• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

משחק החבילה עוברת ממשיך: הפניקס מעבירה את הקופות בניהול אישי לחברת גלובל נט ניהול קופות גמל בע"מ - מי אלו?

האם מישהו הצליח שייצרו איתו קשר מגלובלנט?
התקשרתי למספר הטלפון. ענתה מישהי שלא היה לה מושג. אמרה שהיא לא שירות הלקוחות והדרך ליצור איתם קשר היא בפניה דרך האתר ויחזרו.
שלחתי פניה גם בדוא"ל וגם דרך האתר. ציינתי שאני מעוניין שיחזרו כדי לבדוק ניוד כספים נוספים. יש לי אצלם סכום גדול כרגע.
מחכה כבר למעלה משבוע ולא זכיתי לכל תגובה.
מהיום שהכספים יצאו מהלמן/ אי.בי.אי, איני מצליח לדבר עם מישהו בגופים שמנהלים את כספי ומקבלים דמי ניהול בגינם.
הניסיון הקצר הזה מסמן שהמצב לא השתפר.
אשמח לשמוע חוויות מלקוחות הוספים או להבין איך הצלחתם ליצור קשר בהנחה שהצלחתם.
תודה
גם אני השארתי הודעה ולא חזרו אלי.
ניסיתי שוב והפנו אותי למספר 03-5707666, שם קיבלתי מענה מקצועי. הבטיחו שאראה את הכסף בחשבון במזרחי עד ה-10.6. בפועל, בדקתי אתמול והכסף כבר נכנס לשני חשבונות קה"ש.
 
גם אני השארתי הודעה ולא חזרו אלי.
ניסיתי שוב והפנו אותי למספר 03-5707666, שם קיבלתי מענה מקצועי. הבטיחו שאראה את הכסף בחשבון במזרחי עד ה-10.6. בפועל, בדקתי אתמול והכסף כבר נכנס לשני חשבונות קה"ש.
תודה. אנסה במספר הזה.
 
שלום לחברי הפורום,
שמי טדי לין ואני מנכ"ל גלובל נט קופות גמל.
כפי שחלקכם קיבל במכתב בימים האחרונים, החברה שאני מנהל רכשה קופות גמל בניהול אישי (IRA) מהפניקס.
אני מבין לחלוטין שמעבר בין חברות מנהלות גורם לסימני שאלה לגבי הניהול של הקופות.
גלובל נט הינו בית השקעות שמתמחה בתחום ניהול ההשקעות ומנהלת מיליארדי שקלים של לקוחות בישראל, עם צוות בעל ניסיון רב בתחום הפיננסים.
ב- 7 שנים האחרונות כיהנתי כמנכ"ל חברת הגמל של מיטב דש לרבות קופות בניהול אישי. לכן מכיר מצוין את הניהול והתפעול של קופות אלו. בעבר הייתי בתפקידים בכירים ברשות שוק ההון שבמשרד האוצר.
אנחנו מאמינים מאוד במוצר הזה לטווח הארוך ומתכוונים לפעול כדי לתת ללקוחות שירות ברמה הטובה ביותר ולהרחיב את הפעילות והשירותים בתחום.

חשוב לי להבהיר שהזכויות לרבות דמי הניהול לא ישתנו בעקבות המעבר וכל הטבה שהתקבלה תשמר.

המעבר צפוי להיות בחודש אפריל לאחר אישור משרד האוצר.

אמצעי התקשרות עימנו:
www.globalnetgemel.co.il
מספר טלפון: 03-5707666

כתובת דוא"ל לפניות:
sherut@globalnetgemel.co.il

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.
תודה,
טלי לין, מנכ"ל גלובל נט גמל
שלום טדי,
כתבתי בהמשך את חווייתי הקצרה (והגרועה) בניסיון לקבל מכם שירות. אחזור על זה כאן.
בטלפון עונה מישהי שאין לה מושג, ולאחר שהבנתי שהיא מנסה לענות על שאלותי ללא כל יכולת והבנה, היא אמרה לפנות דרך האתר.
פניתי גם דרך האתר וגם בדוא"ל נפרד.
לא זכיתי לקבל כל תגובה גם לאחר שבוע של המתנה.
יש לי סכומים גדולים אצלכם בניהול אישי בקופות גמל ובקרנות השתלמות.
אם אזכה לקבל שירות אשמח לשקול ניוד כספים נוספים.
אנסה את מספר הטלפון המצויין פה אבל חוסר התגובה עד עתה אינו מעודד.
בברכה,
אודי
 
חודש חדש ושוב איחור של שבוע בהפקדה. למה ב2022 אין אוטומציה לתהליך הזה?
 
