Echelon
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 12/9/21
- הודעות
- 615
- דירוג
- 508
החל מה-1.1.2024 היתרה הכוללת שלי בקופ"ג בניהול אישי (IRA) באתר של מיטב שגויה. במקום יתרה של מאות אלפי שקלים מוצגת יתרה של מאות שקלים בלבד (כנראה שלא כל הקופות מוצגות). בקה"ש IRA שלי אצלם היתרה תקינה.
בדקתי את הנושא מול מח' IRA במיטב מס' פעמים מתחילת השנה. בכל פעם נאמר לי שהם עדיין עובדים על תיקון התקלה, אבל זה נמשך כבר 4 חודשים ומתחיל לעורר תהיות (כמה זמן לוקח לתקן יתרות במערכת?).
אציין שהיתרה בחשבון הבנק המתפעל מוצגת באופן תקין ואני ממשיך לפעול בו כרגיל. באופן אירוני, בגלל שהיתרה שגויה במערכת של מיטב, נגבים ממני דמי ניהול חודשיים של אגורות בודדות בלבד.
במצב רגיל כנראה שלא הייתי מוטרד מזה, אבל לנוכח הבלגן האחרון בסלייס אני מקווה שאכן מדובר בבעיה "טכנית" ולא מעבר לכך.
האם יש כאן עוד לקוחות שעדים ל"תקלה" הזאת בקופ"ג IRA במיטב? אשמח לשמוע גם על לקוחות שהיתרה הכוללת שלהם נכונה (אני מנסה להבין אם זו בעיה מערכתית).
תודה!
בדקתי את הנושא מול מח' IRA במיטב מס' פעמים מתחילת השנה. בכל פעם נאמר לי שהם עדיין עובדים על תיקון התקלה, אבל זה נמשך כבר 4 חודשים ומתחיל לעורר תהיות (כמה זמן לוקח לתקן יתרות במערכת?).
אציין שהיתרה בחשבון הבנק המתפעל מוצגת באופן תקין ואני ממשיך לפעול בו כרגיל. באופן אירוני, בגלל שהיתרה שגויה במערכת של מיטב, נגבים ממני דמי ניהול חודשיים של אגורות בודדות בלבד.
במצב רגיל כנראה שלא הייתי מוטרד מזה, אבל לנוכח הבלגן האחרון בסלייס אני מקווה שאכן מדובר בבעיה "טכנית" ולא מעבר לכך.
האם יש כאן עוד לקוחות שעדים ל"תקלה" הזאת בקופ"ג IRA במיטב? אשמח לשמוע גם על לקוחות שהיתרה הכוללת שלהם נכונה (אני מנסה להבין אם זו בעיה מערכתית).
תודה!
נערך לאחרונה ב: