מצטער על ההקפצה, אבל חבל לפתוח שרשור חדש.
עדיין מחפש דרך לפתוח חשבון בנק אמריקאי ללא נוכחות פיזית, אם יש למישהו הצעות.
אין לי בעיה לשלם לאי שמקצוע או להפקיד סכומי כסף בלתי מבוטלים.
האופציה דרך שוואב לא רלוונטית, דיברתי עם נציג שלהם, ואני לא זוכר מה בדיוק נאמר אבל זה לא חשבון בנק רגיל שאפשר לבצע ממנו העברות.