שיחות טלפון מוזרות

הנושא בפורום 'אוף טופיק' פורסם ע"י לנצח נתהה, ‏12/2/19 ב- 19:52.

  1. לנצח נתהה

    לנצח נתהה משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏26/1/15
    הודעות:
    346
    לייקים שהתקבלו:
    247
    הטלפון מצלצל.מספר לא מזוהה
    אני :הלו ,שלום מי זה?
    נציגה:אני מחברת בלה בלה בלה (לא זוכר כבר) ארבע עונות חברה לייעוץ פיננסי
    אני :כן במה מדובר?
    נציגה :אנחנו עוזרים לאנשים לתכנן את ענייניהם הפיננסיים
    אני:אוקיי.איך אוכל לעזור לך?
    נציגה:אנחנו מציעים מפגש עם יועץ פיננסי והוא יעזור לך בתחומי הביטוח ,וקופות הגמל.
    אני:וכמה זה עולה?
    נציגה:זה בחינם (כן בטח)
    אני:מתעניין בביטוח מבנה ,ובריאות
    נציגה:אז נקבע לך למחר?
    אני:אהה ,לא .אין לי זמן אבל אשמח לשמוע מהיועץ בטלפון
    נציגה:אבדוק עם היועצים לראות אם זה אפשרי.הם יוכלו להגיע אליך אפילו עד הבית
    אני:לא תודה,אבל אשמח לשמוע בטלפון דברים מעניינים .
    אחרי שעה הטלפון מצלצל
    הנציגה:אמרו שזה לא אפשרי.עדיף לדבר על ביטוח בריאות פנים אל פנים
    אני :אוקיי.תודה,אבל לא.
    מסתבר שטכניקות אומנות הפיתוי וההפחדה של היועצים לא עובדות דרך הטלפון
     
  2. איש ירח

    איש ירח משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏21/5/17
    הודעות:
    137
    לייקים שהתקבלו:
    140
    אני: מניח את הטלפון וממשיך בענייני
    נציג: הלו, הלו? יש משהו שם? טו, טו, טו...
     
    DavidA ו-grimble grumble אוהבים את זה.
  3. DavidA

    DavidA משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏17/2/17
    הודעות:
    709
    לייקים שהתקבלו:
    623
    לא שמעתי על השיטה הזו עדיין, אבל מרגיש שהם חושבים שזה בעיה בקליטה ואז יחזרו לחפור עוד בהמשך לנצח עד שידברו איתם.
     
    Myrath אוהב/ת את זה.
  4. adamshalev

    adamshalev מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    7,137
    לייקים שהתקבלו:
    12,196
    יש שיטה שתמיד רציתי לנסות: אתה מביע עניין ואומר ״רק רגע״. ונותן להם להתייבש בזמן שאתה ממשיך להתעסק בענייניך. כל פעם שהם פונים אליך אתה חוזר ואומר ״כבר איתך״. אפשר להפוך את זה לאתגר תחרותי ולראות מה הזמן הכי ארוך שאתה מצליח להחזיק אותם על הקו.
     
  5. DavidA

    DavidA משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏17/2/17
    הודעות:
    709
    לייקים שהתקבלו:
    623
    הבעיה שהזמן והריכוז שלי מתבזבזים על זה חח
     
  6. waskindalost

    waskindalost משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏12/4/15
    הודעות:
    207
    לייקים שהתקבלו:
    325
    זה לא בזבוז. זה כיף.
    השיטה שלי ששוכללה לאורך השנים היא המתנה ללא הקשבה לנאום חוצב הלהבות בהתחלה ואז להגיד "לא מעוניין" ואז שוב לתת לנאום להמשיך ולהגיד "לא מעוניין" לפעם השלישית זה לא מגיע בדר"כ.
    ת'כלס אחרי שהם מבינים שהם הוציאו הרבה יותר אנרגיה ממה שהתכוונו הם מוותרים וממשיכים לחפש פרייאר אחר.
     
  7. DERONDA

    DERONDA משתמש רשום

    הצטרף ב:
    ‏15/9/16
    הודעות:
    36
    לייקים שהתקבלו:
    19
    אני אישית מבין שמדובר בטלפנים קשיי יום, מבהיר להם בעדינות כבר בהתחלה שאני לא מעוניין (גם לאלה שמתקשרים מקבר רחל וכו'), ומסיים את השיחה בברכת הדרך, לתת להם הרגשה טובה, אם כי אני יכול להבין אנשים אחרים בסביבה שלי שכועסים וצועקים
     
