נכון, בוטל.
אבל נכננסתי ל 'בקשה חדשה' --> 'נושאים נוספים'--> 'מיידע על החשבון שלי'
השאלה שלי:
מאת: יוסף 02/12/19 | 12:15
שלום לכם נראה לי שהעברתם את Be Online לאתר הרגיל של הפועלים עכשיו לא ניתן לשלוח מייל או שאילתה לבנקאי הווירטואלי שלי למעט קטגוריות שהגדרתם מראש האם זה רמז שתחסלו את המסלול הזה בעתיד
התשובה שלהם:
מאת: יונה רוטנברג 02/12/19 | 17:47
שלום יוסף,
תודה שפנית אלינו.
במענה לפנייתך מיום 02/12/2019 12:15
לאחרונה נעשה מהלך גורף של צירוף כל לקוחות סניף 767 be online לאתר הראשי של הבנק וכל האפשריות של כל הלקוחות פתוחות בפני לקוחות הסניף האינטרנטי. ללקוחות סניף הבי און ליין יש אפשרות ליצירת קשר עם בנקאי במייל דו כיווני ואין אפשרות לקבל שרות בפועלים בטלפון.
כמו כן עומדת בפניך האפשרות לפנות לתמיכה הטכנית של צוות האינטרנט לקבלת סיוע ועדכון ההגדרות ,בטפלון *2409 בימים א-ה בין השעות 09.00-19.00 ובימי שישי וערבי חג 09.00-13.00
לשירותך תמיד
בתודה
צוות Be Online
טוב, אז התשובה שלהם הייתה עמומה ולא ענו בדיוק לשאלה אבל ענו תוך 5 שעות ועל זה אין תלונות.