אני הגזבר של ועד הבית בבניין שלנו מאז ספטמבר 2019. הוועד הקודם ביקשה שנפתח חשבון חדש כי החשבון שהיא ניהלה עבור הוועד היה בעבר הרחוק פרטי שלה והיא לא רצתה להעביר אותו לנו. אחרי בירור שעשיתי אז, התברר שאין שום אפשרות לפתוח חשבון נטול עמלות - אלה מיועדים אך ורק ללקוחות פרטיים ולא לוועדי בתים. אני והאישה שמתפקדת כ"וועד הראשית" הלכנו לסניף בנק קרוב ופתחנו חשבון ששנינו מורשי חתימה בו, זה היה תהליך די מייגע שלקח שעה ואולי קצת יותר. היינו חייבים להביא פרוטוקול חתום של אסיפת הדיירים שמינתה אותנו לוועד. רצו גם חותמת של הוועד אבל לא הייתה כזו אז ויתרו. אחרי שבוע הלכתי שוב לבנק לקחת את כרטיס הכספומט שהזמנו, אבל לאורך השנים השתמשנו בו אולי 3 או 4 פעמים, בעיקר לכל מיני עבודות קטנות של בעלי מקצוע שעבדו בשחור. חוץ מזה לא משתמשים היום במזומנים יותר.... כן משתמשים בלא מעט צ'קים - לאיש הניקיון שיש לו חברה והוא מוציא חשבונית, לחברת תחזוקת המעלית וכו' כו'. בערך פעם בשנה אני הולך לסניף אחר של הבנק, שנמצא קרוב לעבודה שלי, ואוסף פנקסי צ'קים חדשים שאני מזמין מראש באינטרנט. חוץ מזה אין לי שום צורך בגישה לסניף. למזלי את מיסי הוועד אף אחד לא משלם במזומן, אלא בצ'קים אותם אני מפקיד בסלולרי, בהעברה בנקאית או בביט. בקיצור הכל נעשה במחשב ובסלולר וחוץ מקבלת פנקסי צ'קים אין לי שום צורך בסניף. בהצלחה!