    Roi אוהב/ת את זה.
  8. YPV

    YPV משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    349
    לייקים שהתקבלו:
    409
    פעם עוד הייתי עונה "לא מעוניין" אבל אחרי כמה שיחות עם אנשים שבאים מהתחום, הבנתי שאני רק נופל בפח של השיטה. "לא מעוניין" לא מרתיע אותם וזו אפילו נקודת מוצא שלהם. החברות האלה חיות על human monkeys שמדקלמים תסריטי שיחה שנועדו להתמודד עם התנגדויות, כעסים וכו'. לקוח פוטנציאלי שעונה "לא" זה לקוח פוטנציאלי שמקשיב ולקוח שעונה ולקוח שאפשר "לעבוד" איתו. ה"לא" לא באמת קריטי. אז ינסו עליך תסריט כזה ותסריט אחר, וינסו בשעות שונות, ואולי יענה מישהו אחר. בסוף הם בונים על זה שלאנשים לא נעים להגיד לא לאנשים אחרים ולא נעים להם לנתק בפנים ולא נעים להם פה ולא נעים להם שם...על זה הכל בנוי. לכן היום כשאני שומע את הפתיח המכירתי, אני פשוט מנתק את השיחה מבלי להגיב. בד"כ מנסים עוד פעם ועוד פעם להתקשר. אחרי כמה ניתוקים פשוט מפסיקים ורוב הסיכויים שבכלל מוחקים מהמערכת.
     
    adamshalev אוהב/ת את זה.
  9. adamshalev

    adamshalev מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    7,137
    לייקים שהתקבלו:
    12,196
    חבר שלי הוא הכי מנומס שיש. הוא תמיד מקשיב להם ואומר בנימוס שהוא לא מעוניין ואם אפשר בבקשה למחוק אותו מהמערכת. הוא מקבל המון שיחות.
     
  10. adamshalev

    adamshalev מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    7,137
    לייקים שהתקבלו:
    12,196
    מדובר בחדירה למרחב אישי. תחשוב אם אנשים היו באים אחיך הבייתה כל שעה למכור לך משהו.
    זה צריך להיות בלתי חוקי. השיקול אם משהו צריך להיות ראוי/מוסרי/חוקי הוא מנותק מאם יש אנשים שעובדים בזה או לא.
     
    grimble grumble אוהב/ת את זה.
  11. yossik

    yossik מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    5,938
    לייקים שהתקבלו:
    7,161
    מודה שבעבר 'עשיתי צרות' לטלפנים/יות כי עלו לי על העצבים.
    אבל עם הזמן הבנתי שהם גם כן בני אדם וחלקם קשי יום שמנסים להתפרנס בכבוד למרות השיטות האגרסיביות.
    לכן, אני נותן להם לסיים את הפתיח שלהם ומסביר להם בנועם שאותי לא ישכנעו ועדיף שיחסכו זמן ושיעברו ללקוח הפונטיאלי הבא.
     
  12. YPV

    YPV משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    349
    לייקים שהתקבלו:
    409
    ברמה הכי בסיסית, צלצולים חוזרים ונשנים, מהווים "הטרדה" לפי חוק הגנת הפרטיות, ובתי משפט לתביעות קטנות פוסקים בתביעות כאלה פיצויים יפים (אני שם בצד את השאלה איך אתה מאתר את החברה הרלוונטית כדי לתבוע אותה). ברמה היותר מעניינת - מאיפה חברות אלה מקבלות מלכתחילה מספרי טלפון להתקשר אליהם. הרי הביזנס שלהן הוא לא לאסוף מידע אלא למכור דברים. אז מסתבר שיש בארץ 4-5 חברות שהביזנס שלהן הוא יצירת מאגרי טלפונים ומידע אישי ודמוגרפי על בעלי המספרים, ואת המידע הזה הן מוכרות לספאמרים וחברות שיווק למיניהן. החברות האלה לא מסתתרות ואפשר לאתר אותן בקלות. יש שאלה משפטית לגבי חוקיות הפעילות שלהם וחוקיות שימוש במידע שהן מוכרות. אבל זה כבר לא קשור לשרשור...
     
  13. Captain Sparo

    Captain Sparo משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏30/8/15
    הודעות:
    359
    לייקים שהתקבלו:
    614
    בדיוק אתמול נתקלתי באתר הזה https://law.co.il/
    זה אתר "חדשות" שמבוסס על גזרי דין. יש בו מדור שמיועד לספאם והטרדות.
    התרשמתי לטובה מפסקי דין שנגעו בהטרדה טלפונית.

    ג"נ לא קשור לאתר בכלל.
     
