• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

אוטומציה של התיק במיטב דש?

  • פותח הנושא פותח הנושא Waler
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Waler

משתמש רגיל
הצטרף ב
8/10/15
הודעות
676
דירוג
1,376
היי משקיענים,

תוהה אם מישהו מכם מכיר דרך לבצע אוטומציה של הרכישה החודשית של התיק במיטב דש טרייד.
כלומר איך לייצר Flow מלא של הוראת קבע, אישור ההעברה למיטב, המרת מט"ח ורכישה של הניירות. אפשר להתעלם מאיזון לצורך העניין.
זה סתם טירטור מציק לעשות את זה כל חודש, והרי כל התהליך מכניסטי לחלוטין.
אם אתם לא מכירים דרך כנראה שאכתוב סקריפט שעושה את זה, אבל הייתי מעדיף להימנע מהעניין ככל הניתן. :)

למישהו יש רעיון?

טנקס
 
האם באמת היית רוצה לעשות כל אחד מהשלבים בלי וידוא אנושי על התהליך?

בנוסף:


is_it_worth_the_time.png
 
אם התדירות קשה לך, אולי תרד לרמת רבעון. 4 פעמים בשנה זה באמת שטויות.

אם בכל זאת תעשה את זה, אשמח שתשתף את הקוד. הייתי מתחיל בלבדוק אם לאורדרנט יש API.
אפשרות נוספת, זה לתזמן רק הוראת קבע + מייל אוטומטי שנשלח למיטב ד"ש ואומר להם שהופקד כסף ומה לקנות בשמך :)
 
אני אישית לא רואה שום צורך לבצע פעולות מעבר לפעם ברבעון.
בהתחשב בתנודתיות השוק הרגילה הסיכויים להשיג תשואה גבוהה יותר עם פעולות חודשיות במקום פעולות רבעוניות נמוכים ביותר וקטנים ככל שהעלויות של פעולה שכזו גדלות (כגון עלויות העברות והמרות).
 
אני אישית לא רואה שום צורך לבצע פעולות מעבר לפעם ברבעון.
אתה ממשיך להתייחס לשאלה זו כאילו אין לה תשובה מספרית.
לאדם שחוסך $80K בחודש, כדאי לבצע פעולה כל חודש. לאדם שלא חוסך בכלל, לא כדאי. ההשוואה המדוייקת תעשה בעזרת NPV משוערך (שורה אחת בגליון אלקטרוני).
 
@dukat , גדול. לא מאמין שאני נתקל בזה לראשונה עכשיו. D:

אם התדירות קשה לך, אולי תרד לרמת רבעון. 4 פעמים בשנה זה באמת שטויות.
זה לא קשה, סתם טירטור שהייתי מעדיף להימנע ממנו.
אעדכן אם אבצע את האוטומציה בסוף.

