הזמנתי ב-26 לנוב' מכונת כביסה לדירה שאני עדיין לא גר בה. ביום שלישי שעבר קיבלתי מייל שנכתב בו ככה :
"היי בוקר טוב
הזמנתך מתואמת ליום חמישי
לגבי השעות יחייגו אלייך לתיאום
שיהיה המשך יום טוב "
היו לי עד כמה הזמנות לקבל, לכן יום לפני, ביום רביעי חייגתי לחנות וביררתי לגבי מועד האספקה , הם אמרו לי שזה נקבע ליום חמישי ושהיום (רביעי) יחייגו אליי לתאם לגבי השעה. אמרו אז אמרו, שיניתי את מועד האספקה של שאר ההזמנות לחמישי בשביל לא להטריח את עצמי להגיע שוב. קיצר, לא התקשרו, וגם לא טרחו להגיע. המתנתי עד מאוחר כי 'אמרו חמישי, אז אולי בכל זאת יגיעו'.
היום התקשרתי לחנות כי רציתי לבטל את ההזמנה והם סוחטים אותי לקבל את ההזמנה או לשלם דמי ביטול. 'אם אף אחד לא התקשר אלייך לא היית צריך לנסוע ולא היית צריך לחכות', ככה הם אומרים.
מדובר בסכום לא משמעותי במיוחד (45 שקל), אבל ההתנהלות שלהם די מעצבנת ומצד אחד אני לא רוצה לקבל מהם שום דבר, ומצד שני אני לא רוצה לשלם להם שום דבר כי הם מדברים כמו עארסים. קניתי מהם בלית ברירה על אף ביקורות גרועות בזאפ כי דף התשלום לא עבד באתר אחר, חשבתי שיהיה בסדר .
מה האפשרות שלי? תביעה קטנה על סכום כה פעוט?
"היי בוקר טוב
הזמנתך מתואמת ליום חמישי
לגבי השעות יחייגו אלייך לתיאום
שיהיה המשך יום טוב "
היו לי עד כמה הזמנות לקבל, לכן יום לפני, ביום רביעי חייגתי לחנות וביררתי לגבי מועד האספקה , הם אמרו לי שזה נקבע ליום חמישי ושהיום (רביעי) יחייגו אליי לתאם לגבי השעה. אמרו אז אמרו, שיניתי את מועד האספקה של שאר ההזמנות לחמישי בשביל לא להטריח את עצמי להגיע שוב. קיצר, לא התקשרו, וגם לא טרחו להגיע. המתנתי עד מאוחר כי 'אמרו חמישי, אז אולי בכל זאת יגיעו'.
היום התקשרתי לחנות כי רציתי לבטל את ההזמנה והם סוחטים אותי לקבל את ההזמנה או לשלם דמי ביטול. 'אם אף אחד לא התקשר אלייך לא היית צריך לנסוע ולא היית צריך לחכות', ככה הם אומרים.
מדובר בסכום לא משמעותי במיוחד (45 שקל), אבל ההתנהלות שלהם די מעצבנת ומצד אחד אני לא רוצה לקבל מהם שום דבר, ומצד שני אני לא רוצה לשלם להם שום דבר כי הם מדברים כמו עארסים. קניתי מהם בלית ברירה על אף ביקורות גרועות בזאפ כי דף התשלום לא עבד באתר אחר, חשבתי שיהיה בסדר .
מה האפשרות שלי? תביעה קטנה על סכום כה פעוט?