  14. יוסי מערוף

    יוסי מערוף משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏2/7/18
    הודעות:
    357
    לייקים שהתקבלו:
    388
    השיטה שלי
    עונה להם: "אני אשמח לקבוע פגישה. המשרד שלי נמצא ברחוב קטן ליד המוצרטשטראסה. אפשר מחר בתשע."
    בד"כ הם שואלים: באיזו עיר? ואני עונה: וינה, ברלין, דיסלדורף וכו' וכו' לפי המצב רוח.
    אז הם שואלים: "מה, אתה לא בארץ?"
    ואני עונה: "לא, אני חי ב-city name, יש לי עקוב אחרי מהמספר הישראלי כי אני עובד הרבה עם ישראל"

    ניתוק ושקט לחודשיים-שלושה
     
  15. adamshalev

    adamshalev מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    7,137
    לייקים שהתקבלו:
    12,196
    החלפתי מספר טלפון לפני כמה שנים.
    עדכנתי את המספר רק אצל ספקי שירות ישירים שלי (ביטוחים. אינטרנט. בנק. וכד). אחרי שבועיים התחלתי לקבל ספאם.
    יכול להיות שקיבלתי מספר ממוחזר, אבל לדעתי אחד הספקים מכר את המידע שלי לצד ג׳.
     
    Shlomi Z אוהב/ת את זה.
  16. Shlomi Z

    Shlomi Z משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏29/7/18
    הודעות:
    1,072
    לייקים שהתקבלו:
    487
    אני חושב שבישראהודו שלנו,
    בשנייה שאתה נרשם ל-YAD2 או קונה משהו דרך אתר אינטרנטי-ישראלי,
    הטלפון שלך כבר במאגר וחסל.
     
  17. yossik

    yossik מודרטור

    הצטרף ב:
    ‏24/1/15
    הודעות:
    5,938
    לייקים שהתקבלו:
    7,161
    +1
    קרה לי כשהחלפתי ספק [למעשה רכשתי סים נוסף], למחרת היה לי גשם של שיחות מאנשי מכירות ממספרים לא מזוהים ולקח לי כחודש לנפנף אותם. זה היה 012.
    אני מציע למחוקקים שיוסיפו לחוק הספאם לאסור שיחות לא מזוהות לשיחות מאנשי מכירות.
     
  18. YPV

    YPV משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    349
    לייקים שהתקבלו:
    409
    החברות האלה הן יחסית ותיקות ומנסות לעבוד באופן חוקי או לפחות בתחום האפור. לכן הן לא קונות מידע מחברות אחרות או ספקי שירות, כי זה מטומטם, ולא חוקי. מה שהן כן עושות, זה להתחיל לאסוף טלפונים/מיילים מהאינטרנט - web scrapping. אח"כ מטייבת את המידע ממאגרי מידע אחרים/פומביים - הלמ"ס, 144 של בזק וכו'. וכן, גם מיד2 ואתרים דוגמתם. על סמך המידע הזה הן בונות מודלים סטטיסטים שונים כדי לנסות ולפלח עוד יותר את האוכלוסיות. אח"כ מוכרות לחברות אחרות נגזרות מהמאגרים שלהם, ככלל רק קבצים הכוללים מספר טלפון/מיילים (לפי הגזירה שהזמינו) וללא כל פרט מזהה אחר. ככה הן גם שומרות על הנכס הכי יקר שלהן - המידע, וגם הלקוחות שלהן לכל היותר מפרות רק את חוק הספאם (סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים) ולא את חוק הגנת הפרטיות, שהפרתו גוררת צרות אחרות...
     
  19. Captain Sparo

    Captain Sparo משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏30/8/15
    הודעות:
    359
    לייקים שהתקבלו:
    614
    זה לא מדוייק.
    מפנה אותך לפס"ד הבא - https://law.co.il/media/computer-law/lev19.pdf
    תביעה שהתקבלה לפי חוק הגנת הפרטיות ולא החוק הספאם.
    נציגי שיווק הטרידו את התובע 11 פעם.
    פירוט השיחות בעמוד שני מאוד משעשע.
     
  20. paskar

    paskar משתמש ותיק

    הצטרף ב:
    ‏5/6/16
    הודעות:
    516
    לייקים שהתקבלו:
    161
    החקיקה צריכה להפוך לקשיחה יותר.
    נראה ששופטים מתעלמים מפסיקת העליון לגבי סכום הפיצוי.
     
מוזמנים להשתמש בקישורי השותפים הבאים כדי לקנות באמאזון , להוריד ספרי שמע, או להקים אתר אינטרנט משלכם (מדריך מפורט - כאן). תודה על תמיכתכם באתר.
טוען...
  1. אתר זה משתמש בעוגיות דפדפן. המשך גלישתך באתר מאשרת את השימוש בעוגיות דפדפן.