גרהם
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 6/3/15
- הודעות
- 20,272
- דירוג
- 27,191
יש כאן עניין של פער מידע במובן זה שהמעביד לא יכול לדעת האם עובד ספציפי אכן יהיה אפקטיבי יותר במעט שעות, או שפשוט יעבוד פחות שעות באותו המרץ.בעיני אנחנו ממשיכים לשמר חברה שמגדירה "רצינות" של עובד כפונקציה של שעות עבודה במקום הראשון, למשל אמירות כמו "הוא בחור רציני, נשאר עד מאוחר", "יש לו ילדים בגלל זה הוא יוצא מוקדם".
הראיה למה שאני אומר היא שבתחום שלי, עריכת דין, בדרך כלל במשרדים גדולים בהם מוטת השליטה חלשה יותר, עובדים הרבה מאד שעות ושעות העבודה קשיחות מאד ונשפטים בסגנון המשפטים שכתבת, ובמשרדים קטנים, בהם ברורה יותר התרומה של כל עובד, שעות העבודה גמישות יותר ואף קצרות יותר, בדרך כלל.