אני ממש חושש לכספים, שמתי לב שחלק לא שוייכו. הטלפונים באתר לא זמינים בכלל, אחד מהם ההוא שמתחיל ב077, מנותק.
הצלחתי לתפוס אותם במספר שפרסמו כאן, אמרו לי שהעברת הכספים שלי בבדיקה ושראו את ההודעות שלי במייל ובאתר(אז למה לא ענו??).
מה הסיכוי שגוף מפוקח יעלם עם הכסף?
אני כרגע לא רוצה להנזיל ולעבור כי הפסדתי מלא בירידות האחרונות והתיק שלי ירד חזק, היה על 2.6מ השתלמות + גמל ועכשיו על פחות מ1מ.
 
שלום טדי,
כתבתי בהמשך את חווייתי הקצרה (והגרועה) בניסיון לקבל מכם שירות. אחזור על זה כאן.
בטלפון עונה מישהי שאין לה מושג, ולאחר שהבנתי שהיא מנסה לענות על שאלותי ללא כל יכולת והבנה, היא אמרה לפנות דרך האתר.
פניתי גם דרך האתר וגם בדוא"ל נפרד.
לא זכיתי לקבל כל תגובה גם לאחר שבוע של המתנה.
יש לי סכומים גדולים אצלכם בניהול אישי בקופות גמל ובקרנות השתלמות.
אם אזכה לקבל שירות אשמח לשקול ניוד כספים נוספים.
אנסה את מספר הטלפון המצויין פה אבל חוסר התגובה עד עתה אינו מעודד.
בברכה,
אודי
קיוויתי שתהיה תגובה כלשהי ממנכ"ל גלובלנט (טדי לין) לגבי חווייתי. מקווה שתגיע בשלב כלשהו.
בהמשך לדברי, צלצלתי ביום שני בבוקר (לפני 3 ימים, 6/6) למספר 03-5707666. הפעם ענה לי נציג שאכן ידע לענות על שאלות, וזה היה מאוד משמח.
שאלתי לגבי הפניות ששלחתי והוא בדק ואמר שאכן הן התקבלו וייענו תוך 3 ימי עסקים לכל היותר (את הפניות שלחתי ב-1/6, עברו כבר 3 ימי עסקים נוספים מאז השיחה ואני בסך הכל מחכה לשיחת טלפון לשאול שאלה פשוטה).
עד עתה לא זכיתי לכל תגובה לפניותי. אצור קשר שוב עם שירות הלקוחות בטלפון.
 
אני העברתי כספים לשיוך לפני יותר מחודש לפני שבכלל ידעתי על המעבר לגמל-נט.
(הכסף עדיין לא שויך לחשבון)
מישהו הצליח לשייך כספים או נתקל בבעיה דומה?
 
אצלי ההפקדות עדיין לא נכנסו (כבר שתיים). התחלתי תהליך ניוד לחברה אחרת.
 
גם אצלי לא נכנס עדיין הגמל. היום אשוחח עם מיטב דש ואתחיל תהליך ניוד
 
גם לי, טרם קיבלתי את ההפקדות של משכורת חודש מאי.
זה כבר ממש מעצבן, אין שירות ואין הסבר לעיכובים בהפקדה. כאשר כן עונים, מפנים אותי למעסיק לברר היכן ההפקדה למרות שלא היה אמור להשתנות כלום.
שירות שגובל בזלזול.
 
גם אני חווה את אותה הבעיה בנתיים:
כאשר כן עונים, מפנים אותי למעסיק לברר היכן ההפקדה למרות שלא היה אמור להשתנות כלום.
בגובלנט ביקשו שהמעסיק יתקשר לשלוחה 2 במספר 03-5707666 כדי לברר מדוע הכסף לא הגיע.