@daat99 ו- @TunaGolem , לפי חישוב התשואה שאני צופה מהתיק (שתמיד נמוכה באחוז מהתשואה ההיסטורי, Just in case), רכישה חודשית אמורה להניב יותר מהעמלות שמעורבות בתהליך. כבר חשבתי על זה, תודה. :)
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
שתמיד נמוכה באחוז מהתשואה ההיסטורי, Just in case
לצורך חישוב עמלות אני משתמש בדיוק בתשואה ההסטורית. לצורך הערכת הסיכון, אני מרחיב את ההתפלגות בפקטור 1.5 לשני הצדדים.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
M אוטומציה לחשבון עו"ש (רכישה ומכירה של קרן כספית)? צרכנות פיננסית 6
לאץ' אוטומציה של העברת כספים להשקעה שוק ההון 3
H אוטומציה של השקעות שוק ההון 17
C האם מישהו מכיר דרך לעשות אוטומציה לדוחות מס של ברוקר זר? שוק ההון 2
J לקחת משרת סטודנט בפיתוח אוטומציה? התפתחות אישית 5
א אוטומציה לאקסולידית צרכנות פיננסית 11
liranviper מכירה לשם קיזוז רווח - והאם יש אוטומציה ב IB ? שוק ההון 3
קירכהוף בודק תוכנה אוטומציה אוף טופיק 0
breezblock אוטומציה מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 91
Waler אוטומציה ואבטלה טכנולוגית במאה ה-21 אוף טופיק 135
ל דרישה של הברוקר הישראלי לסגור את התיק עקב מעבר לחו"ל ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
רם בוסני פרויקט "מנהטן 101" (פרויקט מס' 32) של חברת ההשקעות SDB. נדל"ן 2
J משיכת של כספים שהופקדו לקצבה מוכרת פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
מ שאלות דיווח שנתי של עובד הייטק עם חשבון השקעות רגיל בבנק מיסים 4
ר איזה יועץ אני מחפשת?(השקעות בני"ע עם היבט מיסויי של מגורים באירופה וחיים ביורו) שוק ההון 2
N מיקסום של צבירות נמוכות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
R חלוקה מחדש של תיק השקעות 1.1m שוק ההון 8
י השוואה נכונה של הצעות משכנתה שונות נדל"ן 11
$$$ טראמפ $$$ סגנון ההשקעה של הסולידית פוסטים מאיכות נמוכה 172
M האם זה תקין שעמלת הקניה של מניה מחושבת כחלק ממחיר המניה? שוק ההון 1
Y השקעה של כספי פיצויים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א שאלות לגבי ביטוח דירה של הוריי נדל"ן 2
ה התייעצות לפני פנייה לממונה על שוק ההון: פריצת תקרת אכ"ע חוזית, "קניבליזציה" של התגמולים ותשובת סוכנות ההסדר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
B עזרה למפתחים: מחפשים דוגמאות למבנה של דוחות תיקי השקעות (ללא פרטים אישיים!) שוק ההון 4
J שמירה להורשה של קופת גמל לפיצויים, האם כדאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
SolidAce מס יסף על מכירת ניירות ערך של ידועים בציבור מיסים 4
A המתמטיקה של החופש: האם יש מתכון לפרישה בטוחה? פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 106
U דוח שנתי למס הכנסה 1301 ליחיד - באיזה שדה להזרים את החשבונית של יועץ המס? מיסים 3
E האם אפשר להעביר חשבון ib מהבינלאומי לישראלי, והאם זה עדיין נחשב פיזור פיזי של ההון. שוק ההון 8
ב קרן השתלמות IRA - הגבלת קניה של נייר בודד פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
ב מאמר מעניין באתר של קיצ'ס - לגבי דחיית פרישה פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 2
1 תואר במדעים, התלבטות של אמצע החיים התפתחות אישית 0
M האנומליה של השקל שוק ההון 162
S מתלבט מה לעשות במצב הנוכחי של שוק העבודה התפתחות אישית 4
Royi סיבות לשחיקת ערך בקרן של אגרות חוב שוק ההון 1
K זיכוי מס על ביטוח חיים של משכנתא מיסים 0
OOmer מעבר מאינטראקטיב ישראל - עדכון 2026 ואפשרות של Delink חשבון קיים שוק ההון 12
Y איך כדאי לנהוג בהנחה וזכיתי בדירה למשתכן וארצה למכור בהיבט של משכתנא נדל"ן 2
א השתתפות המעסיק בביטוח הבריאות של מועסקיו אוף טופיק 0
T איפה באתר של IBKR אני מוצא את החשבון שאליו מעבירים שקלים (לא דרך IBAN) ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
O האם משיכה חלקית של המשכנתא מבטיחה את יתרת הסכום? נדל"ן 7
נ שאלה על הסימולטור לעצמאות כלכלית של הסולידית דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 0
T הקטנת תשלום מס מראש במקרה של סיום העסקה בחודש יוני מיסים 6
Williamsburg איפה אתם רואים את מדד המעוף בסוף 2026 בהנחת החלשה מהותית של האיראנים ואופק מדיני חדש לישראל? שוק ההון 12
Gari איך יודעים מה בסיס ההצמדה לצורך מס רווחי הון של קרן אירית מסוימת שנרשמה למסחר בבורסת תל אביב ונסחרת בש"ח? שוק ההון 12
M התנהלות בעייתית של סוכנת פנסיה של עובדת פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 6
N איך אפשר לדעת כמה מסלול מסויים של קרן הפנסיה עשה בחודש מסויים? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 18
מ התיק של האמיץ שוק ההון 42
K דוחות של סיכום פעולות באקסלנס טרייד שוק ההון 5
S התלבטות לגבי השקעה ביורו בפלח הסולידי של התיק שוק ההון 0

נושאים דומים

Back
למעלה