Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
תזכורת: This feature may not be available in some browsers.
חשבון מסחר באקסלנס טרייד: סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן.
כשאני נוסע לי באוטו במזגן אני פוזל אל כל המסכנים שמחכים בכמויות בתחנות אוטובוסים בלי צל שאחרכך עוד ישבו בקופסאת חיידקים הגדולה עוד שעה וחצי לנסיעה של חצי שעה...
כשאני נוסע לי באוטו במזגן אני פוזל אל כל המסכנים שמחכים בכמויות בתחנות אוטובוסים בלי צל שאחרכך עוד ישבו בקופסאת חיידקים הגדולה עוד שעה וחצי לנסיעה של חצי שעה...
דבר ראשון, @איליה תתחדש ותהנה מהרכב.
לא רציתי להגיב פה אבל אני חייב להתייחס לרכב הספציפי, לפני שכולם רצים לקנות פוקוסים. חשוב לציין שאין שום אינדיקציה שהבעיה בתיבת ההילוכים של הפוקוס נפתרה. פורד למען האמת נפטרה מתיבת ההילוכים הזאת וחזרה לתיבה פלנטרית שהיא פחות חסכונית(ודו מצמדית רטובה בדיזל בניגוד ליבשה ששווקה בארץ), בהנתן שיש קנסות על שיווק רכבים לא חסכוניים באירופה אפשר להבין עד כמה התיבה הזאת נוראית. אחריות זה נהדר, אבל רכב במוסך זה בזבוז של הרבה זמן(וזמן יקר בהרבה מכסף, זמן לא ניתן להרוויח).
כך שלא הייתי קונה מכונית כזאת ובטח לא ממליץ לאחרים. גיר זה משהו שאמור לעבוד במשך כמה שנים טובות ללא תקלות כך שאינדיקציה של כמה חודשים מהפעם האחרונה שאמרו שנפתרה התקלה לא מעידה על פתרון.
ו @איליה מקווה שאתה צודק ושלא תתקל בבעיות של הגיר הזה, אבל אני יכול להעיד על כמה חברים בעלי מכוניות ליסינג המדוברות שעשו בעיות במשך כמעט כל ה-3 שנים וכל פעם הרכב נכנס לעוד עדכון/תיקון ושמבטיחים להם שהפעם מצאו פתרון.
@היום מתה אמא
לא היה בכוונתי להמליץ על דגם כזה או אחר (למשל לא המלצתי על רכב הזה לגיסי כי אין לו לא ידע ולא רצון להתעסק עם הרכב ואמרתי לו לקנות רכב יפני). מה שרציתי לומר שידע עוזר מאוד וניתן לפתח ידע כזה.
אגב - לגבי התיבה, אני שוב פעם מדגיש: אני רגיל לטיבה רובוטית שגם בקורולה נחשבה גרועה כי אנשים לא ידעו איך להתשמש בה. לגבי זה שהתקלה נפטרה: חפרתי בהמון פורומים בחו״ל ורוב הפוסטים מ2015 וצפונה מראים שהבעיה נפטרה בעידכון תוכנה. מה שכן: התיבה הזאת תהיה זוועתית למי שישתמש בה כתיבה אוטומטית.
לגבי רכבים חדשים, אתה יכול להכנס לאתר ,netcar.co.il בחלק המדריך של האתר יש פירוט בטבלה של נתונים טכנים של הרכבים. בין היתר מפורט סוג תיבת ההילוכים לכל רכב. M=רובוטי חד מצמדי, M+ = רובוטי דו מצמדי.
ליצוד עצמי כאשר נמעס לי לשלם כספים למוסכים.
פירוק והרכבה של 2 אופנועים בעבר תרמו גם לידע זה )
יש פורומים בחול וספרים של היינס ולאט לאט רוכשים כלים.
בגדול: RTFM ויכולות debugging + הרבה סבלנות
קורולה רובוטית: חד מצמד ותיבה של 5 הילוכין עם יכולת שליטה ידנית מההגה (מאוד נוח, אנחנו השתמשנו בו כרכב ידני בלי צרות של דוושת קלאץ).
פורד פוקוס 2012-2014: פורסמה כאוטומטית בכל העולם כאשר בפועל היא רובוטית כפולת מצמדים וכפולת תיבות הילוכים (שתי תיבות של 3 הילוכים כל אחת).
הבעיה העיקרית של משתמש תיבת הילוכים אוטומטית:
1. מי שרגיל ללחוץ חזק במכה ( kick down) - יהיה רעש חזק ורעידות ורעש מנוע. למה: כי זה משול למיבר הילוכים בזריקת קלאץ.
2. תחילת תנועה - לחיצה על דוושת הגז אמורה להיות עדינה בהתחלה כדי לתת זמן למצמד לעבוד במעבר מניונטרל להילוך לראשון.
תודה, מבאס לראות שאין שום דבר רלוונטי אלי.
מדובר על VW. חבל. אבל ראיתי שיש שם די הרבה יצרניות אחרות. שזה נחמד מאוד.
רק חבל שדווקא את סוג הרכב והשנה שלי אין. יש של דגמים אחרים ושנים מוקדמות יותר.