30 דק' המתנה בתור, נו מילא, הפקידים זה הרי מקום העבודה שלהם, לא ממהרים לשום מקום עד הרגע שהסניף ננעל.
10 דק' עד שהבנקאית הבינה מה אני רוצה + הלכה למנהלת שהבינה עוד פחות ממנה (היא אומרת לי - גש לסניף הדיגיטלי, לקח כמה דקות להסביר לה על ההבדל בין הסניפים הדיגיטליים לוירטואלי)
10 דק' הבנקאית שוחחה עם בנקאית מהסניף הוירטואלי, תוך כדי נהיה לי חושך - ההיא מהוירטואלי תשלח טפסים בפקס (כן כן, המכשיר הגדול עם הצפצפים המחרישים) לסניף שנכחתי בו, אחתום עליהם והיא תשיב אותם בפקס, משום מה עד היום סברתי לתומי שאת התענוג הזה הם משאירים רק ללקוחות הנודניקים שמבקשים העברת זה"ב לסיטי בנק.
45 דק' הפקס בסניף היה עסוק במשלוח של כמה עשרות עמודים, מאמין שיש כאן מי שמעולם לא השתמש בדבר הזה אז אסביר - הפקס עובד עם קו טלפון אנלוגי single channel, ובמשך כל הזמן הזה שהוא עסוק במשלוח פקס הקו תפוס ולא ניתן אף לקבל בו פקסים!
10 דק' צ'אנס אולי הפקס עוד יגיע, להסביר לבנקאית מה זה timeout ושהפקס השולח כבר מיצה את נסיונות השליחה והתייאש, הצלחתי לשכנע אותה לבקש מ be-online לשלוח שנית.
10 דק' המתנה לפקס וחתימה על המסמכים.
זהו. שעתיים שלמות!! סליחה, שעה ו 55 דק'