ברשותי רכב שני במשפחה ששוויו לפי מחירון יד 2 כ- 17K. אוהב את הרכב, במידה ונגנב/טוטל לוס לא מעורר אירוע כלכלי משמעותי
מתלבט האם לרכוש ביטוח מקיף בעלות של כ- 3900 שח
מצד שני - בסקר שוק על ביטוח צד ג' + חובה מדובר נראה כי מדובר בעלות של כ-3400 שח.
האם מבחינה כלכלית גרידא שווה לרכוש ביטוח מקיף? חובה בלבד? חובה + ג?
לכאורה נשמע שההפרש לא מאד גדול ועדיף ראש שקט בעבור ביטוח מקיף.
האם אני מפספס משהו ?
אשמח לתובנות,
מתלבט האם לרכוש ביטוח מקיף בעלות של כ- 3900 שח
מצד שני - בסקר שוק על ביטוח צד ג' + חובה מדובר נראה כי מדובר בעלות של כ-3400 שח.
האם מבחינה כלכלית גרידא שווה לרכוש ביטוח מקיף? חובה בלבד? חובה + ג?
לכאורה נשמע שההפרש לא מאד גדול ועדיף ראש שקט בעבור ביטוח מקיף.
האם אני מפספס משהו ?
אשמח לתובנות,