש התקדמות .
 
שלום לכולם, אז המוצר הראשון שלי לא צלח כפי שחשבתי :)
מחיר היעד שלי היה 20$, אבל גיליתי שכאשר אני נמצא במחיר של 15$ עם פרסום ממומן אני מקבל בין מכירה לשתיים ביום, והרווח מהמכירות לא מצליח לכסות אפילו את הוצאות תקציב הפרסום. לכן החלטתי להוריד את המחיר ל13$ ושם גיליתי שהמוצר נמכר בין 4-6 מוצרים ביום, מכסה את הוצאות הפרסום, ואפילו מרוויח. הבעיה היא שבמחיר הזה אני מרוויח פר מכירה (כלומר הסכום שאני מקבל אחרי עמלות אמזון גבוה יותר מעלות הפרסום) אבל בסך הכל אני עדיין מפסיד (עדיין לא מכסה את סך עלויות המוצר).
הבעיה שהייתה לי שהמוצר שאותו בחרתי הוא מוצר בשולי רווח נמוכים (לא שיערתי נכונה את העלות הכוללת של המוצר) וגם הוא בנישה תחרותית מאוד (במקומות הראשונים בין 1000 ל-800 ביקורות). אני יכול להתחרות בהם עם חלוקת מוצרים מאוד מסיבית ולהגיע ל-400 ביקורות, אבל זה יגרור הוצאות גדולות יותר ממה שאני מפסיד כרגע. כרגע המוצר שלי הוא עם 110 ביקורות (הרוב מתוכם בחלוקה לבלוגרים), נמכר בין 4-6 מוצרים ביום, וכמעט מכסה את ההשקעה שלו. ההפסד שלי יחסית קטן, ונובע מבחירה לא נכונה של המוצר. מה שכן למדתי המון מהמוצר הראשון ואני יודע הרבה יותר טוב כיצד לבחור את המוצר הבא, ומה שכן גם ההפסד לא משמעותי- הכסף שמראש השקעתי במוצר הוא סכום שיכולתי להרשות לעצמי להפסיד, ואת רובו הצלחתי להחזיר.

צריך לזכור שהמוצר הראשון לא נועד להרוויח, לרוב מרוויחים רק מהמוצר השני או לפחות מהמשלוח השני של אותו מוצר (במידה והולך טוב). אמזון זה עסק לכל דבר, ויש להם פלטפורמה מצוינת שעובדת (עובדה שהמוצר שלי נמכר בקצב טוב), פשוט צריך לדאוג שיהיה מוצר עם שולי רווח מספקים.
 
@AF1k מצטער לשמוע, כל הכבוד ותמשיך לעדכן זה מאוד מעניין
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א קרן כספית, מה הסיפור של זה שוק ההון 6
S הסיפור של מעמד הביניים עם הנדל"ן נדל"ן 30
maverick אילון מאסק וטוויטר - מה הסיפור בעצם? שוק ההון 150
ש הסיפור של שביל יומני מסע אישיים 10
dorian סולידים ובני/בנות זוג - הסיפור שלכם אוף טופיק 4
Omri. מה הסיפור של קל גמל? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 45
בעז לויתן דיור מוגן באנגליה - מה הסיפור? אנא עזרתכם נדל"ן 33
M החלום והדילמות - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 97
ש מנסה להבין מה הסיפור של תשואות האגחים האמריקאיים שוק ההון 3
פ מכירה או שכירת דירה - הסיפור שלי נדל"ן 13
מ עובד הייטק - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 78
M הסיפור של רובוט השקעות או RoboAdvisors שוק ההון 14
M אז מה הסיפור של קרן החירום שוק ההון 14
י נופל וקם - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 6
Koby Paris הסיפור של הישראלי בפריז יומני מסע אישיים 84
צ הסיפור שלי/שלנו יומני מסע אישיים 14
A מכירת ESPP ללא מידע על סכום מכירות מיסים 5
AlexNOSAM רוצה ללמוד פרסום, מכירות ו/או שיווק התפתחות אישית 0
F מכירות בהייטק התפתחות אישית 2
U ימי מכירות רכב אוף טופיק 0
ס מיסוי על מכירות של מוצרים דיגטיליים באינטרנט מיסים 1
ס מיסוי על מכירות של מוצרים דיגטיליים באינטרנט מיסים 0
A איך נראת מחלקת מכירות בהייטק אוף טופיק 0
A מכירות בהייטק התפתחות אישית 7
F דוח מס שנתי מקוון - הגשה ללא מכירות מיסים 1
c881 כשנציג מכירות אומר לך "אולי לא מגיע לך"... פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
F עולמות הפיתוח העסקי/מכירות/שיווק/ בהייטק- חייב עזרה מהייטקיסטים. התפתחות אישית 9
1337justme משמעות של מחזור מכירות מני"ע בדוח השנתי מיסים 8
S מחזור מכירות מעל 2.5 מיליון ש"ח בשנה מיסים 15
A שאלה לגבי נספח 1322 כאשר אין מכירות בשנת המס מיסים 6
Lemonade כמה שאלות בנושא עבודה בהייטק מכירות התפתחות אישית 1
ג עזרה - נתונים על מכירות בקרנות אמריקאיות שוק ההון 0
DiverGirl מתי מכירות באי ביי חייבות במס? אוף טופיק 8
מ Rant קטן על מכירות ומיקוחים אוף טופיק 29
amit איך אתם מתמודדים עם אנשי מכירות? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 83
V קניה באמזון ומיסים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 4
פסיוני קריסה של 'חברת השקעות באמזון'- השקעות אלטרנטיביות 23
ש איך משלמים בפייפאל באמזון? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
N המלצות על רכישת מוצרי צריכה בסיסיים באמזון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 93

נושאים דומים

Back
למעלה