• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

מחוייבות לתרום כתנאי למימוש הזכות להצביע.

דה-פקטו זו שלילת זכות ההצבעה כי מי ישלם 900$ [ניו-יורק] או 1400$ [לוס אנג'לס] להגיע לארץ ולהצביע?
נכון וזה לא הפסד גדול. הוא לא משלם מס, לא מושפע מההחלטות כאן בשום תחום כמעט. ומדובר במספר גדול של אנשים. עדיף שיצביעו וישפיעו במקום בו הם גרים.
 
דה-פקטו זו שלילת זכות ההצבעה כי מי ישלם 900$ [ניו-יורק] או 1400$ [לוס אנג'לס] להגיע לארץ ולהצביע?
מי שרוצה להצביע לכנסת שיתכבד ויחייה פה. אי אפשר לקיים את חוק השבות והצבעה מנכר.

לגבי הנקודה הראשונה, אני שוקל באמת להמיר את התנאי של הזכות לבחור - בזכות להיבחר. הרבה יותר ישים בעיניי. אגב, היום זה לא תופס. נהג של שר חייב שיהיה לו רקורד נקי במשטרה, שר לעומת זאת - לא (ע"ע אריה דרעי כדוגמא בלבד, משער שיש עוד).
רעיון לא פחות גרוע - גנדי, מנדלה, מנחם בגין. בוודאי שלדרוש מנבחרי ציבור שרות צבאי, לאומי, או צייתנות לחוק בכלל, זה אבסורד. וכמו שציינתי כבר ממילא 99.9% מתושבי ישראל שירתו בצבא, שירות לאומי או שוחררו כחוק.
 
כשאדם מגיע לגיל 18 במדינה שלנו, יש לו יכולת להחליט איך יראה הגוף המחוקק שלה. לא יודע מה איתך, אבל מבחינתי זו וואחד אחריות
אז שאלתי האם אתה מתפקד למפלגה שמקיימת פריימריז. ענית שכן. כל הכבוד! לרגע חשבתי שה"וואחד אחריות" מתמצה בפתק בבחירות הכלליות.
בכל מקרה, ענו לך פה מספיק ואין לי מה להרחיב. גם לדעתי, שירות צבאי או לאומי לא צריך להיות קריטריון למתן זכות הצבעה. מכל הסיבות שצוינו.
 

נושאים דומים

Back
למעלה