דבר אחד לא לגמרי ברור לי מהכתבה: אחת המרואיינות אומרת שצריך לא לבלבל אושר עם שביעות רצון ועם סיפוק. אני מבינה שזה לא לגמרי מושגים חופפים אבל הם לגמרי אינטגרליים זה לזה בעיניי. לא מצליחה להבין למה היא מפרידה ביניהם.
דרך אגב, מוזכר בכתבה רף של 10.86 מיליון דולר שמקנה פטור ממס ירושה.
זכור לי שמספר פעמים כתבו כאן בפורום על מס ירושה בארה"ב החל מ-60 אלף דולר.
מישהו יכול להסביר מה נכון?
דרך אגב, מוזכר בכתבה רף של 10.86 מיליון דולר שמקנה פטור ממס ירושה.
זכור לי שמספר פעמים כתבו כאן בפורום על מס ירושה בארה"ב החל מ-60 אלף דולר.
מישהו יכול להסביר מה נכון?
@yossik זה תלוי אם אתה אזרח אמריקאי או לא. לזרים 60K, לאזרחים למיטב ידיעתי 3M, אבל אולי אני לא מעודכנת.. צריך גם להבדיל בין מס ירושה ומס על רכוש (estate)
@yossik זה תלוי אם אתה אזרח אמריקאי או לא. לזרים 60K, לאזרחים למיטב ידיעתי 3M, אבל אולי אני לא מעודכנת.. צריך גם להבדיל בין מס ירושה ומס על רכוש (estate)
אחד הדברים שגורמים לי הכי הרבה סלידה זה נובורישים. ואני אומרת את זה בתור אחת שגרה בכיכר המדינה בילדותה.
יש משהו מאוד יפה באדם עשיר שיודע ליהנות באמת מכספו ובה בעת להישאר צנוע.
אחד הדברים שגורמים לי הכי הרבה סלידה זה נובורישים. ואני אומרת את זה בתור אחת שגרה בכיכר המדינה בילדותה.
יש משהו מאוד יפה באדם עשיר שיודע ליהנות באמת מכספו ובה בעת להישאר צנוע.
אכן. ועם זאת תופעה אנושית נפוצה.
כמו חוייזרים בתשובה שנהיים מחמירים יותר מדתיים מלידה או ותיקים.
כחלק משכנוע עצמי סביבתי מחמיר לקבלה למעמד החברתי החדש. (דתי.. חרדי.. עשיר. ).
נובורושים פשוט מחמירים יותר בשופינג ובשופוני.. ובימינו גם לא נובורושים. סתם עמך רודפי שופוני