אני בפלונטר עם זה, החסכון שלי בIRA הוא בקה"ש 170K ובגמל 80K, האם יש חברה נורמאלית שאפשר לנייד אליה? (סלייס הריי גם בעייתיים ולא הגיוני לנייד למקום בעייתי אחר).

ואם אין, אז מה עושים? לאן נעלמות ההפקדות האלו? הרי זה אמור לשבת בחשבון שהיה אצל הפניקס לא כך? הכסף הרי כן נמצא שם לפי ההגיון, מה בתכלס קורה כאן?.
גם אני רואה שיש כאן אנשים שכן נכנס להם הכסף והכל בסדר...ככה שלא נראה לי שהתקלה מכוונת או משהו
 
לא קיבלתי כספים עבור משכורת חודש אפריל וגם לא עבור משכורת חודש מאי. אבל כאמור, מזל שלא קיבלתי .. אבל הייתי שמח לקבל עכשיו דווקא
 
רחוק מלהצדיק אותם אבל לצערי בכל רכישה כזאת יש תמיד תקופה של בלאגאן. אז בינתיים מחכה בסבלנות. ואני בIRA מ2010....
 
רחוק מלהצדיק אותם אבל לצערי בכל רכישה כזאת יש תמיד תקופה של בלאגאן. אז בינתיים מחכה בסבלנות. ואני בIRA מ2010....
אבל מה קורה בפועל? הרי המעסיקים של אדם א וגם של אדם ב הפקידו לאותו חשבון x נכון?.
אז איך זה שגלובלנט לא רואים את ההפקדה הזו עבור אדם א וכן רואים עבור אדם ב?
 
אבל מה קורה בפועל? הרי המעסיקים של אדם א וגם של אדם ב הפקידו לאותו חשבון x נכון?.
אז איך זה שגלובלנט לא רואים את ההפקדה הזו עבור אדם א וכן רואים עבור אדם ב?
אני מוכן להתערב שהם עובדים ידנית עכשיו. למה - תירוצים על רגולציה מול הבנקים. ולוקח זמן עד שהבלאגן מסתדר. המנכ"ל שלהם בטח לא יגבי לנו פה עכשיו.
 
שאלה באותו הקשר - נוצר לי עיכוב בהפקדות, בינתיים דמי הניהול עלולים לרדת ולהכניס אותי למינוס בחשבון. מניסיון העבר, ההפקדות נכנסות לקופה עם יום ערך נוכחי ולא לפי יום ההפקדה. זה אמור להיות ככה? ההגיון אומר שאם הם אלו שהתעכבו יום הערך צריך להיות היום שבו המעסיק העביר להם את הכספים. מישהו מכיר איזושהי הוראה בנושא?
 
בהמשך לשאלה הקודמת שלי, האם יש איזושהי הוראה תוך כמה זמן עליהם להפקיד את הכספים בחשבון? אני שואלת כדי לדעת על כמה עיכוב יש טעם לפנות למפקח על הביטוח.
 
שאלה באותו הקשר - נוצר לי עיכוב בהפקדות, בינתיים דמי הניהול עלולים לרדת ולהכניס אותי למינוס בחשבון. מניסיון העבר, ההפקדות נכנסות לקופה עם יום ערך נוכחי ולא לפי יום ההפקדה. זה אמור להיות ככה? ההגיון אומר שאם הם אלו שהתעכבו יום הערך צריך להיות היום שבו המעסיק העביר להם את הכספים. מישהו מכיר איזושהי הוראה בנושא?
עקרונית החשבון שלך יכנס למינוס, אתה תקבל על זה הודעה שאתה צריך לסגור את זה
תרשום להם מכתב הסבר וכו וכו
לי במקרה דומה היית במינוס מעל לחצי שנה בחשבון IRA
לא קרה בגדול כלום ויותר מזה גם הבנק החזיר לי את כל הריביות ועמלות שהוא גבה ממני על המינוס
החיסרון היחיד שזה דפק לי את הניקוד אשראי שלי בבנקים אחרים, לא יודע כמה משתמשים בזה כבר בארץ, אבל שלקחתי משכנתא זה עלה - הסברתי להם ולא היה להם בעיה להמשיך...
 

נושאים דומים

Back
למעלה