אני אשלח את השרשור הזה למנכ"ל, שיתעורר
שלחתי הבוקר, ענה לאחר 3 שע'
שלומי:
היי דב,
שוחחנו שבוע שעבר בנוגע לשירות לקוחות שלכם ה"לוקה בחסר" , היית מאד אדיב אז אני חושב שכדאי שתסתכל במו עיניך:
https://www.hasolidit.com/kehila/threads/יישור-קו-2019-מסקנות.10086/
ואם אין לך סבלנות לאתר אז ציטוט:
שותף לתסכול שלך מאינטרגמל. פניתי אליהם דרך האתר ובמייל לגבי הצטרפות לקופת גמל ללא מענה. אחרי כשבוע כתבתי להם בפייסבוק והבטיחו שיחזרו אלי יום אחרי. למחרת בערב כתבתי עוד הודעה שגם היום לא התקשרו. ואז התקשר דב סיני. שזה מצד אחד מרשים ומצד שני כנראה מעיד שזו חברה של שני אנשים או משהו כזה. בכל מקרה השבוע הוחלט לפתוח שם גם קרן השתלמות,
פנייה במייל ובאתר במוצ"ש, ועד כה צרצרים,בדיוק כמו שהגדרת את זה.
דב:
שלומי שלום,
בהחלט הייתה לי סבלנות לקרוא את הכתוב, למרות שזה בהחלט לא היה מעשה מרנין.
הסיטואציה המדוברת מוכרת לי ואנחנו פועלים כרגע לשנותה, ואסביר.
אינטרגמל הוקמה על ידי בסוף 2014 ומאז פעלנו לאורך השנים על אש קטנה, מעט לקוחות ומנגד מעט עובדים וברובו של הזמן הכל התנהל על מי מנוחות.
בספטמבר השנה העברתי את הבעלות לידי חברת מור בית השקעות, בית השקעות המעסיק כ-70 עובדים העוסק בעיקר בניהול קרנות נאמנות ותיקי ניירות ערך.
המהלך הזה יחד עם החשיפה שנחשפנו אליה בארבעת השנים האלו ותקופת סוף השנה הביא לפניה הולכת וגדלה של עמיתים ושל כאלה ששוקלים להיות עמיתים בטלפונים ובמיילים.
בחודשיים האחרונים התחלנו בארגון מחדש של חברתנו תוך התאמתה לפעילות כחלק מגוף גדול ובין היתר אנחנו מצויים כעת במהלך של גיוס עובדים והכשרתם.
מקווה ומאחל כי במהלך החודשים הקרובים רמת ואיכות השירות שלנו תשתפר ללא הכר.
מקווה ומאחל כי תשאר איתנו עוד שנים רבות ושתהיה לקוח מרוצה מכל הבחינות.
תודה, דב.